Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia nekem 2004 Gs 500 E van 48000kmerrel szerintem ez valos de olvastam én is pl 1998 Gs be meg van 38ezer na ez már sántit szerintem és ilyen volt és ilyen most 2 éve van meg
Elöször, szerintem már me vegyél gs-t.
2. Ha mégsem tuod megyőzni magad, hogy inkabb a hondatól vagy kawatól szemezgetsz, akkor meg ne a legaljaról...
3. Ezeket mar oktatató motornak sem hasznalják itt mémetbe, mert annyira gyenge techikai szinten van a versenytásakhoz képest.
4. Az viszont elkepzelhető, hogy inkább bejárásra használták, mint kontinenseket átívelő túrákra. Egy rendszere rövidtávú, várodozással tüzdelt használat közben meg sokkal több ciklust vág a kezelöszervekbe, így simán lehet olyan helyzet, hogy nem túl magas futásteljesitmény mellett mégis erős az amortizació. Igazából ezért az utolsó dolog a z átnézésnél km óra állás mert sok esetben félrevezető lehet.
Közhely mára már, hogy mondjuk városi használattal pár 10 ezer alatt leamtizálható a fék( tárcsák- betétek) , kuplung, gumik, váltó, önindító, szabadonfutó, kezelöszervek... hiszen folyamatosan elindulsz, gyorsítasz, megállsz. Még egy több napos hosszú túra alkalmával egész nap üzemmeleg az erőforrás, sokbesetben a fékhez, váltóhoz is alig kell nyúlni...
Üdv! Nézegetek Gs-t, és azt látom, hogy kinézetre mintha több km volna az áruba bocsájtott mocikban (gázmarkolat kopott, fék pedál kopott, szívócsonk repedt, kemény). Azt mondják, németben oktató motornak használják a GS-t és 70-80ekm után leselejtezik. Ezeket veszik a magyar, román nepperek és hozzák be (aztán hirtelen megfiatalodik a km szám). Nektek, akiknek van ilyen gépük, Nálatok OK az évjárat és a km, - a kopottsághoz viszonyítva? (vagy csak én fogtam ki 2 ilyet, amit megnéztem) Kösz a választ!
nnna jóó...akkor lemegyek a garázsba és az egyik szaromba elkezdem beépíteni a telóállító kütyüt...
Maraggyá' má'!
A GéeSöccá' örökké élni fog!"
Pontosítok! GSX-750F felni.

...Minnyámegyekmotorozniiiiiiiiii! :)
Gsx-750 Felni felpolírozva kis és egyszerű utómunkával felpattan a GS-re.
Tessék csak lecsapni rá esSo kollégánál!

....én már azt hittem ,hogy meghalt a GSöttá fórum! :)
Ha az erdőben van, akkor nem biztos. Argyas fölött, a fogaras lábánál is van egy szállás ilyen fahazakkal.
Ugye?! Tessék több tiszteletet tanúsítani az öreggel szemben!
Bogyókám,te még a google-on is benne vagy.
Ez a Comarnic Dragos kemping Argyasudvarhelytől nem messze, az erdőben.

https://www.google.hu/maps/pla...!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipPwCzeXnGAvvHdMo5BLHTArDCI4QRll34HD8uCc!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipPwCzeXnGAvvHdMo5BLHTArDCI4QRll34HD8uCc%3Dw152-h86-k-no!7i3840!8i2160!4m14!1m5!8m4!1e2!2s116403191936566295083!3m1!1e1!3m7!1s0x0:0x32043715a667f46a!5m2!4m1!1i2!8m2!3d45.1111265!4d24.520095?hl=hu
Eladtuk a kis gs-t, de maradt utána pár alkatrész. Eladásra kínálok egy 160-as gumijú szélesebb hátsó kereket. Húsz ezerre gondolok. Alku nélkül adok hozzá egy szelepdekli tomitest is.
A 2. Képen látható fahazban már mi is aludtunk.
Szerintem suttyomban visszamehetsz es mindenki boldog lesz.
Maga itt? A temetők meg üresek?!
A nyakan sem epuletes latvany.
Az szar lehet, egy szakállas fej cigivel a szájában az ágyban
Vagy a feje egy agyban vegzi.
Lelövik?
Átérzem az egyedüli kalandozás fílingjét - én is ezt csinálom. Egy párszor én is borultam a GS-sel és a Versys-sel is. A Versys-nek sokkal alacsonyabban van a súlypontja, mint a GS-nek. Tisztán a tömegadatokat összehasonlítani nem reális (alacsonyabb súlypont + magasabb kormány = sokkal könnyebb felállítás).
Szerintem nézd még meg a CRF 250 (300) Rally-t. Köztudottan lágy a rugózása, ami a derekadnak nagyon tetszene. És mindközött ez a legkönnyebb (157 kg feltöltve)
Az ilyen allapotu lovakkal mit csinalnak?
Van az a pénz - illetve nincs....
Venned kéne egy rendes motort önsanyargatás helyett