Meg van a cibere, azóta már csúsztam vele vagy 2x pár éve, de most épp szopó ágon vagyok, mert a jobb.e. telóm folyamatosan ereszt, pedig már a 3. szimmering van benne egymás után (tourmax, athena) + WRP/AllBalls/4Ride WY-38-6102 teleszkóp felújító szett, szóval alsó-felsó perselyt is kicseréltük. A felületen nem látni és érezni semmi sérülést, nem húz semerre, nem is szitál be, szóval épp szétbasz az ideg, h mi baja lehet és a baj h nem csak úgy szivárog egy picit, hanem rendesen ereszt. Mondjuk a lökött haverom, akivel csináltuk azt hitte, h ki van csavarva az alsó csavar, sztán elkezdte rángatni, de ugye nem csúszott szét, sztán kérdeztem kicsavarta-e az alsó csavart, azt hitte igen, de nem:))) De ettől szerintem nem sérülhetett és nem is látszik semmi sérülés... Cseréltük a másik oldali szimcsót is, az meg már az elsó tourmaxos szimcsóval jó lett. Az is eresztett minimálisan. Ha vki tud vmi jó telóspecialistát szóljon. Ezeket ismeri vki??? https://www.motoberg.hu/villa-felujitas
Az oldalt ismerem. Rendszeresen veszek onnan alkatrészt (Kretzler Hungária Kft, M0moto.hu és a robogosoknak.hu is ők)
A szabályzó viszont... Ez nekem nagyon kínainak tűnik, a 16 eurós Aliexpressz-es kotta így néz ki. Nyilván a te dolgod, hogy megkockáztatod-e, én inkább vennék egy Solvartot és átforrasztanám a csatikat, az tartós megoldás.
Régi ? Én is lehetek régi ? Nemigen jártam ebben a fórumban , pedig volt GS 500- asom , ráadásul az volt az első nyugati motorom ! https://www.sportmotor.hu/foto... 😉
Krissal csemetéket nevel...nincs motorja. Xj pedig sajnos már nincs közöttünk.....bár ha belegondolok...nagyon sokan megfordultak ezen a fórumon....
topic találkozó felérne egy Alsóőrsel.
Nekem a Solvartos tuti volt. Mondem ezt úgy, hogy:
- beépített feszmérőn keresztül folyamatosan láttam a töltőfeszültséget,
- kicsivel több, mint egy évig volt meg az a motor, amiben az volt.
Érdekességnek hozzáteszem , hogy a robiban kb. öt éve megy egy valamilyen ebayos noname MOSFET szabályzó, és azzal sincs különösebb baj.
Én azt mondanám Danesz kollégának, hogy ha gyorsan kell, tegyen bele Solvartosat meg egy fesszmérőt, az azért előre jelezheti a problémát.
A vízálló csatlakozó oltári problémás, kell hozzá spéci fogó, ha nincs, lehet ekecselni is, jobban jár, ha vesz sima csúszósarus csatlakozót és hátul a kábelek felől eltömíti valami kencével.
A shindengen FH20 asok kurvara jok.
Nekem a solvartos megdöglött.
De hatul a blokk alljan a kipufogo mögött szar elete volt.
Kell vele mokolni mert nem a szokasos csatlakozoja van hanem a vizallo furukawa.
A kinaiak masoljak.
Az eredeti alja fem nem öntött mugyanta.
Alist ne. Eleg vackok. A Solvart-fele MOSFET-re voksolnek, ha kulcsrakesz megoldas kell, akkor Tourmax.
A bontott gyari a harmadik a sorban - az is oke, de minden kontaktot tessek szivas lenni alaposan letakaritani beszereles elott.
Sziasztok
Úgy tűnik hogy fesszabályzót kell cserélnem.
Ki milyen fesszabályzót használ?
Utángyártottat(Aliexpress-es)? Bontott gyárit? Mosfetet?
Kinek mi vált be?
Meg van a cibere, azóta már csúsztam vele vagy 2x pár éve, de most épp szopó ágon vagyok, mert a jobb.e. telóm folyamatosan ereszt, pedig már a 3. szimmering van benne egymás után (tourmax, athena) + WRP/AllBalls/4Ride WY-38-6102 teleszkóp felújító szett, szóval alsó-felsó perselyt is kicseréltük. A felületen nem látni és érezni semmi sérülést, nem húz semerre, nem is szitál be, szóval épp szétbasz az ideg, h mi baja lehet és a baj h nem csak úgy szivárog egy picit, hanem rendesen ereszt. Mondjuk a lökött haverom, akivel csináltuk azt hitte, h ki van csavarva az alsó csavar, sztán elkezdte rángatni, de ugye nem csúszott szét, sztán kérdeztem kicsavarta-e az alsó csavart, azt hitte igen, de nem:))) De ettől szerintem nem sérülhetett és nem is látszik semmi sérülés... Cseréltük a másik oldali szimcsót is, az meg már az elsó tourmaxos szimcsóval jó lett. Az is eresztett minimálisan. Ha vki tud vmi jó telóspecialistát szóljon. Ezeket ismeri vki??? https://www.motoberg.hu/villa-felujitas
A szabályzó viszont... Ez nekem nagyon kínainak tűnik, a 16 eurós Aliexpressz-es kotta így néz ki. Nyilván a te dolgod, hogy megkockáztatod-e, én inkább vennék egy Solvartot és átforrasztanám a csatikat, az tartós megoldás.
Erről az oldalról rendelt már valaki ilyen fesszabályzót?
https://www.motorosoknak.hu/fe...
topic találkozó felérne egy Alsóőrsel.
Csak kíváncsiságból kérdezem.
http://www.gerecsemotor.hu/ele...
Sajnos Tourmax-hoz csak kulfoldi van.
https://www.motorcycleproducts...
Az FH20 jo, de barkacsolos, adaptalni kell.
- beépített feszmérőn keresztül folyamatosan láttam a töltőfeszültséget,
- kicsivel több, mint egy évig volt meg az a motor, amiben az volt.
Érdekességnek hozzáteszem , hogy a robiban kb. öt éve megy egy valamilyen ebayos noname MOSFET szabályzó, és azzal sincs különösebb baj.
Én azt mondanám Danesz kollégának, hogy ha gyorsan kell, tegyen bele Solvartosat meg egy fesszmérőt, az azért előre jelezheti a problémát.
A vízálló csatlakozó oltári problémás, kell hozzá spéci fogó, ha nincs, lehet ekecselni is, jobban jár, ha vesz sima csúszósarus csatlakozót és hátul a kábelek felől eltömíti valami kencével.
Nekem a solvartos megdöglött.
De hatul a blokk alljan a kipufogo mögött szar elete volt.
Kell vele mokolni mert nem a szokasos csatlakozoja van hanem a vizallo furukawa.
A kinaiak masoljak.
Az eredeti alja fem nem öntött mugyanta.
https://www.ebay.com/itm/380705241034
A bontott gyari a harmadik a sorban - az is oke, de minden kontaktot tessek szivas lenni alaposan letakaritani beszereles elott.
Úgy tűnik hogy fesszabályzót kell cserélnem.
Ki milyen fesszabályzót használ?
Utángyártottat(Aliexpress-es)? Bontott gyárit? Mosfetet?
Kinek mi vált be?