A télen vennem kell láncszettet (előző gazdája olcsó Reginát tett rá és már kezd nyúlni, szerencsére egyenletesen), és elgondolkodtam rajta, hogy esetleg "rövidítsek-e" az áttételen. Városban 50-60-nal cirkálva a 4. sok neki, 3.-ban meg hangos. Rövidebbel tuti jó lenne a 4.
Biztos hogy csökkenni fog a végsebesség? Jelenleg ugyanis 5.-ben és 6.-ban is ugyanannyi (óra sz. 180-185, GPS 165-168 km/h - utóbbihoz már hátszél kell...)
A végsebesség se biztos, hogy csökken, az enyém gyári és 5-ben könnyebben eléri, a 6. inkább overdrive.
bogyo112, eggyel kisebb elsővel állítólag jobban ugrik, de elveszíted a 6. fokozat adta alacsonyabb fordulatot országúton.
Szerintem egyszerűbb visszaváltani egyet és ugyanott vagy, de ha kipróbálod azért írd meg a tapasztalataidat :D
Apropó! (Vagy apró popó? )
Valamelyikőtök próbált már GS-en gyáritól eltérő láncáttételt használni? Egy foggal kisebb első lánckerék számottevően javítaná a dinamikát (illetve rontaná a fogyasztást?
de az ujak ezzel a csőrrel elöször picit idegenkedtem tölük...
De az ára sajnos kell a másikhoz, nem élek olyan nagy lábon
Motortól függ.
bogyo112, eggyel kisebb elsővel állítólag jobban ugrik, de elveszíted a 6. fokozat adta alacsonyabb fordulatot országúton.
Szerintem egyszerűbb visszaváltani egyet és ugyanott vagy, de ha kipróbálod azért írd meg a tapasztalataidat :D
A végseb csökkenni fog de tégad az nem érdekel.
Arra lettem volna kíváncsi, hogy hogyan viselkedett vele a motor. A gyárival sem túl fickós ugye....
Valamelyikőtök próbált már GS-en gyáritól eltérő láncáttételt használni? Egy foggal kisebb első lánckerék számottevően javítaná a dinamikát (illetve rontaná a fogyasztást?