A simsonon kb igy néztem ki...
(a kép csak illusztráció)
A GS egy fokkal jobb.. Motorozni megtanulni a legjobb motor de ha nem lennék ilyen égi meszelő akkor meg is tartanám de sajnos a csere már megérett..
ja,sok nagy langaléta majom...
nekem pár éve még kényelmes volt a gs...aztán jött a hizás, 190centim maradt, de 88rol 115re hiztam...utána már kényelmetlen volt ráhajtogatni magam a vasra...ugyanez volt a vfr800 meg cbr600rr is...azért adtam el...
most meg már az sv is kényelmetlen láb terén...azért jön a vstrom,varadero, fazer vonal... vstrom tünik befutonak...
Furcsa hogy mennyi nagy ember ül ezen a viszonylag kisebb motoron...
Én a 174 cm-el nem panaszkodom, jól elférek rajta. A kormánymagasítón viszont már én is gondolkodtam, azzal kicsit kényelmesebb lenne az üléspozíció. Amin még jó lenne csiszolni az a szélvédelem. Van rajta egy Puig plexi ahhoz kellene egy kis magasító-elem.
190 cm vagyok,120 kiló,és 48-as a lábam
Napi 600 km-es túrákat bírom simán,egyedül az ülés a kényelmetlen.Sajnos annyira keveset használom,hogy nem látom értelmét lecserélni...
voltak,-vannak - itt törpök is . volt idő amikor kutyacsonttal, ülésfaragással, csótánytaposó csimmával volt tele a topic. és persze jóakarókkal: "ha rövid a lábad, tanulj meg motorozni ! "
Én is csak ezért váltok.. Nekem nagyon kicsi.. 190 cm magas vagyok
Városban elfutkozni oké de az asszonnyal ketten túrázni már nagyon kicsi.. Meg egyedül is hosszabb távra..
Különben meg imádom és nem adnám el legszívesebben
Itt mindenki ilyen nagy ember? Hogy fértek el a GS-en egyáltalán?
Én 177 cm (43-as lábméret ) vagyok, de nekem elég szűkös a hely ezen a vason: A kormány - ülés - lábtartó háromszög szerintem nálam is kisebb emberekre lett méretezve gyárilag. Erősen gondolkodom rajta (mivel én biztosan nem fogok motort váltani pár évig, de valószínűleg sohasem), hogy 30 mm-es kormánymagasító, 15-20 mm-es ülésmagasítás (zselés betéttel) és kb. 15 mm-es lábtartó-alacsonyítást végezzek. Az utóbbiból sajnos többet nem lehet, jobb oldalt a kipufogó cső nem enged többet. Nekem sz*r helyre esik a lábtartó, túl kicsi a térdszögem.
(a kép csak illusztráció)
A GS egy fokkal jobb.. Motorozni megtanulni a legjobb motor de ha nem lennék ilyen égi meszelő akkor meg is tartanám de sajnos a csere már megérett..
nekem pár éve még kényelmes volt a gs...aztán jött a hizás, 190centim maradt, de 88rol 115re hiztam...utána már kényelmetlen volt ráhajtogatni magam a vasra...ugyanez volt a vfr800 meg cbr600rr is...azért adtam el...
most meg már az sv is kényelmetlen láb terén...azért jön a vstrom,varadero, fazer vonal... vstrom tünik befutonak...
http://www2.jofogas.hu/somogy/Uj_Shox_Sniper_Neon_Motoros_Bukosisak_56553640.htm
Én a 174 cm-el nem panaszkodom, jól elférek rajta. A kormánymagasítón viszont már én is gondolkodtam, azzal kicsit kényelmesebb lenne az üléspozíció. Amin még jó lenne csiszolni az a szélvédelem. Van rajta egy Puig plexi ahhoz kellene egy kis magasító-elem.
Napi 600 km-es túrákat bírom simán,egyedül az ülés a kényelmetlen.Sajnos annyira keveset használom,hogy nem látom értelmét lecserélni...
Városban elfutkozni oké de az asszonnyal ketten túrázni már nagyon kicsi.. Meg egyedül is hosszabb távra..
Különben meg imádom és nem adnám el legszívesebben
Én 177 cm (43-as lábméret ) vagyok, de nekem elég szűkös a hely ezen a vason: A kormány - ülés - lábtartó háromszög szerintem nálam is kisebb emberekre lett méretezve gyárilag. Erősen gondolkodom rajta (mivel én biztosan nem fogok motort váltani pár évig, de valószínűleg sohasem), hogy 30 mm-es kormánymagasító, 15-20 mm-es ülésmagasítás (zselés betéttel) és kb. 15 mm-es lábtartó-alacsonyítást végezzek. Az utóbbiból sajnos többet nem lehet, jobb oldalt a kipufogó cső nem enged többet. Nekem sz*r helyre esik a lábtartó, túl kicsi a térdszögem.
volt is ma egy érdeklödőm az svre...
Amúgy meg 46...