elvonási tünetek ellen vettem egy kis játékszert. igaz a mkp.-hoz csak annyi a köze, hogy nyergen ülsz, szervó nélküli a kormány és q...ra felveri a sarat. viszont nem esek-kelek vele a sárba mint a GS-el
Miért kellene blokkot cserélni? Minden javítható, ha csak szét nem hajtja olaj nélkül a trehány gazdája. Az viszont bármilyen gépet képes akkor megölni...
Szeretném eladni a motorom. Egy pár szó a motorról, kezdjük egyből a hibákkal
- mind a 4 kis műanyag vacak (irányjezlő, fényszóró, N, és olaj) egyszerűen kiestek a helyükről, szépen lassan, de biztosan. 2 darab megvan. A tankon, jobb oldalt van egy kis horpadás, talán 1 cm mély lehet és 2-3 cm széles. Nem tudom, honnan származik, én már így vettem. Fotót küldök róla, ha kell. Egyszer borultam fel álló helyzetben a motorral, minimális karc van a kipufogón (jobbra borultam), a tükrön, és a bukúcsövön (mivel van rajta). Tényleg alig látszik, de szólok. Ennyi a negatívum.
Volt vele olyan problémám, hogy az alapjáratot nem lehetett beállítani. Elvittem egy "szervízbe". Elég híres szervíz szerintem Pesten, de botrányos tapasztalatom volt velük, végül úgy hoztam el a motort, hogy magam raktam össze, de legalább nem lett jó..
Szóval a probléma megmaradt, és lassan a műszaki is esedékes volt, így elvittem egy másik szervízbe, ahol elég alaposan utánajártak a problémának. Amiért ezt leírom, az az, hogy a szervíz végösszege jóval 200 ezer felett volt. Vezérműlánc, láncfeszítő, új szelepek, hézagolás, karbipucolás, szinkron, első fékbetétek, új akksi, olaj, szűrő, stb.stb. Mindenből gyári alkatrész, számlával. Holott az előző szervízben is csináltattam karbipucolást és szinkront na meg szelephézag állítást. Szóval ez nem ilyen eddigleszartamdemostjólrendberakatom szervíz volt. Egyszerűen én nem adok el úgy semmit, hogy az szar. Még akkor sem, ha bukó nekem. Most van egy friss műszakis, szinte bejáratos (az új alkatrészeknek össze kell kopni), megbízható motorom.
Az olaj (eleinte Castrol, de utána csak Motul) 6000-nél nálam sosem futott többet benne. Tavaly első teleszkóp olaj plusz szimering csere. Van rajta egyedi doboztartó konzol 3 dobozzal és MRA plexi és 2 (vagy 3) centis kormánymagasító is be van építve. A motor 2003-as, tehát még japán. 42 ezer kilóméter van most a motorban. Hirtelen ennyi. Dobok fel pár képet. Kérdésekre szívesen válaszolok. Az ár fix 600. Ha alkudni akarsz, akkor 650, és leverekedjük 600-ra. Külföldi munka miatt adom el. Nem szeretném, hogy a garázsban álljon évekig.
UI.: a dobozos kép régebbi, ott még nem volt meg a plexi.
http://www.motorcycle-usa.com/...
ez a gs igenis egy kiváló kis masina.
Az enyém kifogástalanul működik, semmi baja.. Vigyázok is rá.. És imádom...
Szóval nem a motor hibája....
Szeretném eladni a motorom. Egy pár szó a motorról, kezdjük egyből a hibákkal
- mind a 4 kis műanyag vacak (irányjezlő, fényszóró, N, és olaj) egyszerűen kiestek a helyükről, szépen lassan, de biztosan. 2 darab megvan. A tankon, jobb oldalt van egy kis horpadás, talán 1 cm mély lehet és 2-3 cm széles. Nem tudom, honnan származik, én már így vettem. Fotót küldök róla, ha kell. Egyszer borultam fel álló helyzetben a motorral, minimális karc van a kipufogón (jobbra borultam), a tükrön, és a bukúcsövön (mivel van rajta). Tényleg alig látszik, de szólok. Ennyi a negatívum.
Volt vele olyan problémám, hogy az alapjáratot nem lehetett beállítani. Elvittem egy "szervízbe". Elég híres szervíz szerintem Pesten, de botrányos tapasztalatom volt velük, végül úgy hoztam el a motort, hogy magam raktam össze, de legalább nem lett jó..
Szóval a probléma megmaradt, és lassan a műszaki is esedékes volt, így elvittem egy másik szervízbe, ahol elég alaposan utánajártak a problémának. Amiért ezt leírom, az az, hogy a szervíz végösszege jóval 200 ezer felett volt. Vezérműlánc, láncfeszítő, új szelepek, hézagolás, karbipucolás, szinkron, első fékbetétek, új akksi, olaj, szűrő, stb.stb. Mindenből gyári alkatrész, számlával. Holott az előző szervízben is csináltattam karbipucolást és szinkront na meg szelephézag állítást. Szóval ez nem ilyen eddigleszartamdemostjólrendberakatom szervíz volt. Egyszerűen én nem adok el úgy semmit, hogy az szar. Még akkor sem, ha bukó nekem. Most van egy friss műszakis, szinte bejáratos (az új alkatrészeknek össze kell kopni), megbízható motorom.
Az olaj (eleinte Castrol, de utána csak Motul) 6000-nél nálam sosem futott többet benne. Tavaly első teleszkóp olaj plusz szimering csere. Van rajta egyedi doboztartó konzol 3 dobozzal és MRA plexi és 2 (vagy 3) centis kormánymagasító is be van építve. A motor 2003-as, tehát még japán. 42 ezer kilóméter van most a motorban. Hirtelen ennyi. Dobok fel pár képet. Kérdésekre szívesen válaszolok. Az ár fix 600. Ha alkudni akarsz, akkor 650, és leverekedjük 600-ra. Külföldi munka miatt adom el. Nem szeretném, hogy a garázsban álljon évekig.
UI.: a dobozos kép régebbi, ott még nem volt meg a plexi.