Én az akkumulátorok téli tárolásáról szeretnék tanácsokat kérni ....ha már a lerágott csontokról beszélünk.
Szerintem használd a keresőt....bőven volt beszédtéma.
Van olyan is amikor a költségmegtakarítás a cél, és a mérnökök azt a feladatot kapják, hogy olcsóbb legyen az előállítás. Ezt a kereklámpás merci az elődjeihez képesti szarságáról írták. "Az volt a cél, hogy 2000 eu-val olcsóbb legyen a gyártás."
Az enyém már csak nyomokban hasonlít az eredeti külsejéhez....pedig még el sem dőlt a motor....az viszont igaz, hogy az átalakítás csökkenti a bizalmat és a vételárat inkább lefelé befolyásolja.
Egy horvát miller járműgyűjtő vette meg. Tulajdonképen egyszerre adtam el a GS-sel.
Azért döntöttem az eladás mellett mert akitől vettem az nem volt korrekt. Hiába az apjáé volt a cucc, nem vették be a fater halála után a hagyatéki eljárásba (apuka több adósságot hagyott hátra mint mást ), hanem kimenekítették onnan.. póthagyatéki eljárást éppen ezért a srác nem akart csinálni, így én nem tudtam volna rendszámoztatni.. anélkül meg számomra nem ért semmit.
Szerencsére jó áron vettem, és a hiányzó vonószerkezetet is sikerült olcsón beszereznem, így összességében még egész szépen kerestem is a történeten. A GS meg a futó árából lett a Divi (átírással együtt is csak egy 100-asba került a váltás)
Annyi tanulsága viszont lett a történetnek, hogy megtudtam, nem olyan szar dolog utánfutózni mint amilyennek kinéz. Viszont azóta lettem annyival bölcsebb, hogy most már tudom hogy túrázni kevés cuccal kell menni. Szóval egy ilyen utánfutó kirándulni jó.. kisszék, kempingkosár, pléd, óvszer stb belefér, no meg a feeling.
Lehet hogy még lesz utánfutóm, de csak valami klasszikus öreg motorhoz.. egyszer.
A te véleményedet a sportdobokról nemrég kifejtetted. Na ilyenkor legszívesebben elvenném a kulcsot az ilyen lekvár "motorosoktól"...
Szerintem a te közeged a motorostalálkozó és egy HD lehet!
Erre szoktam azt mondani, h geci barát is barát.