Képeken tetszett a "szarod"!
Pár infót azért dobhatnál: kora, futásteljesítmény, gyári cuccokat adod-e hozzá, ilyesmikre gondolok.
Azt nyilatkoztam, hogy látatlanba meg lehet venni, csak kell a lóvé, és lehet felülni rá és vinni.
Fő kérdés! Mennyi a jutalékom?
De nem az a gond hanem amit Kolondrum írt, a fesztüskék....nem kevés cuccot nyír ki ami nincs rá felkészítve. ...nekem amúgy pont kéne a 30V-os mert a kamionomban (régi) nincs még feszmérő és jó lenne bele és az 28V körül tölt.
Igen, de a tüskék e fölé is mehetnek. Főleg amikor forog az önindító. Pillanatig tartó kellemetlen feszültség tüskék. Kis szösszenetek amik kilőhetik. Nem biztos csak lehet. Majd jelentkezem mire jutottam.
Lomexbe legutóbb 15 percig válogatták a cuccaimat az indexreléhez és a vil.késleltetőhöz. Darabra számoltam ki mindent. Ha megjött a cucc és lesz motor ránézek.
Én úgy közelítem meg a témát, hogy mi van a fiókban. Zener dióda + ellenállás. Fordítva kell bekötni, hogy úgymond ne vezessen és ha eléri a 18V körüli feszt akkor nyit és ellenálláson keresztül levezeti. Nagyvonalakban. Viszont ezek ellen az szól, hogy az én motoromban van LM555-re épülő áramkör és nyersen rá van kötve ahogy ez lenne, aztán mégis működik és nem nyírta még ki, pedig ez az IC 20V-nál már rég meghal.
Én azt mondom megvárom a sajátomat és megnézem 18V zenerrel (mert ez van a fiókban)
A feszkijelzőhöz még fűznék pár szót. Az indításnál előforduló fesz tüskék kinyírhatják. Több felállás is van ezek csökkentésére vagy kivédésére. Pl 18V-os zener ellenállással, vagy varisztor 15 és 30V közé, esetleg R-C tagot tenni a körbe. Esetleg nyersen betenni és valami megnézi meghal vagy sem. :D
Pár infót azért dobhatnál: kora, futásteljesítmény, gyári cuccokat adod-e hozzá, ilyesmikre gondolok.
Azt nyilatkoztam, hogy látatlanba meg lehet venni, csak kell a lóvé, és lehet felülni rá és vinni.
Fő kérdés! Mennyi a jutalékom?