A new yorki árakat nézted már? Csak a taxiengedély 100k dollár.. még ha ott több fuvar is lehet, valószínűleg ott se könnyebb a taxis élete..pláne hogy a TB se úgy megy mint itt
A fehér rendszámos fos sárgítása...tehát mire taxi lesz belőle és hivatalosan dolgozhatsz...az 6 killa (illetékek,vizsga,sárgítás,stb.stb.) és három hét aktív hivatali szopatás
Krissal jól írta! Régen árverseny volt..egy csomó taxis szó szerint felélte a munkaeszközét (hülyén hangzik de a kényelmi szolgáltatás sok esetben olcsóbb volt a fos BKV-nál.) Más kérdés a hiénák és a hotelesek esete. Sokan nem is gondolnak bele ,hogy mennyibe kerül a taxisoknak csak az ,hogy Büdöspesten dolgoznak.
Csak egy példa: Szimpla autó két évente vizsgáztatása 20-25 ezer ft. a taxi évente vizsga 100 ezer. Cégeknél az alvállalkozói díj mintegy 7-9 százezer évente...stb.
Kifizetett autóval mintegy 215 ezer mínuszról indulsz minden hónapban...feltéve ha normálisan fizeted a járulékokat is..
...azért melós dolog taxikázni..
..és a stressz faktort még nem is említettem
Amióta drágábbak a taxik, kevesebbet mennek és nem fognak lerohadni 3 év alatt, mert árverseny van, továbbá a kicsi droidok képesek sétálni 500 métert esőben is, nem fognak kihívni egy taxit, mert nincs alapdíj és szopatni a taxist. Akinek nincs pénze, ne taxizzon, akinek szar taxija van, ne kapjon megrendelést. Szerintem a Ganjat lehet legutoljára baszogatni, vett új autót, nem egy 20 éves opellel jár, szerintem megérdemel 10 évente egy 5-10 éves motort.
A motor szenvedély, bármi megtörténhet. Nálam előfordult, hogy egyszerre volt 5 db ugyanolyan csepptankos Jawam. Teljesen hülyének néztek... és valójában én sem értettem igazán a dolgot. Ez van.
Most a németeket vettem célba GS500 ügyben. Ott rengeteg alkatrész van. Egy lábtartó újonnan 15k, tőlük 95%-os állapotban postával 7800ft. Sztem megéri.
Az biz vadul post ma.
A cikk interjú része érdekes: Beszélgetés Ahmad Mushtaq new yorki taxisofőrrel Mondjuk ez 2008-as cikk, de a lényeges változás nem hiszem hogy volt azóta.
Csak egy példa: Szimpla autó két évente vizsgáztatása 20-25 ezer ft. a taxi évente vizsga 100 ezer. Cégeknél az alvállalkozói díj mintegy 7-9 százezer évente...stb.
Kifizetett autóval mintegy 215 ezer mínuszról indulsz minden hónapban...feltéve ha normálisan fizeted a járulékokat is..
...azért melós dolog taxikázni..
..és a stressz faktort még nem is említettem
Amióta drágábbak a taxik, kevesebbet mennek és nem fognak lerohadni 3 év alatt, mert árverseny van, továbbá a kicsi droidok képesek sétálni 500 métert esőben is, nem fognak kihívni egy taxit, mert nincs alapdíj és szopatni a taxist. Akinek nincs pénze, ne taxizzon, akinek szar taxija van, ne kapjon megrendelést. Szerintem a Ganjat lehet legutoljára baszogatni, vett új autót, nem egy 20 éves opellel jár, szerintem megérdemel 10 évente egy 5-10 éves motort.
..ennél bonyolultabb
Ismerőseidnek tárolod télire az első két vasat, vagy így bevásároltál motorokból?
Drag Star immár az új vasam
..de ha megmarad a liba akkor veletek azzal megyek...
...a drag másra való
Egyet fizet..és a leghátsót viheti...
..dósan dósan mert már belefulladok a motorokba