Szerintem nem kivitelezhetetlen...ahogy anno velem...,hogy bizonyos szakaszokon a tempósabbak kicsit elhúzzanak...majd később bevárják a tipegőket..
..megbeszélés kérdése.
..egy a lényeg...mindenki élvezze..és mindenki hazaérjen..
Én egy dolgot biztosan tudok...ha az utolsó közös tempónknál ...szarakodósabb tempó lesz valaki-valakik miatt (sokan jöttek mögöttem...szerintem tudjátok ,hogy többnyire ésszel megyek) akkor gyorsan leválok......és nincs harag.
Idén kevés alkalmam volt menni..és talán az utolsó 2013-as gurulásom lesz a GS-el....szeretném kiélvezni.
semmi gond doktorúr ! légy pozitív !
én csak fecsegésképp reflektáltam a "hátsó" helyre ácsingonzók igényére.
az a nagyfiúk helye, mert oda is rutinos , gyors , biztos kezű ember kell . csoportos motorozásnál a vas teljesítménye, és a pilóta rutinja adja a sorrendet . a túravezető a mögötte, pár motor (motoros) "teljesítményéhez" képest tudja korrigálni a sebességet, és tud figyelni rájuk. az AKMT-nél többségében vannak a nagyvasak , ezért IS tanyázok a gurulásaikon az "élmezőnyben". ezt szoktam, és szerettem meg, mert ott a legkényelmesebb. (szerintem)
de egy a lényeg : az indulási sorrend menet közben nem változik. természetesen nem "veszünk" össze a 2.-ik -3.-ik helyért sem, de a TÚRAVEZETŐ meglátásán múlik úgyis.
remélem nem voltam kioktató...
Akkor most hogy is van ez? Mintha Teddy kolléga nekem kiosztotta volna a 2. helyet a Főnök mögött... te dobogós helyet szeretnél, ami akkor máris csak a 3. lehet... meg Móni is előre szeretne keveredni... esetleg hagyjam otthon a motort, és üljek föl valamelyikőtök mögé?
A környék az nagyon stimmel, de nem utcán, hanem udvaron belül állok... gyár terület féle :) Hátsó ülésemen mostanában fenn hagyom a hálót...
Őt és ott láttad?
Elegánsan nekem sem megy. Nagyon el tudja hagyni magát. A régi motorokon amelyiken nem volt a nagysztenderre állítás segítő kar azokat volt csak könnyű körbeperdíteni.
Konkrétan 3 lesz akiről tudok - ha nem változik addig.