Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ráadásul igaz.
Basszus!
EZ MÉDIA GYANÚS!
Off.
Na, Skacok!
Megosztom Veletek.
Nem vettem részt 1 tanúvallomáson, nem vagyok hunyó...
Ma,9.00-ra idézésem volt, Glanc, indulok... 8.10
2 db. rendőr, értem jöttek. Mondom mé' betalálok Kkfházára 50 perc alatt! Válasz: nem, nekik előállítási parancsuk van! Ja, mondomm megyek a saját autómmal.Áááá azt nem esetleg szeretnék bilincset? Mégsem. Rendőrtaxi. Rendőrség. Idő, tik-tak. 9.30 Bíróság.(Én 8.50-kor rend.re álltam volna). Bíró, mondanivalója? Nincs. Elmehet, az előállítás díja 8250 HUF(19km) Mondom legyen 20 000 egyszerűbb,benne a retúr!Nem, azt oldjam meg!
Na, Kedveseim , ennyi...
Minden médiát megkeresek, méltánytalan és igazságtalen!
Akkor nem az én motorom lesz, mert bőséges pénz hiányában nekem univerzális kell. (a terepezést kihagyom, mert minek) Ettől persze szép és biztos jó.
itt egy hatulrol
Igen, DL alkalmatlan az aszfalt elhagyására, elég megnézni a hasmagasságot, olajszűrő elhelyezését, stb.. Meg drága és sokkal többe kerül a fenntartása. Tudom, mert az AKMT harmada ezen gurul.
Nemtom mi bajotok az egy hengerrel.... Feleannyi, mint a kettő. A négyhengeresek se szólják le a két hengereseket.
Az autópályatempót nem szereti, de nem is arra lett kitalálva, meg sztem Dipshitnek sem arra kellene. Arra ott a K1400GT.
Vibráció persze van, de az van minden négyhengeresnél kevesebbnél. Konkrétan a GS-en olyan "hangyás" lett a jobb kezem, hogy egy óra motorozás után már alig éreztem a kezem. A Freewinden ez a jelenség megszűnt.
150 fölött nem a GS szitál...hanem a szél cibál!
Az unokatesómnak volt Freewind is meg DL 650 és mind a kettővel volt szerencsém menni, a Freewind 120 ig nagyon fürge volt és ha nem száguldozásra kell jó választás tényleg. Unokatesóm azért adta el mert ő eléggé hajt (túraendúróhoz képest) és országúton eleve jobb volt a DL. Viszont mondta nekem, hogy a DL egy fos a terepen. A Freewindel én is láttam ahogy a hogászhelyről feltezepezett egy dombon amin térdig érő fű volt és egy kis árok után ráhatott a földesútra ,csak lestem, tényleg ahoz képest,hogy országúton is kényelmes terepen is rohadt jó. Ja és ami a fő két karburátor etet egy benga nagy hengert.. :)
Ismerős az SR topicban Conair kolléga gyorsan túladott a freewinden aszondta a folyamatos vibráció elég fárasztó volt.
Ezeket tuti nem autópályás 130-150-es állandóra használják.
Üdv!
Ez mind jól hangzik, egy kérdésem mégis van: az 1 hengerrel nem túl felemésztő sokáig országúton, pláne autópályán csapatni?
A használt V-Strom-oknak meg majdcsak lemegy az ára, válság van...
Amikor én motort cseréltem, hasonló elvek mentén gondolkodtam, mint te. Először F650 és Transalp volt a cél, de felhívták a figyelmem a Freewindre. Ez lett. Neked is tudom ajánlani, mert:
-Az említett túratempót kényelmesen bírja, még megpakolva is, nem érzi a súlyt annyira, mint GS.
-48 Ló miatt kicsi adó, viszont a nyomaték 60Nm, nagyon húz. Szerpentinen simán tartottam vele egy 600 Hornet tempóját.
-Aszfalton, terepen kezesen viselkedik, súlya csak 187 kg.
-Fogyasztás nekem normálisan hajtva 4,5, de ahogy tudom másoknak is ennyi.
-Kényelme fényévekkel jobb a GS-nél, kétszer annyit megyek vele megállás nélkül.
Alkatrész ár, mint a Gs-é, és minden legalább addig is tart rajta. Pl. jó hátsó gumi 25000 péz, és kibír 20-25 ezer km-t. Lánc szintén.
-Légszűrő mosható betétes, nincs csere.
-Olajszűrő nem a blokk alján/elején csavaros, szóval lehet kavicsos úton menni. Kartervédő széria.
-Viszonylag kis összegből jó állapotú, az eddig nézett youngtimereknél sokkal fiatalabbat vehetsz. (Az ára is mint a GS.)
Én a helyedben kipróbálnék egyet, az nem kerül semmibe.
Mivel nagyon hasonló motorosok vagyunk, és te is kedveled a keleti utakat, szerintem az Xj, Nt és hasonlók nem sokáig fognak élvezetet nyújtani. Legalábbis én pont emiatt váltam meg a Gs-től. Túraenduró kellett.
B ocs a szófosásért.
Szombaton jön a GS-ért. Remélem nem lesz hó
Ajánlották már mások is az NTV-t..és én is másoknak Hát egyelőre még nem tudom.

Először biztos az XJ-t fogom megnézni, utána meg a Triumphot.. de mivel nincs messze Budaörs, így lehet hogy még belefér az időmbe hogy megnézzem ezt is. Az ára viszont elég jó (főleg a többihez képest)

Kicsit karcsúnak érzem a jóindulattal 60 lovasnak nevezhető blokkot, bár tudom hogy nem nagyon nyúlhatnék mellé vele, és a nyomaték kárpótolna a "hiányzó" lóerőkért ,valamint a 140-150-es tempó ennek a motornak sem okozna gondot.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_ntv_650-5437954--- ezt a bátyám árulja. Ilyen nem lenne jó? Ez is kardános, és nyomatékos v2.
A kölcsön lada samarának is megálljt tudtam parancsolni 140-nél

Lehet, hogy igazad van, bár mostanában önuralomból nagyon sokat fejlődtem (magamhoz képest). Néha még a felelősségérzet nevű kisördög is megrémiszt
150 fölött nekem is beszitált és nagyon instabil....és hiába mondod, hogy nem mész vele gyorsabban mert úgyis fogsz mivel a teljesítménye elég nagy....
Az már egy drágább kategória. De jó motor. Nekem is olyan volt. 5000-ig haldoklós, pörgetni kell, 7000-től nagyon megy. Egy dr. Jekyll vagy mr. Hyde. Két ego egyben.
Hogy történt a beszitálás? Merem remélni hogy nem békés túratempóban. Az országúti 120 nekem bőven elég, pályán meg a 140.. kanyargóson meg ahogy kifér

A szitálást kormány-lengéscsillapítóval nem lehet orvosolni?
Nem felelt meg nekik...épp a beszitálás miatt volt egy halálos baleset ami után szépen leépítették ezeket a gépeket.....nehéz....
Ne igyunk még a medve bőrére, mert még egyelőre a GS van a garázsban.

Nem XJ-t szeretnék, de a konkrét példány nem zsákbamacska, megbízható ember árulja, egyelőre hangyafasznyival drágábban mint ahogy nekem jó lenne (de ez most még csak részletkérdés).

Túl nagy igényeim fék futómű terén nincsenek... guruljon, a többit meg megtanulom hozzá. Ha ez a típus a rendőröknek megfelelt, olyan rossz nem lehet.
...én inkább az árát nézném....és a javíthatóságát valahol az óperencián is túl....ha ott szétmegy kakukk, de láncot mindenhol kapni a világon gépboltokban.....
Én mentem ilyennel....nem mondom, hogy rossz volt.......illetve mondom.....nagy, instabil főleg fékezésnél.......előbb menj vele jó pár kört és próbáld ki gyenge földúton is, hogy Neked megfelel-e.....
Inkább láncot mint kardánt vágjanak hozzám. A lánc könnyebb.
Egy kardán mindig veszélyesebb mint a lánc....bár a japán kardánosok elég jók, de a fene tudja......