Igen, DL alkalmatlan az aszfalt elhagyására, elég megnézni a hasmagasságot, olajszűrő elhelyezését, stb.. Meg drága és sokkal többe kerül a fenntartása. Tudom, mert az AKMT harmada ezen gurul.
Nemtom mi bajotok az egy hengerrel.... Feleannyi, mint a kettő. A négyhengeresek se szólják le a két hengereseket.
Az autópályatempót nem szereti, de nem is arra lett kitalálva, meg sztem Dipshitnek sem arra kellene. Arra ott a K1400GT.
Vibráció persze van, de az van minden négyhengeresnél kevesebbnél. Konkrétan a GS-en olyan "hangyás" lett a jobb kezem, hogy egy óra motorozás után már alig éreztem a kezem. A Freewinden ez a jelenség megszűnt.
Az unokatesómnak volt Freewind is meg DL 650 és mind a kettővel volt szerencsém menni, a Freewind 120 ig nagyon fürge volt és ha nem száguldozásra kell jó választás tényleg. Unokatesóm azért adta el mert ő eléggé hajt (túraendúróhoz képest) és országúton eleve jobb volt a DL. Viszont mondta nekem, hogy a DL egy fos a terepen. A Freewindel én is láttam ahogy a hogászhelyről feltezepezett egy dombon amin térdig érő fű volt és egy kis árok után ráhatott a földesútra ,csak lestem, tényleg ahoz képest,hogy országúton is kényelmes terepen is rohadt jó. Ja és ami a fő két karburátor etet egy benga nagy hengert.. :)
Ismerős az SR topicban Conair kolléga gyorsan túladott a freewinden aszondta a folyamatos vibráció elég fárasztó volt.
Ezeket tuti nem autópályás 130-150-es állandóra használják.
Üdv!
Ez mind jól hangzik, egy kérdésem mégis van: az 1 hengerrel nem túl felemésztő sokáig országúton, pláne autópályán csapatni?
A használt V-Strom-oknak meg majdcsak lemegy az ára, válság van...
Amikor én motort cseréltem, hasonló elvek mentén gondolkodtam, mint te. Először F650 és Transalp volt a cél, de felhívták a figyelmem a Freewindre. Ez lett. Neked is tudom ajánlani, mert:
-Az említett túratempót kényelmesen bírja, még megpakolva is, nem érzi a súlyt annyira, mint GS.
-48 Ló miatt kicsi adó, viszont a nyomaték 60Nm, nagyon húz. Szerpentinen simán tartottam vele egy 600 Hornet tempóját.
-Aszfalton, terepen kezesen viselkedik, súlya csak 187 kg.
-Fogyasztás nekem normálisan hajtva 4,5, de ahogy tudom másoknak is ennyi.
-Kényelme fényévekkel jobb a GS-nél, kétszer annyit megyek vele megállás nélkül.
Alkatrész ár, mint a Gs-é, és minden legalább addig is tart rajta. Pl. jó hátsó gumi 25000 péz, és kibír 20-25 ezer km-t. Lánc szintén.
-Légszűrő mosható betétes, nincs csere.
-Olajszűrő nem a blokk alján/elején csavaros, szóval lehet kavicsos úton menni. Kartervédő széria.
-Viszonylag kis összegből jó állapotú, az eddig nézett youngtimereknél sokkal fiatalabbat vehetsz. (Az ára is mint a GS.)
Én a helyedben kipróbálnék egyet, az nem kerül semmibe.
Mivel nagyon hasonló motorosok vagyunk, és te is kedveled a keleti utakat, szerintem az Xj, Nt és hasonlók nem sokáig fognak élvezetet nyújtani. Legalábbis én pont emiatt váltam meg a Gs-től. Túraenduró kellett.
B ocs a szófosásért.
Ajánlották már mások is az NTV-t..és én is másoknak Hát egyelőre még nem tudom.
Először biztos az XJ-t fogom megnézni, utána meg a Triumphot.. de mivel nincs messze Budaörs, így lehet hogy még belefér az időmbe hogy megnézzem ezt is. Az ára viszont elég jó (főleg a többihez képest)
Kicsit karcsúnak érzem a jóindulattal 60 lovasnak nevezhető blokkot, bár tudom hogy nem nagyon nyúlhatnék mellé vele, és a nyomaték kárpótolna a "hiányzó" lóerőkért ,valamint a 140-150-es tempó ennek a motornak sem okozna gondot.
150 fölött nekem is beszitált és nagyon instabil....és hiába mondod, hogy nem mész vele gyorsabban mert úgyis fogsz mivel a teljesítménye elég nagy....
Az már egy drágább kategória. De jó motor. Nekem is olyan volt. 5000-ig haldoklós, pörgetni kell, 7000-től nagyon megy. Egy dr. Jekyll vagy mr. Hyde. Két ego egyben.
Hogy történt a beszitálás? Merem remélni hogy nem békés túratempóban. Az országúti 120 nekem bőven elég, pályán meg a 140.. kanyargóson meg ahogy kifér
A szitálást kormány-lengéscsillapítóval nem lehet orvosolni?
Ne igyunk még a medve bőrére, mert még egyelőre a GS van a garázsban.
Nem XJ-t szeretnék, de a konkrét példány nem zsákbamacska, megbízható ember árulja, egyelőre hangyafasznyival drágábban mint ahogy nekem jó lenne (de ez most még csak részletkérdés).
Túl nagy igényeim fék futómű terén nincsenek... guruljon, a többit meg megtanulom hozzá. Ha ez a típus a rendőröknek megfelelt, olyan rossz nem lehet.
...én inkább az árát nézném....és a javíthatóságát valahol az óperencián is túl....ha ott szétmegy kakukk, de láncot mindenhol kapni a világon gépboltokban.....
Én mentem ilyennel....nem mondom, hogy rossz volt.......illetve mondom.....nagy, instabil főleg fékezésnél.......előbb menj vele jó pár kört és próbáld ki gyenge földúton is, hogy Neked megfelel-e.....
EZ MÉDIA GYANÚS!
Na, Skacok!
Megosztom Veletek.
Nem vettem részt 1 tanúvallomáson, nem vagyok hunyó...
Ma,9.00-ra idézésem volt, Glanc, indulok... 8.10
2 db. rendőr, értem jöttek. Mondom mé' betalálok Kkfházára 50 perc alatt! Válasz: nem, nekik előállítási parancsuk van! Ja, mondomm megyek a saját autómmal.Áááá azt nem esetleg szeretnék bilincset? Mégsem. Rendőrtaxi. Rendőrség. Idő, tik-tak. 9.30 Bíróság.(Én 8.50-kor rend.re álltam volna). Bíró, mondanivalója? Nincs. Elmehet, az előállítás díja 8250 HUF(19km) Mondom legyen 20 000 egyszerűbb,benne a retúr!Nem, azt oldjam meg!
Na, Kedveseim , ennyi...
Minden médiát megkeresek, méltánytalan és igazságtalen!
Az autópályatempót nem szereti, de nem is arra lett kitalálva, meg sztem Dipshitnek sem arra kellene. Arra ott a K1400GT.
Vibráció persze van, de az van minden négyhengeresnél kevesebbnél. Konkrétan a GS-en olyan "hangyás" lett a jobb kezem, hogy egy óra motorozás után már alig éreztem a kezem. A Freewinden ez a jelenség megszűnt.
Ezeket tuti nem autópályás 130-150-es állandóra használják.
Ez mind jól hangzik, egy kérdésem mégis van: az 1 hengerrel nem túl felemésztő sokáig országúton, pláne autópályán csapatni?
A használt V-Strom-oknak meg majdcsak lemegy az ára, válság van...
-Az említett túratempót kényelmesen bírja, még megpakolva is, nem érzi a súlyt annyira, mint GS.
-48 Ló miatt kicsi adó, viszont a nyomaték 60Nm, nagyon húz. Szerpentinen simán tartottam vele egy 600 Hornet tempóját.
-Aszfalton, terepen kezesen viselkedik, súlya csak 187 kg.
-Fogyasztás nekem normálisan hajtva 4,5, de ahogy tudom másoknak is ennyi.
-Kényelme fényévekkel jobb a GS-nél, kétszer annyit megyek vele megállás nélkül.
Alkatrész ár, mint a Gs-é, és minden legalább addig is tart rajta. Pl. jó hátsó gumi 25000 péz, és kibír 20-25 ezer km-t. Lánc szintén.
-Légszűrő mosható betétes, nincs csere.
-Olajszűrő nem a blokk alján/elején csavaros, szóval lehet kavicsos úton menni. Kartervédő széria.
-Viszonylag kis összegből jó állapotú, az eddig nézett youngtimereknél sokkal fiatalabbat vehetsz. (Az ára is mint a GS.)
Én a helyedben kipróbálnék egyet, az nem kerül semmibe.
Mivel nagyon hasonló motorosok vagyunk, és te is kedveled a keleti utakat, szerintem az Xj, Nt és hasonlók nem sokáig fognak élvezetet nyújtani. Legalábbis én pont emiatt váltam meg a Gs-től. Túraenduró kellett.
B ocs a szófosásért.
Először biztos az XJ-t fogom megnézni, utána meg a Triumphot.. de mivel nincs messze Budaörs, így lehet hogy még belefér az időmbe hogy megnézzem ezt is. Az ára viszont elég jó (főleg a többihez képest)
Kicsit karcsúnak érzem a jóindulattal 60 lovasnak nevezhető blokkot, bár tudom hogy nem nagyon nyúlhatnék mellé vele, és a nyomaték kárpótolna a "hiányzó" lóerőkért ,valamint a 140-150-es tempó ennek a motornak sem okozna gondot.
Lehet, hogy igazad van, bár mostanában önuralomból nagyon sokat fejlődtem (magamhoz képest). Néha még a felelősségérzet nevű kisördög is megrémiszt
A szitálást kormány-lengéscsillapítóval nem lehet orvosolni?
Nem XJ-t szeretnék, de a konkrét példány nem zsákbamacska, megbízható ember árulja, egyelőre hangyafasznyival drágábban mint ahogy nekem jó lenne (de ez most még csak részletkérdés).
Túl nagy igényeim fék futómű terén nincsenek... guruljon, a többit meg megtanulom hozzá. Ha ez a típus a rendőröknek megfelelt, olyan rossz nem lehet.