Azért kellett láncszettet cserélni, mert egy barátom szervízelte (V-stromos Inter, talán ismered), és ő azt mondta, hogy cserélni kéne lassan. Mivel én nem értek hozzá, de benne maximálisan megbízok, így cserélve lett.
A kipufogó Sima Bélánál lett megcsinálva (http://simabela.extra.hu/kezdo...), tehát nem sufnituning. A lényege, hogy a gyári dob lett átalakítva. Teljesítménye nem nőtt sokkal jobban, de a hangja felér a sportkipufogókkal.
Szeretem a motoromat, és sajnálom eladni, de nincs időm-pénzem használni, így felesleges itt állnia :(.
Ohó, mindjárt más ha arcod is van!
Na, szóval olyan gázok ezek a motorhirdetések mikor mindenfélét odaírnak, tudom nagyjából opciók kiválasztásával lesznek ilyen bénák, mint pl "önindító, középsztender, lábtartó",de azért elmondhatnád, hogy miért kellett láncszettet cserélni, és mit jelent a kipuff-tuning.
A garázsban kicsit sötét lett volna lefotózni, ez a kép a panelház előtt készült, mert nappal (mikor közlekedek vele) ott áll.
A fojtás az én tudomásom szerint ki lett belőle véve, ezt én ellenőrizni nem tudom, mert nem fogom szétzegelni a gépet.
Nem a doboz került 75.000-be, hanem a bukócső, a riasztó, a plexi és a doboz együtt.
2007-ben vettem 12.000 km-el, és most van benne 20.000. Ezért is adom el, mert nem használom (szeretek motorozni, csak a kocsi mellett drága hobbi lett csak belőle).
Az adatlapot a te kedvedért mindjárt kitöltöm :)
A garázs csillag, leláncolva?
20 ezernél láncszettcsere?
Tunning kipufogó? Az volt Dawnteznek is!
Ja, és ami papíron fojtott, az a valóságban is, főleg ez az évjárat!
200ezer extra? 75ért doboz? Aranyozott?
2 tulaj több mint öt év alatt 20ezret ment? Hát egyikőtök sem szeretett motorozni?
Szerintem kár volt ide felrakni, főleg kitöltetlen adatlappal!
Igaz...
Jófej a kis dög.
ez a jelenlegi duplája lesz, mert törpe spicc
és mondta hogy a gyári doboz, tartóval 65 e Ft, szóval ilyenek az árak.
Amúgy tudom, hogy nem fogja megbánni, aki megveszi, mert nem gyilkoltam szét a motort. Legfeljebb az áron lesz még variálás.
Üdv: Attila
A kipufogó Sima Bélánál lett megcsinálva (http://simabela.extra.hu/kezdo...), tehát nem sufnituning. A lényege, hogy a gyári dob lett átalakítva. Teljesítménye nem nőtt sokkal jobban, de a hangja felér a sportkipufogókkal.
Szeretem a motoromat, és sajnálom eladni, de nincs időm-pénzem használni, így felesleges itt állnia :(.
Na, szóval olyan gázok ezek a motorhirdetések mikor mindenfélét odaírnak, tudom nagyjából opciók kiválasztásával lesznek ilyen bénák, mint pl "önindító, középsztender, lábtartó",de azért elmondhatnád, hogy miért kellett láncszettet cserélni, és mit jelent a kipuff-tuning.
Ez törpe spicc?
A fojtás az én tudomásom szerint ki lett belőle véve, ezt én ellenőrizni nem tudom, mert nem fogom szétzegelni a gépet.
Nem a doboz került 75.000-be, hanem a bukócső, a riasztó, a plexi és a doboz együtt.
2007-ben vettem 12.000 km-el, és most van benne 20.000. Ezért is adom el, mert nem használom (szeretek motorozni, csak a kocsi mellett drága hobbi lett csak belőle).
Az adatlapot a te kedvedért mindjárt kitöltöm :)
20 ezernél láncszettcsere?
Tunning kipufogó? Az volt Dawnteznek is!
Ja, és ami papíron fojtott, az a valóságban is, főleg ez az évjárat!
200ezer extra? 75ért doboz? Aranyozott?
2 tulaj több mint öt év alatt 20ezret ment? Hát egyikőtök sem szeretett motorozni?
Szerintem kár volt ide felrakni, főleg kitöltetlen adatlappal!
Az a baj, hogy megnől , meg hogy nem elemes. Nem lehet kikapcsolni.
Fájó szívvel megválni kényszerülök Gs 500-as motoromtól. Akit esetleg érdekel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500-33
31897
Üdv: Attila
Már úgy is várok a tavaszig,de az info pénz!
Ez az a hirdetés
Hol van ez?