Igaz, de azért a béke kedvéért jobb a külsőben haladni, ha az szabad, nem? Járhatsz pl. úgy, hogy sietsz (pl. útban van az unoka a hátsó ülésen... ), és akkor mérgelődhetsz, hogy a csóka nem enged haladni a belsőben... Tuti levillognád!
Azt tudod hogy a fénykürt, használata előzés kikényszeritésére Németorszégban tilos és szigoruan büntetik (szerintem nagyon helyes!) ugy hivják hogy "Nötigung" és olyasmit jelent mint a kényszerités.
Én az ilyen villógókat nagy ívben leszarom, ha én a belső sávban 130-al megyek, tőlem akár előzhet jobbról is-az is szabálytalan
Ugyeugye... Csak semmi rohanás, különben szétszalad a ménes és én meg szedegethetem a darabjai(ma)t. OKos Macska vagyok, mert nem vagyok biztos benne, hogy 9 életem van.
Ja bocs! az első (nemegy) ezer kilóméter nekem is tanulás volt. Persze ehhez hozzá jön h az "a"-s jogsimat már több éve nem használtam, és akkor is kevesebb lóerőt utaltam. (és szó mi szó még nemtudom mi a GS-em vége)
Ahhoz h (belsőleg is) "biztonságosan" alázz meg egy 110LE-s "ficsúrt", akárki akármit is mond, nem elég néhány száz motoros kilométer. Viszont, szerintem bő százig egyenrangúak vagyunk egy 150-200 lovas autóval (sajna ilyenben még nem gyorsultam)
Ja, hát olyan volt, hogy kicsit elszámoltam a kikanyarodást, és aki elé bekanyarodtam, gyorsabban jött, mint gondoltam, de a motor elég dinamikus volt ahhoz, hogy ne okozzak neki kellemetlenséget.
"nem nagyon mentem 7000 ford. fölé,"
akkor tényleg elég "deffenzíven" vezetsz. Én már többször "kipróbáltam" kettesben lámpa után a "nemszimpatikus" autóst 10e fölött előzni, ő kezdte :) és végezte a tükörben
Én szeretnék is túrázni! Eddig nem nagyon mentem 7000 ford. fölé, úgy 6000 körül használtam leginkább, ahogy megfigyeltem. A néha magasabb fordulat jó neki? Milyen időközönként? Az is jó, ha nem a legnagyobb sebességben, hanem egyet visszakapcsolva, de nem nagyobb sebességgel megyek? Gondolom tökmindegy.
Ez így van!
Gyere velünk túrázni! konvolyban elöl max 110, de garantált középen is a 4l alatti fogyi. Tapasztalat !
Ha egyedül megyek családlátogatni az M5-ön, akkor két lehetőségem van: vagy betartom a 130-t óra szerint (így letolnak, keveset fogyaszt, és biztosan megállok egy cigire Szegedig), vagy nem engedem 140 alá (na így nem 4l, nem tolnak le, de egyben lenyomom a pályát, ha nem alszom el).
Ha folyamatosan mész 7 ezres fordulat felett, sajna nyeli a benzint. Sajna a GS karburátorát nem ismerem, de a kocsimról tudom: ha kinyit a második torok akkor "baj" van, na persze akkor folyamatos belső sáv, fény-, és légkürt, és a melletem lévő autók max 5 százaléka van a balomon
Jut eszembe, múltkor volt szó arról, hogy GS500F-re lehet-e bukógombát tenni. MOndtatok 2 helyet is, megkérdeztem, nem csináltak még ilyet, és nem is kért senki, és persze nem is nagyon tudnák megoldani. Szóval ennyi.
Én is ennyit mértem tavaly az első hosszabb úton, asszem 3,4 lityi volt, 100-110-es sebesség volt a max. Meg is lepődtem, hogy kevesebbe került a hazautam, mintha busszal mentem volna!
Én az ilyen villógókat nagy ívben leszarom, ha én a belső sávban 130-al megyek, tőlem akár előzhet jobbról is-az is szabálytalan
Ahhoz h (belsőleg is) "biztonságosan" alázz meg egy 110LE-s "ficsúrt", akárki akármit is mond, nem elég néhány száz motoros kilométer. Viszont, szerintem bő százig egyenrangúak vagyunk egy 150-200 lovas autóval (sajna ilyenben még nem gyorsultam)
akkor tényleg elég "deffenzíven" vezetsz. Én már többször "kipróbáltam" kettesben lámpa után a "nemszimpatikus" autóst 10e fölött előzni, ő kezdte :) és végezte a tükörben
Az okés. Még simán jó KB:197Km-van hátra még.
Gyere velünk túrázni! konvolyban elöl max 110, de garantált középen is a 4l alatti fogyi. Tapasztalat !
Ha egyedül megyek családlátogatni az M5-ön, akkor két lehetőségem van: vagy betartom a 130-t óra szerint (így letolnak, keveset fogyaszt, és biztosan megállok egy cigire Szegedig), vagy nem engedem 140 alá (na így nem 4l, nem tolnak le, de egyben lenyomom a pályát, ha nem alszom el).
Ha folyamatosan mész 7 ezres fordulat felett, sajna nyeli a benzint. Sajna a GS karburátorát nem ismerem, de a kocsimról tudom: ha kinyit a második torok akkor "baj" van, na persze akkor folyamatos belső sáv, fény-, és légkürt, és a melletem lévő autók max 5 százaléka van a balomon
A 2-esen Balassagyarmat-Dunakeszi túlsó vége: 67 km. Na, innen számold ki arra, vagy a 2/A-n.
Kb:Km-bem mennyire vagy tőlem.
Most kapcsolók lassan nekem szerviz.
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a sok-sok jó tanácsot!