Hali Mindenkinek!
Igen a TDM-el is lehet egykerekezni,csak hát nem ajánlanám akárkinek.
Csak megjegyzem, hogy a TDM 4 egymást követő évben megnyerte a Dakart.
Az ülés pozíciója jó, csak a szélvédelmet nem sikerült megoldani rajta, de hát így legalább tép a szél.
Szerintem a Honda hasonló tipusa az 1000-es Varadero. Ha egyszer cserélek akkor vagy erre vagy az FJR-re teszem le a voksom.
Hiába na, egy idő után minden motor kicsi lesz.
Ühüm! Köszi! Sok jót olvastam már a gépről. Hondában ennek mi a vetélytársa a Transalp?
Negatívumként sok helyütt olvastam, hogy a nyeregpozíció kényelmetlen (aztán lehet, hogy csak a motoros volt puháy :P) Ja meg a sor kettes rángatást! De ez inkább "rutintalan járműkezelési hiba" inkább :) Bár egy kicsit engem is idegesít a CB500-ban ez a 3000 alatti rángatás. És rögtön hozzáteszem, hogy még megszokni sem volt időm nagyon :) 5000 km múlva, lehet, hogy már hiányozna...passz.
És tényleg!
Kényelem +szélvédelem!
Igen a TDM-el is lehet egykerekezni,csak hát nem ajánlanám akárkinek.
Csak megjegyzem, hogy a TDM 4 egymást követő évben megnyerte a Dakart.
Az ülés pozíciója jó, csak a szélvédelmet nem sikerült megoldani rajta, de hát így legalább tép a szél.
Szerintem a Honda hasonló tipusa az 1000-es Varadero. Ha egyszer cserélek akkor vagy erre vagy az FJR-re teszem le a voksom.
Hiába na, egy idő után minden motor kicsi lesz.
Negatívumként sok helyütt olvastam, hogy a nyeregpozíció kényelmetlen (aztán lehet, hogy csak a motoros volt puháy :P) Ja meg a sor kettes rángatást! De ez inkább "rutintalan járműkezelési hiba" inkább :) Bár egy kicsit engem is idegesít a CB500-ban ez a 3000 alatti rángatás. És rögtön hozzáteszem, hogy még megszokni sem volt időm nagyon :) 5000 km múlva, lehet, hogy már hiányozna...passz.
Akkor majd jól informálak egy SMS-sel hogy mikor megyek érted:-)