Krossz csizma az jó ötlet, sőt... bár abból is van olyan durva, mint egy sícipő Bokánál, sőt lábszárnál kitűen védett amiben én mentem, lábfejről nem is beszélve. Igaz triál motoroztam benne, ahol ki kell lépni a nyeregből a váltáshoz, így nem tudom milyen lehet egy túramotornál a váltás... sztem nem lehet benne jól érezni...
Mongyuk én nem is akarok oldaldobozt, mert vagy motorozok vagy málházok
Viszont 1m-es vasakat akarok szállitani (és persze nem keresztbe) azon agyalok hogyan
Azért egy jó csizma se garancia mindenre! Attól még válhat palacsinta belőled 25 -30-nál kezdödnek a védelmet nyujtó csizmák, lehet hogy azok csak kinézetre jók
Azt néztem hogy a crosszcsizmák nagyon erősitettnek néznek ki és még olcsóbbak is mint a speedek, csak furán venne ki magát egy crosszcsizmában egy sportmotoron De lehet hogy az meg nem hajlik abban az üléspozicióban és nehéz lenne váltani, fékezni?
Van egy ügyvéd barátom van egy Áprilia robogója és vett hozzá egy piros Ducatti speed csizmát- kicsit vicces lehet, de má mé ne?
Ehhez is idő kell, aztán a következő csizmánál már nem lesz ilyen gondod .
anno én 12000 kmert tettem bele, egy magasszárú utcai cipőben(bár külső, belső bőr), csupán praktikussági okokból: sokat használom a moccot egyetemre, ide oda...
aztán jöttek a borulások: egyszer ki tempónál elrántottam a kormányt egy hirtelen fékező autó elől, elcsúsztam a motorral, ami a lábfejemen csúszott egy darabon... nah annak a cipőnek semmi oldalmerevsége nem volt, irány a trauma meglőni röngönnye.
aztán mecseki kanyarogban egy elszámolt féktáv miatt fordított be egy szalagkorlát, combommal ütközött, nade a lábtartó szintjén lévő prizmatartó gyakorlatilag félbeszakította a lábtartó konzolt... gondolhatod milyen erők hatottak ismét... cipő szakadt...
fontos talán a legfontosabb döntés a csizmavásárlás.
Te mondtad, hogy szoljak rád.
"Úgyis volt reklamáció, h milyen tiszta futárgéphez képest... Most rajt van az összes tegnapi mocsok. "
Azt dicséretnek szántam.//Rendes gazdi, tiszta moci.//
Ezeket most csinálltam, asszem ezek a gyári felfogatási pontók. Jól látóm ügye.
Viszont 1m-es vasakat akarok szállitani (és persze nem keresztbe) azon agyalok hogyan
Azt néztem hogy a crosszcsizmák nagyon erősitettnek néznek ki és még olcsóbbak is mint a speedek, csak furán venne ki magát egy crosszcsizmában egy sportmotoron De lehet hogy az meg nem hajlik abban az üléspozicióban és nehéz lenne váltani, fékezni?
Van egy ügyvéd barátom van egy Áprilia robogója és vett hozzá egy piros Ducatti speed csizmát- kicsit vicces lehet, de má mé ne?
Ehhez is idő kell, aztán a következő csizmánál már nem lesz ilyen gondod .
anno én 12000 kmert tettem bele, egy magasszárú utcai cipőben(bár külső, belső bőr), csupán praktikussági okokból: sokat használom a moccot egyetemre, ide oda...
aztán jöttek a borulások: egyszer ki tempónál elrántottam a kormányt egy hirtelen fékező autó elől, elcsúsztam a motorral, ami a lábfejemen csúszott egy darabon... nah annak a cipőnek semmi oldalmerevsége nem volt, irány a trauma meglőni röngönnye.
aztán mecseki kanyarogban egy elszámolt féktáv miatt fordított be egy szalagkorlát, combommal ütközött, nade a lábtartó szintjén lévő prizmatartó gyakorlatilag félbeszakította a lábtartó konzolt... gondolhatod milyen erők hatottak ismét... cipő szakadt...
fontos talán a legfontosabb döntés a csizmavásárlás.
"Úgyis volt reklamáció, h milyen tiszta futárgéphez képest... Most rajt van az összes tegnapi mocsok. "
Azt dicséretnek szántam.//Rendes gazdi, tiszta moci.//
Váróm.