Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintetek mennyit ér a motorom?tényleg minden igaz az állapotáról
fasza
igy motorozzon nyugodtan az ember
12000kmnél is kijöhetnek ilyen hibák?
Most nézem, hogy ugyan azzal a névvel vagyunk anyakönyvezve.
rohadt egy dolog a hitl...
szelepszárszimering. Pedig hidegen sosem vertem neki.
most akkor mért ette az olajat?
megkérdezhetnéd mert felkéne mérnem a károkat.....
itt én vagyok a szerelő
jaja az tuti. meg veszek egy pót tankot amit felöntök motorolajjal és ha bármikor kell, töltök bele.
az hogy mi mennyibe került azt nem tudom, a szerelőhaver intézi a dolgokat. annyit tok h a dugattyú az az újabb déerzéé, mert-hogy abban van újítás állítólag.
az nem vészes,most már jobban nézed majd az olaj szintet
úgy néz ki, hogy olyan 160-180 körül lesz a végösszeg.
én nem látam rajta semmit a képeken semmi tisztítás nincs.....ahogy kivetem úgy kaptam le...
hát,annyiért nem volt sok,kiváncsio lennék az enyém hogy néz ki belülről
de a képen úgy látszik, hogy elég szépen ki van olvadva hűtővíz közeg és az égéstér között az anyag, majdhogynem egybeér.
vagy csak ennyire szar minőségű a kép?
mennyibe fog fájni
550...
nem a legjobb bevallom máskor kicsit joban megnézem nem baj megcsinlom mint az rx et.....
nézz csak be a ktm topicba...mi is hullunk,lc4ek
miért kell eladn i szarért hugyért?
menyibe kerül vez lánc, 2 kipuff szelep, lánc feszítő, és egy műanyag fogaskerék ami nemtudom mi....az olaj izével van összekötetésben a kuplung alatt..
lesz 1 új drzéd
Nem szeretnék kisebbet
De ha érdekel talán az árból tudunk alkudni,egy sör mellett
csaó,ezt mennyiért vetted ha szabad tudni?
nem a hengerfejnek semmi baja nincs az csak korom meg kosz
nincs törés vagy nyomás jele rajta !
csak a 2 szelep hajlott meg.....
az enyémet már tatarozzák.
Jövőhéten már járatom befele.
Új dugattyú, gyűrűk, új vez. lánc, feszítő, felújított hengerfej, új szelepek, olaj, szűrő, légszűrő, gyertya, telószimeringezés.
Ez a menü. még a hengerfejesre kell várni, am már minden megvan hozzá.