Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nemcsoda ,hogy sokat eszik.
ha nem kell és tényleg eltudod nekem küldeni egy próbára akkor a címem


3995 Pusztafalu Fő út 23. ZEHER TAMÁS nevére


előre is köszi
nekem most 13 as van
és a 15 öst megköszöném
és mibe fájna ez a szíveség nekem ?
Hali! Tud vki segíteni honnan lehet beszerezni 650-es Dr-be vezérműtengelyt és himbákat?
Persze, mert neki most 9es van
14-es lánckerékkel akarod hosszabítani az áttételt ?
Nekem van egy 15ös, de azon már kicsit meg is vannak hajolva a fogak. Ha kell, odaadom.
van benne valami !
most én is azon gondolkodok hogy megkellene hoszabítani az átételem

véletlenül nincs valakinek egy első fogaskerék ? 15vagy 14 es.... ?
minnél olcsóban az agyon használt is jó csak meg akarkm nézni hogy melyikel lenne a legjobb sm ként.....

előre is kösz
Annyi egy DRZ és egy 640LC4 között a különbség h a KTM-nél kb 100-nál rakod a 4-et, 130 utazó semmi gond,110-nél nem pörög sokat,a DRZ-nél kellene már a 6. 110 körül,én meg pl egyenesen nem szeretem 110 felet használni mert zavaróan magasnak tartom a fordulatszámot a kis 400-nak!
DRZ-t így kell szeretni,jah ez SM!
kuplungbowden végénél van 1kar ami lemegy a blokkba nekem ott ment szét a szimering
1szer
bocsi mind2 39-42 fog közötti....
Sziasztok!
Egy vadi új 44es hátsó lánckereket cserélnék egy vadi újra kb 40-42 fog körülire, vagy egy újszerű 44est egy újszerű 39-42 fog közöttire! Ha érdekel vkit szóljon!
Én benn vagyok. Asszem....
Nagyon szepen koszonom , es azt nehez kiszedni? vagy vigyem el szervizbe megcsinaltatni, van valami modszer hozza.
Autópályán tény hogy kényelmetlen az a 100km, nem utolsó sorban unalmas is. De pl a Mátrában 300km is élvezetes tud rajta lenni + nem is zsibbad el a segged rajta...
Akkor összebeszélhetnénk...ha a többiek is benne vannak, akkor lenéznénk majd napközben.
ide én is megyek alsóőrs helyett sajnos más progim volt,de erre el kell mennem
drz400sadam, apriliamate, nuniiiii!

Asszem megvan mi lesz a program napközben...

Mit szóltok?
Hello! nekem is ugyanez a szitu volt..és már megint van..
a szimering a fogaskerék mögött van elkopva azt kell kicserélni (a gyári kb. 1200f) de figyelj arra a perselyre amin rajta van mert ha az is el van kopva akor azt is cseréld!(én felpolíroztam esztergával és visszakopott azért mondom hogy cseréld!)
csepeg az olaj a mocimbol csak nemtudok rajonni hogy az elso fogaskerektol jon vagy a sebvalto tol . talalkozot mar valaki ilyennel?
nem direkt volt csak épp ránéztem a fórumra :D De bocsi. Nem akartalak megelőzni
Vazze, már megint milyen gyorsan írsz
Utazó kb 100 körül lehet a gyári áttétellel, de afökött már úgyis nagy a menetszél.
Hát 100km-t már azért meg fogod érezni a hátsó felelden
Hali!
hát utazóban 90-110 km/h a fogyasztás nekem 3,5-4 liter, kurva kényelmetlen hosszú távon. De én szeretem a kis férget attól :P pl 100km után már zsibbad az ember popója...
Basacsaba, Mihu-szonsz!
Köszi a segítséget!
Megoldottam a problémát, szét kellett kapni a karbit. A legkisebb fúvókába volt valami beragadva, alig vettem észre, mert más kosz nem volt sehol.
Jó éjt!