Szevasztok ki tudna segiteni ha jobra dontom a mocit akkor valami sistereg. Azt mondtak hogy megvan lazulva a csavar a főtengelyen és csúszkál rajta a fogaskerék és hozzáér a kuplungkosárhoz, megneztem de nincs semmi kilazulva , van valakinek valami otlete hogy mi lehet elore is kosz.
Csaó Tróger! Én is vas megyei vagyok, és most csinálom majd a A1 után a korlátlant szhelyen elvileg saját mocival...Utána ha gondolod összefuthatunk egy motorozásra ha meglesz a papir :)
Hát ez érdekes választás, mivel ez a két motor teljesen külön két kategória.
A DR600 elég nehéz, viszont kezelni lehet, főleg ha van már endurós tapasztalatod. Én is 75kg körül voltam, mikor ilyenem volt, de azért lehetett vele bírni.
Viszont krosszra egyáltalán nem ajánlom, én próbáltam krosszpályán menni vele, de nem sok értelme van, nagyon nehéz oda.
Alapból orrnehéz a motor, és ez tud okozni meglepetéseket terepen. Nagyon könnyen belehúzza az eleje a nyomvályúkba, vízmosásokba, és onnan nagyon nehezen lehet az elejét kivenni.
Nekem ennyi bajom volt vele, viszont a nyomatáka egészen emberes.
Fogyasztását nem néztem sose, mivel a spirálom elszakadt nem sokkal, miután megvettem, és lusta voltam venni bele. Saccra kb. 6liter lehet.
Típusbetegséget nem tudok mondani, nekem össz-vissz a hátsó teló fosta el a szimeringet pont az említett pályázás után, de összességében egy nagyon megbízható motornak bizonyult.
animation most olvastam h neked is volt dr600 od nos lehet h veszek 1 et csak még gondolkozok rajta mert vacilálok még 1 kx 250 esen nem tudom h mejiket vegyem edig még nem volt kroszmotorom fel világositanál h mikre figyeljek oda ha veszek egy ijet a motorjának semi hangjanincs de kiváncsi lenék h menyit esznek ezek meg h könyen kezelhető e met vansuja én 75 kg vagyok .anyit kel rákőlteni h kelrá 2 terepre való gumi mert az eredeti utcai gumivan még rajta
Nekem DR600-am volt, manuál dekompresszoros.
Ha ráéreztél, hogy hogyan kell elindítani, akkor semmi nehézség nem volt benne, nem rúgott vissza semmit.
Viszont ha tapasztalatlan szerette volna berúgni, akkor volt a gáz.
Saját sztori: első indításkor megvétel után újat visszarúgott, hogy a kormányban landolt a térdem...
Én kb. 210 km-t megyek el egy tank üzemanyaggal (DRZ400 SM) úgy hogy az utolsó 4-5 deci benne marad.Ebben van minden...1személy,2 kerék...fordítva 2 személy 1 kerék, város,városon kívül meg max.120 a sebesség.
És merrefele gondolod a gurulást?
Válassz
Én mindennap megyek
A DR600 elég nehéz, viszont kezelni lehet, főleg ha van már endurós tapasztalatod. Én is 75kg körül voltam, mikor ilyenem volt, de azért lehetett vele bírni.
Viszont krosszra egyáltalán nem ajánlom, én próbáltam krosszpályán menni vele, de nem sok értelme van, nagyon nehéz oda.
Alapból orrnehéz a motor, és ez tud okozni meglepetéseket terepen. Nagyon könnyen belehúzza az eleje a nyomvályúkba, vízmosásokba, és onnan nagyon nehezen lehet az elejét kivenni.
Nekem ennyi bajom volt vele, viszont a nyomatáka egészen emberes.
Fogyasztását nem néztem sose, mivel a spirálom elszakadt nem sokkal, miután megvettem, és lusta voltam venni bele. Saccra kb. 6liter lehet.
Típusbetegséget nem tudok mondani, nekem össz-vissz a hátsó teló fosta el a szimeringet pont az említett pályázás után, de összességében egy nagyon megbízható motornak bizonyult.
Motorja legyen egyben, és nagy gond nem lehet.
Ha ráéreztél, hogy hogyan kell elindítani, akkor semmi nehézség nem volt benne, nem rúgott vissza semmit.
Viszont ha tapasztalatlan szerette volna berúgni, akkor volt a gáz.
Saját sztori: első indításkor megvétel után újat visszarúgott, hogy a kormányban landolt a térdem...
mennyiért van a drz? megvenném... de minimum 2 milla
MI A GOND?
oadr@citromail.hu