Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jól látod,de nem az enyém,csak nálam van,ez egy 2009es 250 2t
jol látom hogy a bal oldalon 1 TM van, tiéd?
Szevasztok ki tudna segiteni ha jobra dontom a mocit akkor valami sistereg. Azt mondtak hogy megvan lazulva a csavar a főtengelyen és csúszkál rajta a fogaskerék és hozzáér a kuplungkosárhoz, megneztem de nincs semmi kilazulva , van valakinek valami otlete hogy mi lehet elore is kosz.
a jobboldali eladó
Csaó Tróger! Én is vas megyei vagyok, és most csinálom majd a A1 után a korlátlant szhelyen elvileg saját mocival...Utána ha gondolod összefuthatunk egy motorozásra ha meglesz a papir :)
Nekem mindegy 15,00-ig dolgozom utána bármikor.
És merrefele gondolod a gurulást?
kedd szerda csüt délután!
Válassz
Én mindennap megyek
Hát ez érdekes választás, mivel ez a két motor teljesen külön két kategória.

A DR600 elég nehéz, viszont kezelni lehet, főleg ha van már endurós tapasztalatod. Én is 75kg körül voltam, mikor ilyenem volt, de azért lehetett vele bírni.
Viszont krosszra egyáltalán nem ajánlom, én próbáltam krosszpályán menni vele, de nem sok értelme van, nagyon nehéz oda.
Alapból orrnehéz a motor, és ez tud okozni meglepetéseket terepen. Nagyon könnyen belehúzza az eleje a nyomvályúkba, vízmosásokba, és onnan nagyon nehezen lehet az elejét kivenni.
Nekem ennyi bajom volt vele, viszont a nyomatáka egészen emberes.
Fogyasztását nem néztem sose, mivel a spirálom elszakadt nem sokkal, miután megvettem, és lusta voltam venni bele. Saccra kb. 6liter lehet.
Típusbetegséget nem tudok mondani, nekem össz-vissz a hátsó teló fosta el a szimeringet pont az említett pályázás után, de összességében egy nagyon megbízható motornak bizonyult.

Motorja legyen egyben, és nagy gond nem lehet.
animation most olvastam h neked is volt dr600 od nos lehet h veszek 1 et csak még gondolkozok rajta mert vacilálok még 1 kx 250 esen nem tudom h mejiket vegyem edig még nem volt kroszmotorom fel világositanál h mikre figyeljek oda ha veszek egy ijet a motorjának semi hangjanincs de kiváncsi lenék h menyit esznek ezek meg h könyen kezelhető e met vansuja én 75 kg vagyok .anyit kel rákőlteni h kelrá 2 terepre való gumi mert az eredeti utcai gumivan még rajta
Nekem DR600-am volt, manuál dekompresszoros.
Ha ráéreztél, hogy hogyan kell elindítani, akkor semmi nehézség nem volt benne, nem rúgott vissza semmit.

Viszont ha tapasztalatlan szerette volna berúgni, akkor volt a gáz.
Saját sztori: első indításkor megvétel után újat visszarúgott, hogy a kormányban landolt a térdem...
sziasztok drz m van kellene bele generátor mert leégett ha tudtok segitsetek már,bontott is jó.
szerintem sokat eszik és beakarjuk álítani.
Wössner dugo frissen fúrva hengerfejből is lejött egy pici...... darabig nem tudnál papucsot húzni .....a gipszre
bocs alkudok mert kék... ha előbb hírdetted volna itt már rég az enyém lenne
aha...
mennyiért van a drz? megvenném... de minimum 2 milla
Pedig még mezítláb is lehet, tapasztalatból mondom!
Egyszer esik papucsba azt leszakad a lábfeje ... mondjuk ha papucsba hosszú távon kényelmes neki váltogatni akkor lehet betonból van a lába :)
MÉ?
MI A GOND?
én csizma nélkül be se tudom rúgni a Dr-t
majd elfárad azt lesz
De jó.Előre is köszi!Szombathelyi vok:(
Szegeden enduro mániába van 2-3féle majd megénzem a héten 25é van a legolcsobb asszem .
Valami sportdob érdekelne occcsóóóón max 30-35e összekötöőcsővel.
oadr@citromail.hu
2 csavar a kerékívben...gyári helyen
Én kb. 210 km-t megyek el egy tank üzemanyaggal (DRZ400 SM) úgy hogy az utolsó 4-5 deci benne marad.Ebben van minden...1személy,2 kerék...fordítva 2 személy 1 kerék, város,városon kívül meg max.120 a sebesség.