Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No meg az sem mindegy hogy, mennyibe kerülnek az alkatrészek. Egy 525 EXC-nek a hajtókar felújítása 122.000ft + szerelési díj, addig egy DRZ E-nek max. 50.000ft szereléssel. Ez a nem mindegy szerintem.
Exc 450 és DRz 400 E között alig 10paci különbség van .
az EXC abban veri széjjel a suzukit,hogy jobb a teleszkóprendszere meg jobban reagál a gázra.
Helló mindenkinek!

Kinek van kedve 20án vagy 21-én hogy felmenjünk kékestetöre motorozni?Délelöt 10-körül mennénk kajálnánk valahol meg egy ütöset motoroznánk! Kinek lenne kedve kb 200-250km mennénk! Jelentkezni csak DRZ-vel. és utci gumival vagy amivel akartok na gyertek
nekem terepen 120km is sok
Pont ezt mondom. De ahogy leírta, Sada1988 kolléga megy.
Én egyszer a badittal mentem 400km-t egy túrán, de a végén már a tököm is teli volt.
1000km/nap
ki megy ennyit?
1ébként hiába van rajta hütövédö
a hütöidomot ahol felkell fogatni a hütöre azt semmi sem védi
eldölsz elhajlik 1böl
mindig ki kell hajtogatni különben nem stimmel az idom és nem tudod betekerni a csavart
ez nagyon zavar ilyen hülyén kitalálni valamit
Mármint miben?
1kis túlzás van benne azért
Tegnap találtam egy használtat S-re, meg nem mondom már hogy hol. 65e volt
Sziasztok !
Én is most vettem észre, hogy "odacsaptam" a hűtőmet.
Még a téli "szervízen" csinált a haverom egy ideiglenes hűtővédőt,
ami idáig jól szuperált, de most egy éles szikla "elintézte".
s-re mipénz egy hütő? bontott is.2003 drz 400 sről vkinek tapasztalat?
Amúgy ha nem javítható, akkor szerintem nyár végéig nem motorozok sajna... Használtan sehol nem találok, csak S-hez. Ha muszáj lesz újat vennem akkor beruházok egy ilyenre:
78e a 2 , amíg állítólag a gyári 1 oldalra 70-80e...
nekem is görbe egy kicsit a jobbos már 1.5éve és nincs vele gond
Szerintem nem
Ciao. drz 400s -ről kellene egy két infó(2002-2005 ig). jah haverom odavágta a hüttőjét, csak annyi, h megvan nyomódva. nem ereszt nem folyat, hűtt rendesen. vélemények leeht ettől baja?
Még nem vittük el. Vagyis nem is én viszem, hanem a srác aki velem volt. De akkor viszi amikor éppen dolga van arra, mert én egyáltalán nem érek rá megkeresni az öreget
Mit mondott az öreg szaki? Javítható?
Persze, ott is lenulláztam volna a hűtőt Akkor lehetett volna mondani hogy hullik szét
Ez az 1!
Jó, aki ennyit megy az nyilván nem vesz üzemórás motort.
De azért annak is megvan a varázsa, ha az 1000km-enkénti olajcsere után odacsavarsz és a motor kitépi a karodat
Jaaa, Keine Tausend Meter
ohh nem olyna sok az :D itt a Taki cimborám neki a DRZ segg vágó ülésével is barátságos én meg amikor megvettem a DR-t akkor lecsapattam vele ezt bütykössel félig aszfalton félig terepen szeged - salgótarján ott mátrázás aztán vissza estére :D
Szerintem az 1000m nem sok.
Bezzeg ha kivettük volna az autóból azt a 450 EXC-t.......akkor most tapasztalatból írhatnál.