Szerintem tegye fel a 13ast, és nézze meg, milyen lett vele, addig ne akarjon még dynojetet. Érezhető lesz a változás így, elhiheted...
A dynojet beépítésének két fázisa van:
Stage 1 & 2
Stage 1
For mildly tuned machines using the stock airbox, with
stock or K&N filter. May also be used with a good
aftermarket exhaust system. K&N filter # SU-4000
Stage 2
For mildly tuned machines with then top of the airbox
opened up 3in X 3in, with stock or K&N filter. Should
also be used with a good aftermarket exhaust system.
K&N filter # SU-4000
A stage 2-vel komolyabb eredményeket lehet elérni mindenképp, csak ahhoz ugye még kell a légszűrőház kivágása 3x3inchre, meg egy kipiRENDSZER. Csak dob összekötővel nem számít annak!
jaja érthető a dolog. A 13 -as fogaskerék már nála van úgyhogy max vagy használja majd vagy nem attól függ mennyire fog neki tetszeni. De ezek szerint egy 14 -es elég lett volna.
Amit még elfelejtettem hogy van neki valami sport dob rajta de semmi nem lett utána hangolva ( asszem Martin ).
tényleg így van !
hát így tudom hogy nem nagyon lehet hinni a szavamnak mert csak ígérgetem szerinted de biztos hogy fogok csinálni !
csak hogy 1-2 kifogást mondjak suliba járok kolis vagyok volt amikor bent kelet maradni volt amikor szakadt az eső volt amikor nemvolt ki felvenni és volt amikor motorra se ültem! és enyiböl meg is vannak azok a hétvégék amikor mondtam......
erröl enyit
Attól függ kinek mi az erőtlen...nekem ugyancsak a 15:41 kicsit hosszú volt.
Kicseréltem 14re elől, ez végsebességben kb -10km/h, viszont erőben elég sokat dob rajt, gázra nagyon lazán lehet vele kerekezni.
A 13 szerintem kicsit meredek lenne, de ő tudja.
Amúgy amíg 14es volt fennt elől, addig megkapta a dynojetet + könyök + légyszűrőház kinyitás, és most hogy visszaraktam a 15öst kb olyan lett, mint eddig 14el.
egyik ismerősömnek van egy 2005-ös DRZ 400 SM-je amit kicsit lomhának és erőtlennek érez ( gyárilag 40 paci )
na most Ő arra gondolt hogy a gyári ( 15 / 41 ) áttételből lefaragna a kicsit lecsökkenti 13 -ra a hátulja meg marad 41 , és még kapna a gép egy Dynojet-Kit -et. .
Na most a kérdés az hogy mire számíthat ? Fog ez az alakítás olyan észrevehető változásokat produlkálni vagy még másra is lenne szüksége ?
A hátsó toldat az universalmotortól van, az indexeket meg itt találtam az aprók között.
universalmotor és index
olyan ledes indexeket meg hátsó lámpát hol lehet szerezni mint amilyen neked is van a vason ?
hozzáteszem igen jól néz ki a vasad ritka példány
A dynojet beépítésének két fázisa van:
Stage 1 & 2
Stage 1
For mildly tuned machines using the stock airbox, with
stock or K&N filter. May also be used with a good
aftermarket exhaust system. K&N filter # SU-4000
Stage 2
For mildly tuned machines with then top of the airbox
opened up 3in X 3in, with stock or K&N filter. Should
also be used with a good aftermarket exhaust system.
K&N filter # SU-4000
A stage 2-vel komolyabb eredményeket lehet elérni mindenképp, csak ahhoz ugye még kell a légszűrőház kivágása 3x3inchre, meg egy kipiRENDSZER. Csak dob összekötővel nem számít annak!
nem baj mostmár tuti minden gyári a blokkban.
Amit még elfelejtettem hogy van neki valami sport dob rajta de semmi nem lett utána hangolva ( asszem Martin ).
1 kérdés : a légszűrőház kinyitásán mit értesz ?
Így már teljesen értelmét vesztette az erőgép sztori...
hát így tudom hogy nem nagyon lehet hinni a szavamnak mert csak ígérgetem szerinted de biztos hogy fogok csinálni !
csak hogy 1-2 kifogást mondjak suliba járok kolis vagyok volt amikor bent kelet maradni volt amikor szakadt az eső volt amikor nemvolt ki felvenni és volt amikor motorra se ültem! és enyiböl meg is vannak azok a hétvégék amikor mondtam......
erröl enyit
Attól függ kinek mi az erőtlen...nekem ugyancsak a 15:41 kicsit hosszú volt.
Kicseréltem 14re elől, ez végsebességben kb -10km/h, viszont erőben elég sokat dob rajt, gázra nagyon lazán lehet vele kerekezni.
A 13 szerintem kicsit meredek lenne, de ő tudja.
Amúgy amíg 14es volt fennt elől, addig megkapta a dynojetet + könyök + légyszűrőház kinyitás, és most hogy visszaraktam a 15öst kb olyan lett, mint eddig 14el.
Remélem segítettem vmit.
üres kifogás mert nem tudod megmutatni amit kamilláztál
ennyit erröl mind1 nem is ragozom tovább
egyik ismerősömnek van egy 2005-ös DRZ 400 SM-je amit kicsit lomhának és erőtlennek érez ( gyárilag 40 paci )
na most Ő arra gondolt hogy a gyári ( 15 / 41 ) áttételből lefaragna a kicsit lecsökkenti 13 -ra a hátulja meg marad 41 , és még kapna a gép egy Dynojet-Kit -et. .
Na most a kérdés az hogy mire számíthat ? Fog ez az alakítás olyan észrevehető változásokat produlkálni vagy még másra is lenne szüksége ?
Válaszokat előre is köszi