Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, asszem tudom hol van (az út jobb oldalán, h odafelé mész). Bár nekem most buta krossz gumik vannak fent, az utcát szüneteltetem.
Mi baj volt Lepencével?
Nincs autó , jó a beton !?
Ha egyszer elmegyünk Kakucsra , akkor nekem van egy tranzitom amibe befér van 4-5 gép!
Gurulj egyszer erre és nézd meg a gokart pályát!
A Hring Főkaputól kb. 800 méterre van! De ha szólsz kimegyünk a többiekkel!
Meg abban, hogy a drz-re főtengelyen adják a teljesítményét, az európaiak meg keréken mértet adnak.
Értem. Ez a baj, h itt a környéken nincs egy pálya sem. A Hring túl nagy ugye, Kukucs meg még tőletek is van vagy 50 km,ráadásul át egész pesten. Tavaly jártam én is Lepencére, de letettem róla, nem akarok meghalni
KÉPEKET!
Böcsi!
Semmibe!
De ne éld bele magad, mert az egész akkora mint egy "kisfoci" pálya gumikkal!
A beton jó de nagyon szűk! Csak csúsztatva lehet kanyarodni!
Ingyen van kb. még egy hónapig, mert a tulaj nem használja!
Ember jegyezd már meg!Böcsi!BBBBBöööccccssssiiii!
50km kb.
Nemrég írtál is vmit, h jól emlékszek, h csak ideiglenesen használhatjátok? Mennyibe kerül?
Szeva
a "mogyoródi" gokart pályán!
A külső részen , nem a teremben! Kibas.ott szűk és élesek a kanyarok, de gyakorolni jó!
Te is erre?
Milyen gokart pályán?
Szeva!
Itt laksz Fóttól 5 km-re és nem is jössz velünk csapatni?
Felháborító!
Ma is pörögtünk egyet a gokart pályán aztán irány Visegrád!
Képek és videó hamarosan ( Bönye ) -látod tölti őket ha hazaért!
JA és csak DRZ csak SM! Neked így megfelelnénk:-)
Csaó kawazxr400 !

Tartóság? Hm.: Nekem csak gumit, láncot, + olajat kellet hozzá vennem, sajna nem tudok úgy mocizni, hogy egy ilyen erőgépet széthajtsak.
Egyszer tönkrement a hátsó teló (szimering) akkor elvittem a Budaörsi Full-Gas-ba. Kicserélték a szimeringet raktak bele öhlins olajat + feltöltötték gázzal, mindezt 20.000-ért.
Plussz még egyszer kellett vennem hozzá kipuff tömítést a hengerhez, azt a Érdi Kawasakinál vettem 5.000ft volt.
Ha erre szánod el magad azt tudnod kell, hogy félős moci. Megy mint állat. Legalábbis az enyém ment. Minden sebiben kerékre állt, pedig nem vagyok cérna géza.
szevasz ENDURÓ-s lene 1 kérésem jelemeznéd e a kx 250-est ugylátom neked volt ojan ojanra gondolok mint pl:tartóság,alkatrészt könyü e szerezni hozá meg ijesmi. ja vacilálok még 1 másik mocin dr 600-as ez a két motor közt gondolkozom mijet vegyek a lóerő külömbséget azt látom köztük de kiváncsi lenék 1 ojan véleményére is akinek már volt ijen je. pájára egyáltalán nem fogok járni mert anyira nemtudok meg felénk tudtomal nincs is.légy szives segits nekem eben köszi.
aha
csinálok
Jaja az nem egy erőgép
de a 400as ktm exc az csak 40 le
ha jól tudom
Barátomnak van egy Husa Fe 650, és a forgalmiba KTM van írva
idézek: "A svéd zászló színe megtévesztő: az egykori skandináv 2003 óta a KTM tulajdonában van. A motoron már a Made in Austria felirat olvasható, egy prémiummárka prémiuma lett a Husaberg"
ktm az is felvásárolták nem ?:D úgy tudom ott tesztelik az új dolgokat ha bejön akkor megy a narancs márkába is
Majd ha úgy adódik, hogy le kell venned valamiért a hűtőidomokat, akkor csinálnál nekem pár fényképet a védőről?
Amúgy nekem az új Husaberg jobban tetszik
dehogynem ha nem számít a pénz és versenyezni akarsz akkor csak a narancs :)
Ok meggyőztetek. A Ktm szart se ér egy Drz-vel szemben
meg az intervallum a csereéretté válásig optimális gazda mlettpersze.