Ez külső csavaroknál alkalmazható,párban,ha az egyik csavar lazul közben húzza a másikat, tuti megoldás.
Nekem folyamatosan kilazulnak a csavarok,nekem is kiesett pl. a spirál...az 1000-es 14ezer Ft-os szervíz alkalmával pedig nem húzzák után a csavarokat...
10w40-est biztos hogy többet nem fog látni. Használatija írja, hogy 20w50 is jó bele, ami olyan -10 foktól +40 külső hőmérsékletig jó. Asszem azzal megpróbálkozom.
A japók valami olajnyomáslámpával ha ellátták volna ezt a szerkezetet, akkor megelőzhető lett volna ez a dolog.
repsol vagy motul 10w50 full synth ezek vannak a DR350embe is épp mikor melyik van de megéri ezeket venni mert meglátszik am inőség :) azt megforralni se lehet.
Nah most van 1 olyan kérdésem, hogy .: Az E-betűs drz hengere, komplett hengerfeje összehozható-e az én S-es déerzémmel? Annyit tudok, hogy az E-s hengerfejben nagyobbak a szelepek, meg ugye más a karbi. Szóval az S-es blokkom, a gyári karbijával, hogyan viselkedne az E-s hengerrel, hengerfejjel? Mert abból talán tudok eladót.
A moci már szét van szedve, a szerelő azt mondja, hogy a 10w40-es olaj túl vékony neki. pedig ugye a gyári olaja a castrol actevo xtra is 10w40-es. a szelepszárszimeringeket jónak mondja, gyűrűhorony hibátlan. Az olajat tartja a bűnösnek. no meg a gazdát
Ez érdekes mert be vannak süllyesztve a lendkerékbe... Elég kókány megoldás... Meg a drót pont engedhet annyit, hogy csak annyira lazuljon meg, hogy megtörténnyen a baj.
Ha a gyári csavarok meglazulnak, akkor onnantól kezdve, nyíróerő terheli őket. Előbb utóbb kifárad a csavar, és leszaka a feje. A többit meg tudod... Ezért érdemes beragasztani, meg a gyári 10.9-es helyett, tenni bele 12.9-est és jól megtépni (azthiszem 25Nm-el).
Nem az anyém a motor én csak érdeklödtem
Amugy ha márt itt tartunk milyn csavart tegyünk vissza helyete?
Igen egyépként erröl a csavaros betegségröl én is olvastam itt a forumon! Mondtam az illetönek de nem lépet semmit hát igy járt!
Egyépként akkor az összeset érdemes márt beragasztani nem?
Uhh sajnálom... Azért kíváncsi vagyok, hogy mitől evett meg ennyit... A 10W-40-es Igolt nekem is csipegette egy picit. Most Motul van 15W-50 és ezzel tökéletes. 25000-el vettem fabruárba, most 33000 van benne és eddig kopp-kopp, semmi baja. Azért érdekes, hogy ez történt vele, ilyenről még nem is hallottam.
Merre laksz?
Nekem folyamatosan kilazulnak a csavarok,nekem is kiesett pl. a spirál...az 1000-es 14ezer Ft-os szervíz alkalmával pedig nem húzzák után a csavarokat...
A japók valami olajnyomáslámpával ha ellátták volna ezt a szerkezetet, akkor megelőzhető lett volna ez a dolog.
Amugy ha márt itt tartunk milyn csavart tegyünk vissza helyete?
Igen egyépként erröl a csavaros betegségröl én is olvastam itt a forumon! Mondtam az illetönek de nem lépet semmit hát igy járt!
Egyépként akkor az összeset érdemes márt beragasztani nem?
A választ elöre is köszi!
ÜDV