Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úristen ennyi bajuk van ezeknek a drzéknek? mit vettem ?nekem 10w40 olaj van benne putoline,utcai felhasználásra félszintetikus
Mizsi!

Merre laksz?
Ez külső csavaroknál alkalmazható,párban,ha az egyik csavar lazul közben húzza a másikat, tuti megoldás.
Nekem folyamatosan kilazulnak a csavarok,nekem is kiesett pl. a spirál...az 1000-es 14ezer Ft-os szervíz alkalmával pedig nem húzzák után a csavarokat...
10w40-est biztos hogy többet nem fog látni. Használatija írja, hogy 20w50 is jó bele, ami olyan -10 foktól +40 külső hőmérsékletig jó. Asszem azzal megpróbálkozom.
A japók valami olajnyomáslámpával ha ellátták volna ezt a szerkezetet, akkor megelőzhető lett volna ez a dolog.
repsol vagy motul 10w50 full synth ezek vannak a DR350embe is épp mikor melyik van de megéri ezeket venni mert meglátszik am inőség :) azt megforralni se lehet.
RK
Nah, erről is megoszlanak a vélemények, de szerintem castrolt többet ne tegyél bele, ha az a hibás, ha nem. Szerintem az nem olaj, hanem trágyalé...
Felmegy a Tiedre is? Nem azt írták, hogy S-re jó?
Persze először felrakom az enyémre.
Úgy tudom csere szavatos, lehet a kipuff-ot sem ártana cserélned, de nem hinném hogy komoly gond lenne, ha maradna a mostani.
Bizony. Holnap ez fog duruzsolni Luyz motorján S.babodon.
Gyárilag milyen lánc van a DRZ-n (márka)?
Nah most van 1 olyan kérdésem, hogy .: Az E-betűs drz hengere, komplett hengerfeje összehozható-e az én S-es déerzémmel? Annyit tudok, hogy az E-s hengerfejben nagyobbak a szelepek, meg ugye más a karbi. Szóval az S-es blokkom, a gyári karbijával, hogyan viselkedne az E-s hengerrel, hengerfejjel? Mert abból talán tudok eladót.
Ezt már nekem is mondták, hogy minimum 10W-50, a könyve 20W-50-et is ír bele... Főleg a ny ári hónapkban és ugye sűrűbb olaj=nagyobb olajnyomás...
A moci már szét van szedve, a szerelő azt mondja, hogy a 10w40-es olaj túl vékony neki. pedig ugye a gyári olaja a castrol actevo xtra is 10w40-es. a szelepszárszimeringeket jónak mondja, gyűrűhorony hibátlan. Az olajat tartja a bűnösnek. no meg a gazdát
Hát Igen ebbe van valami de lehet hogy mégsem olyan rosz megoldás!
Ez érdekes mert be vannak süllyesztve a lendkerékbe... Elég kókány megoldás... Meg a drót pont engedhet annyit, hogy csak annyira lazuljon meg, hogy megtörténnyen a baj.
motoremelő bakja nincs valakinek eladó?
ki kell a csavarokat fúrni és acéldróttal összehuzatni őket átlósan!jobb mnir a ragasztás, a youtube-on van róla video is!
Valaki cserélt már olajat az első telóba? Hogy érdemes nekikezdeni, illetve milyen viszkozitású olaj van benne gyárilag?
Ha a gyári csavarok meglazulnak, akkor onnantól kezdve, nyíróerő terheli őket. Előbb utóbb kifárad a csavar, és leszaka a feje. A többit meg tudod... Ezért érdemes beragasztani, meg a gyári 10.9-es helyett, tenni bele 12.9-est és jól megtépni (azthiszem 25Nm-el).
A múltkor 25-ért láttam a kepesmotoron, bontott Nicasilols.
Nem az anyém a motor én csak érdeklödtem
Amugy ha márt itt tartunk milyn csavart tegyünk vissza helyete?

Igen egyépként erröl a csavaros betegségröl én is olvastam itt a forumon! Mondtam az illetönek de nem lépet semmit hát igy járt!
Egyépként akkor az összeset érdemes márt beragasztani nem?

A választ elöre is köszi!
ÜDV
Yamaha Fehérnél 20e ft ért raknak be vas hüvelyt ha nem találsz mást, nekem ez van benne és nincsen rá panasz.
Uhh sajnálom... Azért kíváncsi vagyok, hogy mitől evett meg ennyit... A 10W-40-es Igolt nekem is csipegette egy picit. Most Motul van 15W-50 és ezzel tökéletes. 25000-el vettem fabruárba, most 33000 van benne és eddig kopp-kopp, semmi baja. Azért érdekes, hogy ez történt vele, ilyenről még nem is hallottam.