Hehh DT-s cimbora! Te is DRZ-t szeretnél?
Én is mentem egy E-vel. Nagyon állat, és én nem érem be kevesebbel. Az a verzió van, h vagy veszek egy S-et, amit E-sítek, vagy egy E-t, amit S-esítek... Csak hát ez a rohadt pénz... Még az is lehet, h mire összejön a lóvé, már javában menni fognak a 450-es DRZ-k!
Luyz, Klmszabi, +1 új kolléga őt még nem ismered.
Van a pályának szopatós része, de mindenki maga dönti el, hogy bevállalja, vagy sem. Kikerülhető.
Mi már többször voltunk, de még nekem is van olyan (szinte függőleges) "lejtő" amit megláttam és azt mondtam: Bekaphatjátok, én itt le nem megyek. De hétvégén bevállalom (vagy nem).
Akit eddig elvittünk egytől-egyig vissza akart menni. Imádni fogjátok.
Kössz a gyors választ!
Én matt feketét szeretnék , de azt mondja a fényezőm, hogy lepattogzik az anyagában színes spoilerről a festék egy két hónap alatt!
Rövid leszek és ez is csak az én véleményem:
- Ha 2 személyes motort szeretnél: S
- Ha városban használod jó az: S
- Ha igazán endúróznál: E
2:1 az S javára. Egy jó kipufogóval ,és egy áttétel módosítással egy fél pontot kaphat még.
Nekem E-s van, de a motoros cimborámnak S-es. Kapott kipufogót, és másik lánckereket, és teljesen rendben van.
A DR-Z eleve jó döntés csak ajánlani tudom.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem ami már gondolom 10000000szer elhangzot itt de nincs kedvem keresgélni
Na szóval most van egy dt-m szeretném lecserélni egy nagyob gépre de nem szeretnék 1-2 év mulva megint motort cserélni. A kérdés az lene h mekora a külömbség az E-s meg az S-s drz között? Menyivel erőseb az E. számottevően? Meg ugye azt is mondják h az s tartósab, nekem ez nagyon fontos, dt-t is azért választottam mert nagyon tartós ha megfelelően gondozzák. De azt sem szeretném h nagyon gyenge legyen a gép... Vegyes használatra kéne, néha aszfaltos túra néha endúró "kényelem nem érdekel" Az e-s drz ugye üzemórás, ez menyi óra kb? Bár második személy miatt az E majdnem kivan lőve de azért érdekelne a külömbség.
E-vel mentem már és elbírnám viselni, ara azt mondom h nekem bőven elég lene még ha nagyon megszokom akor is. De azt nem tudom h az S mien? Menyivel gyengéb. Meg egy kipuf rendszer csere az s-en sokat jelent nem?
Ha valaki venné a fáradságot és válaszolna a kérdésekre azt nagyon megköszöném!
Szia!
Amikor feltettem a nyitott dobot a gépemre nekem is durrogott meg alig akart menni! Én nem cseréltem fúvókát, elég volt a tűszelepet egy osztással megemelni és gyönyörűen működik azóta is! Próbáltam kettővel emelni de az sok volt, túl sokat kapott mert fekete volt a gyertya!
Én is mentem egy E-vel. Nagyon állat, és én nem érem be kevesebbel. Az a verzió van, h vagy veszek egy S-et, amit E-sítek, vagy egy E-t, amit S-esítek... Csak hát ez a rohadt pénz... Még az is lehet, h mire összejön a lóvé, már javában menni fognak a 450-es DRZ-k!
Van a pályának szopatós része, de mindenki maga dönti el, hogy bevállalja, vagy sem. Kikerülhető.
Mi már többször voltunk, de még nekem is van olyan (szinte függőleges) "lejtő" amit megláttam és azt mondtam: Bekaphatjátok, én itt le nem megyek. De hétvégén bevállalom (vagy nem).
Akit eddig elvittünk egytől-egyig vissza akart menni. Imádni fogjátok.
Én matt feketét szeretnék , de azt mondja a fényezőm, hogy lepattogzik az anyagában színes spoilerről a festék egy két hónap alatt!
Nem lettek fényezve, a gyári festés van a motoron, a többi matricázás.
Csak egy kérdés!
A motorodon a műanyag elemek fényezve lettek vagy ilyen a spoiler?
Lehet egyáltalán fényezni ezt a műanyagot?
Előre is kössz
- Ha 2 személyes motort szeretnél: S
- Ha városban használod jó az: S
- Ha igazán endúróznál: E
2:1 az S javára. Egy jó kipufogóval ,és egy áttétel módosítással egy fél pontot kaphat még.
Nekem E-s van, de a motoros cimborámnak S-es. Kapott kipufogót, és másik lánckereket, és teljesen rendben van.
A DR-Z eleve jó döntés csak ajánlani tudom.
Na szóval most van egy dt-m szeretném lecserélni egy nagyob gépre de nem szeretnék 1-2 év mulva megint motort cserélni. A kérdés az lene h mekora a külömbség az E-s meg az S-s drz között? Menyivel erőseb az E. számottevően? Meg ugye azt is mondják h az s tartósab, nekem ez nagyon fontos, dt-t is azért választottam mert nagyon tartós ha megfelelően gondozzák. De azt sem szeretném h nagyon gyenge legyen a gép... Vegyes használatra kéne, néha aszfaltos túra néha endúró "kényelem nem érdekel" Az e-s drz ugye üzemórás, ez menyi óra kb? Bár második személy miatt az E majdnem kivan lőve de azért érdekelne a külömbség.
E-vel mentem már és elbírnám viselni, ara azt mondom h nekem bőven elég lene még ha nagyon megszokom akor is. De azt nem tudom h az S mien? Menyivel gyengéb. Meg egy kipuf rendszer csere az s-en sokat jelent nem?
Ha valaki venné a fáradságot és válaszolna a kérdésekre azt nagyon megköszöném!
Az enyém 06209104784
Akkor holnap
Amikor feltettem a nyitott dobot a gépemre nekem is durrogott meg alig akart menni! Én nem cseréltem fúvókát, elég volt a tűszelepet egy osztással megemelni és gyönyörűen működik azóta is! Próbáltam kettővel emelni de az sok volt, túl sokat kapott mert fekete volt a gyertya!
Valami mobilos elérhetőség?Arra az esetre ha eltévednék!
Nekem:0670/534-2572