Nekem is minhta kicsit enné az oljat de nem tudom hova tűnik mer tnem füstöl cseppet sem most váltottam castrolról kíváncsi vagyok neked mi baja volt ami miatt lett ez az egész mi votl benne rossz?
Úgyhogy most csak néhány hét és úgy 3 kiló választ el attól, hogy újra mehessek vele. Felújítás, olaj, szűrő, légszűrő, gyertya, már akkor egyben új vezérmű lánc, feszítő, telószimering, gyujtásnál csavar rögzítőzés és ennyi. Teljes generál. áááááááááá
Még jó hogy ott a WR-em, azzal motoszkáltam ma, de az meg eladó, kell a lééé. a képesmotoron megtekinthető, ha érdekel valakit, áron alul.
23.000km nél olajcsere, szűrőcsere. Motul 5100 10w40.
25.000km-nél utánatöltöttem kb 2-3 dl-t mert annyi hiányzott, aztán 26.000-nél ismét tölteni kellett bele vagy 4 decit. aztán 27.000km nél pár napja besült a rendszer. 1 dl olaj volt benne durván, a többit elszipkázta mind. és úgy hogy nem is füstölt, tehát nem volt olyan jele hogy ennyire eszi az olajat. Saját hibámból adódott, ezen nincs mit szépíteni, hogy nem ellenőriztem a szintet az utóbbi 1000 km-en. szívóoldali vezérműtengely, hengerfej kompletten gatya. a nicasil kicsit megkopott a hengerben, ezért abból is új kell. A nyírtéti találkozón voltam vele úgy utóljára, aztán kedden megtörtént a baj. Bedig nem arról vagyok híres, hogy szabályzás közeléig húzatom, és mégis megette a magáét. Megszívtam keményen, most ez van
Van pár DRZ műanyagom,nem törttek,csak ügyesen lefújták őket mattfeketére,én meg nekikezdtem lemosni....de meguntam,inkább vettem egy garnitúra újat. Le lehet mosni,akinek van kedve vele szarozni,ajánlom....vagy ha fényezgetni akartok,jó lesz próbálkozni. Az egész 10.000.pénz, plussz 3000 az SM sárvédő. Van egy gyári DRZ-S hűtőventillátorom is, 9000 pénz
Az első lánckerékre 3500-öt mondtak, az O gyűrűs láncra meg 18000-et. Az apróban láncot találtam ennyiért, lánckereket picit drágábban, + a posta és végül is rosszabbul jöttem volna ki. Most DID O gyűrűs lánc van rajta, de nem egy nagy szám, inkább RK-t vagy Iris-t ajánlottak...
Ha adhatok egy tanácsot, láncszettet nézz itt az apróban, vagy keresd kutya.-t. Szerintem kb fele annyiért fogsz kapni, mint a márkaszervízben. És normális láncra gondolok (pl:did, rk)
Ma voltam az egyik Suzuki szervízbe, láncszett ügyben... Csak egy fajtával foglalkoznak, valami japán cucc, de már a nevét is elfelejtettem... Kicsit elcsodálkoztam rajta, ezek a szervizek...
Még jó hogy ott a WR-em, azzal motoszkáltam ma, de az meg eladó, kell a lééé. a képesmotoron megtekinthető, ha érdekel valakit, áron alul.
25.000km-nél utánatöltöttem kb 2-3 dl-t mert annyi hiányzott, aztán 26.000-nél ismét tölteni kellett bele vagy 4 decit. aztán 27.000km nél pár napja besült a rendszer. 1 dl olaj volt benne durván, a többit elszipkázta mind. és úgy hogy nem is füstölt, tehát nem volt olyan jele hogy ennyire eszi az olajat. Saját hibámból adódott, ezen nincs mit szépíteni, hogy nem ellenőriztem a szintet az utóbbi 1000 km-en. szívóoldali vezérműtengely, hengerfej kompletten gatya. a nicasil kicsit megkopott a hengerben, ezért abból is új kell. A nyírtéti találkozón voltam vele úgy utóljára, aztán kedden megtörtént a baj. Bedig nem arról vagyok híres, hogy szabályzás közeléig húzatom, és mégis megette a magáét. Megszívtam keményen, most ez van
Amugy lendkerék csavarjai közül 3 nak letört a feje és az darála ell!
Helyileg Bp. és Tolna megye Dombóvár környéke ahol vagyok.