Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fuck,jól le léptél!visszafele kaptunk egy defektet,tök jó volt.Károly az aszfalt királya
Szepnapot mindenkinek!en mennek de egy nap meg odda ernek
DR-Z ek jön ma valaki KECELRE?
Én ugyanezt használom. Előtte 10w40 volt szintén 5100. De 15w50ből Nekem nagyon picit, de fogyogat...
Köszi!
Én 15W-50-es Motul 5100-ast használok és semmi gond vele. Pedig leszaladtam már vele párezer km-ert, és nem kímáltem túlságosan. Szerintem a 20W-50-el még várj egyenlőre...
Akkor azt megúsztuk! Képzeld én teljesen leamortizálódtam, tombol az influenzám de a nagyobb baj az hogy a kitekeredett lábamra már egyre nehezebben bírok ráállni!
De a lényeg, hogy TE VAGY A HEGYMENET KIRÁLYA!
Egyébként mentetek még valamerre?
Am meg szerkezetileg mi a külömbség az S meg az E között, hogy egyikbe ez, másikba az kéne?
Viszkozitás függő... Am a gyári könyve alapján, vannak ott olyan viszkozitási tartományú olajok, amik nem léteznek szintetikusba, úgy hogy nem hinném hogy csak az jó bele. Bár az tény hogy a szintetikus nem árthat neki.
meg bekell melegíteni rendesen... a fullszinti olajj gyorsabban felveszi az üzemi hőt .
Az "utca népe" tudna róla mesélni milyen szépen muzsikál !
-és ha tudnák kinek kell ezt külön megköszönni akkor sem Klmszabi sem Luyz nem jönne többet szalonát sütni hozzám!
-Tényleg nagyon durván szól!
Az én "oszkopovics" rendszerem nem szól ilyen hangossan! Pedig az sem kutya!
BP 3.ker
Megérkezett a hangszer nagyon szépen muzsikál.Köszönöm, hogy eladtad sajnálom, hogy meg kellett válnod tőle. Külön köszönet KlmSzabinak a közreműködését. . .
hát jol néz ki, nem?
ennek mi értelme?polirnak?
alapjáratálito csavar
-1 bele
H-h E-be csak szintetikus jó? Én Motul 5100-at pakolok bele. Szerelőm szerint tökéletes bele
szeva a baloldalt a porlasztonál van egy fekete kis tekerö azt tekerjed jobbra nö az alapjárat balra csökken
Helló !
Nem tudja valaki, hogy hogyan lehet az E verzión alapjáratot állítani ?
Ha lehet egyáltalán.
Köszönöm előre is a segítséget !
az tényleg igaz,hogy a fullszintetikust hamarabb megeszi a motor?
de nekem azt mondta valaki hogy az E be kell a fullszintetikus!S be meg félszintetikus.motoros boltba mondta a srác!eddig 4000kmert mentem vele terepen és már 1szer cseréltem az olajat.évente cserélem,de 1évbe nem megyek 2000nél többet
Ez az E-re igaz. Vagyis gondolom arra írtad.
Egyszer a motor revü-ben olvastam, h egy tapasztalt szerelő azt mondta, h a drz-nek az is "hibája" h kicsi az olajfúvókák keresztmetszete. Ezért kell a jó olaj és minden alkalommal szűrő csere.
SARAZ képzeld a citadella mokánál igazoltatak állitolag meg nézték a gumikat, komoj mi oda estem volna bütykös gumival szép lett volna
KAKUKK képeket ,
szerintem a 10w40-el semmi baj,inkáb az hogy félszintetikust teszel bele,csak fulszintetikust 1500-2000km csere(olajszüröt is) na meg minden indulás elött ellenörzés!és kisseb az eséj hogy ijen történjen.