Hát, japcsik kicsit komolyabbra vették a figurát. A gyújtó modul pontosan tudja hogy hanyadikban van a gép. A váltóban lévő kapcsolóból 3 szál vezeték jön.
1. Fekete / Fehér - test
2. Kék - üres fokozat ( N )
3. Rózsaszín - fokozatok jele
Ezek után, úgy gondoltam, ha állandóan 5 fokozatról tud a gyújtó elektronika, akkor talán nem tilt.
A ki-iktatás nem túl bonyolult. Egy 3kOhm ( kiló ohm ) -os ellenállás kell hozzá.
Szeirtem ez a gravír nem megvalósítható.. de rendőr mit tehet ha ezzel közlekedem toppítóval? nem lehet rá engedélyt szerezni? és ha nem akkor mennyiért tudok egy legálisat venni ?csak dobot összekötövel nem rendszert
Ha jól emlékszem 15-nél olcsóbban vettem.
Képet nem tudok felrakni mert közben lecseréltem a kormányt egy 28-asra, ahhoz pedig átalakító kellett. Egyébként, ha az összes betétet alárakod a bowdenek akkor is elég hosszúak.
Szívesen segítünk, ha ezzel bővülhet a DR-Z klubtagok száma.
A kipufogómat használtan vettem, de tökéletes állapotban van. Akartam valami jót, de ne legyen drága, mert nincs kedvem eret vágni az első karc után. Ez pedig előfordul, amint ezt az endurós kollégák is tudják. Biatorbágyon van egy kapcsolat, olcsó és jó kéményekre. Ha aktuális szólj.
Kormánymagasítót bármelyik motoros boltban kapsz, én a Parillában vettem.
Ha jol tudom ez egycsavaros tukor, abbol rengeteg van, meg valogathatsz is
Kúszok föl msn -re.
1. Húzzunk zsugorcsövet az ellenállásra. Majd zsugorítsuk rá.
2. Egyik végét forrasszuk a rózsaszín sarura.
3. Majd újabb zsugorcső.
4. Másik vége a Fekete / Fehér vezetékre.
5. Fekete / Fehér vezetéken forrasztás szigszalaggal beteker. Majd az ellenállást ráigazgatni a csatlakozóra.
6. Aztán hozzáfogatni a csatlakozóhoz.
Öszerak. És lehet csapatni....
1. Teszt, mérés. Látható az eredmény, 3kOhm -al megeggyezik a feszültség az 5. fokozati feszültséggel ( 3,25V )
2. Csatlakozó szétszedése. Egy kis fület fölhajtva széthúzható a csatlakozó.
3. Saru kiszerelése. Szintén egy kis műanyag biztosító fület megnyomva, kihúzható az érintkező.
4. Így néz ki, ha ki van szedve.
5. Fekete / fehér vezetéket éles csípőfogóval óvatosan meg blankoljuk ( vigyázva, nem elvágni ).
6. Így néz ki a beépítendő alkatrész
Folyt köv....
Hát, japcsik kicsit komolyabbra vették a figurát. A gyújtó modul pontosan tudja hogy hanyadikban van a gép. A váltóban lévő kapcsolóból 3 szál vezeték jön.
1. Fekete / Fehér - test
2. Kék - üres fokozat ( N )
3. Rózsaszín - fokozatok jele
A rózsaszín szálon mérhető feszültségek :
1 - 1,78V
0 - 5V
2 - 1,38V
3 - 4,57V
4 - 4,11V
5 - 3,25V
Ezek után, úgy gondoltam, ha állandóan 5 fokozatról tud a gyújtó elektronika, akkor talán nem tilt.
A ki-iktatás nem túl bonyolult. Egy 3kOhm ( kiló ohm ) -os ellenállás kell hozzá.
Adatlapodon található mail az msn-ed is?
Van angol nyelvű műbizonylatom is. Logót át kell szerkeszteni rajta, plusz a vésés a kipufba.
Ajánlatokat a nagy.david@kalocsakom.hu-ra kérek.
üdv.
Max lézergravír szerintem, de azt elég nehéz kivitelezni
Képet nem tudok felrakni mert közben lecseréltem a kormányt egy 28-asra, ahhoz pedig átalakító kellett. Egyébként, ha az összes betétet alárakod a bowdenek akkor is elég hosszúak.
A kipufogómat használtan vettem, de tökéletes állapotban van. Akartam valami jót, de ne legyen drága, mert nincs kedvem eret vágni az első karc után. Ez pedig előfordul, amint ezt az endurós kollégák is tudják. Biatorbágyon van egy kapcsolat, olcsó és jó kéményekre. Ha aktuális szólj.
Kormánymagasítót bármelyik motoros boltban kapsz, én a Parillában vettem.