Sokan mondják, hogy gyenge. Ezekben lagalább tényleg van annyi ló amennyit írnak. Egy 30-40LE 2T-hez képest is elég földhözbaszós... Szóval van ebben azért erő!
Nekünk ilyen nem kell, csak húúúúúzuk a bajszát.
Kacérkodok a Forráskúti ec-vel. Csak nem tudom hogy kibírom-e a 45 percet.
Csak akkor indulok, ha adsz 1 kör előnyt.
köszi szépen
és megkérdezhetném hogy ilyen könyvet hol lehet beszerezni?
vagy ha lenne időd és egy kis energiád akkor így ahogy ezeket egy pár fontos oldalt ami így 4 t nél más vagy drz nél különleges
Helló srácok.Van nekem egy drz-m az s tipus.elég nehezen indúl szívatóval vagy annélkül is.Ha elindúl a leg váratlanabb helyzetekben hirtelen megáll de főleg váltáskór vagy lámpánál várva, de alapjáraton sem pötyörög sokáig.Már kitakatítottam mindent rajta átnéztem a vezetékeket,van valakinek ötlete mi lehet a hibás mit nézzek még meg rajata.Várom a tippeket.köszi.
ma kipróbáltam a drz-t
hát mit ne mondjak én egy kicsit gyengébbre számítottam nekem 3 ba gázra feljön kerékre
Kacérkodok a Forráskúti ec-vel. Csak nem tudom hogy kibírom-e a 45 percet.
Csak akkor indulok, ha adsz 1 kör előnyt.
és megkérdezhetném hogy ilyen könyvet hol lehet beszerezni?
vagy ha lenne időd és egy kis energiád akkor így ahogy ezeket egy pár fontos oldalt ami így 4 t nél más vagy drz nél különleges
köszi.
Megjött a cucc, belepróbáltam, tökéletes...
Holanp kifúrom, meg kiderül mit változik a hangja...
Előfordulhat hogy nincs szelephézag vagy hasonlók...
A Deknivédőt milyen ragasztóval ragasztátottátok rá?