Na, mingyárt utánna nézek a doksikban. Benne van, hogy tudod megmérni a generátort. Le tudod tölteni az FTP-n lévő fileokat?
Írnám majd, hogy melyik oldalon találod a hozzávaló rajzokat.
Hát nekem most elektromos hibám van,nincs töltésem,és kéne valaki aki megmondja,hogy a fesz.szabályzó a szar vagy a tekercs égett le,kiszedtem a tekercseket a dekliből de nem nagyon látok rajta semmit!
Igazán nincs mit!
Remélem találtok hasznos infót a doksikban.
Ha valamit le kéne " ferdíteni " angolról, csak zargassatok! Próbálok segíteni.
No meg különböző elektromos nyavajákkal.
És a lényeg " AFAM gyártmányúak, akárcsak a 17 colos fűzött kerekek, amelyekre előre 120/60-as, hátulra 150/60-as tapadós Dunlop GPR80 gumik kerültek. "
Én két dolgot néznék meg:
1. Egyenletesen nyúlt meg a lánc? Kereket körbeforgatod, nem kéne változzon a lánc feszessége.
2. Nem üt a lánckerék? Ezt nem hiszem ugyan, kicsi a valószínűsége.
Guma ügyben én is morfondirozok.
Elkoptattam már 2 hátsó és 1 első Dunlop Sportmaxot a D208 ból és nekem bevált.
Mivel mást nem próbáltam ezért én ezt dicsérem.
Ez egy új tipus és nagyon jókat írnak róla Dunlop D 253.
Üdv.
Hali.
Szerintem kicsit sok van benne.
Egyszerre cserélted a szettet?
Én is D.I.D láncot használok 520 VM Renthal lánckerék elöl JT hátul és 1 lác általába 2 garnitúra lánckereket eszik meg.kb 6000 km alatt terepen.
üdv.
igazából nem vagyok otthon ezekben a gumi témákban.
Csak ezt mondta a srác hogy van neki, kicsit utánanéztem meg kérdezősködtem és azt mondták hogy jó.
A 150es gumma szerintem a legjobb hátra a 4,5ös felnire, a 160as sztem már túl széles, nem tudod annyira dönteni vele.
Én is néztem több félét, sokról sok jót lehet hallani. Sztem vegyél valami kétkomponensűt, de pl nekem ez is nagyon bejött ami nekem van most.
1.Rákattintasz az "ftp kapcsolat" gomra (menüsor alatti ikonsor közepe fele)
2. új kapcsolat
3. kapcsolat neve: tetszőleges szöveget beírsz
kiszolgáló neve: ftp.electrocom.hu
felhasználónév: drz@electrocom.hu
jelszó: drz400sm
ennyit írsz be, majd ok gomb
4. kapcsolódás
5. átmásolod ami kell
már beszélgetük ha jóbb idö lesz ferihegyen lehetne rendezni egy motor melleti részegeskedést nem kell más csak motor ,hálozsák , és nem utlsó sorba sok SÖR saraz ez nekedis szól ,
Írnám majd, hogy melyik oldalon találod a hozzávaló rajzokat.
Remélem találtok hasznos infót a doksikban.
Ha valamit le kéne " ferdíteni " angolról, csak zargassatok! Próbálok segíteni.
No meg különböző elektromos nyavajákkal.
http://www.vilagszinvonal.hu/i...
És a lényeg " AFAM gyártmányúak, akárcsak a 17 colos fűzött kerekek, amelyekre előre 120/60-as, hátulra 150/60-as tapadós Dunlop GPR80 gumik kerültek. "
Háát.. van dilemma, rendesen.
Én két dolgot néznék meg:
1. Egyenletesen nyúlt meg a lánc? Kereket körbeforgatod, nem kéne változzon a lánc feszessége.
2. Nem üt a lánckerék? Ezt nem hiszem ugyan, kicsi a valószínűsége.
Üdv:
2N
Elkoptattam már 2 hátsó és 1 első Dunlop Sportmaxot a D208 ból és nekem bevált.
Mivel mást nem próbáltam ezért én ezt dicsérem.
Ez egy új tipus és nagyon jókat írnak róla Dunlop D 253.
Üdv.
Szerintem kicsit sok van benne.
Egyszerre cserélted a szettet?
Én is D.I.D láncot használok 520 VM Renthal lánckerék elöl JT hátul és 1 lác általába 2 garnitúra lánckereket eszik meg.kb 6000 km alatt terepen.
üdv.
Gummában nem megy áram, nem értek hozzá....
Szóval, én is csak agyalok egyenlőre. Mit is lenne érdemes föltenni.
Azért köszönöm a segítséget! Támpont már legalább van!
Csak ezt mondta a srác hogy van neki, kicsit utánanéztem meg kérdezősködtem és azt mondták hogy jó.
Én is néztem több félét, sokról sok jót lehet hallani. Sztem vegyél valami kétkomponensűt, de pl nekem ez is nagyon bejött ami nekem van most.
de ha minden összejön akkor lesz Michelin Pilot power
Nemsokára aktuális lesz a csere. Kaphatnék segítséget hozzá?
2. új kapcsolat
3. kapcsolat neve: tetszőleges szöveget beírsz
kiszolgáló neve: ftp.electrocom.hu
felhasználónév: drz@electrocom.hu
jelszó: drz400sm
ennyit írsz be, majd ok gomb
4. kapcsolódás
5. átmásolod ami kell