Hali DRZ-74 ! Ma voltunk motorozni Ice-al a Pinin hát nagyon kemény vot ma alig bírtam menni me ugy lemerültem tegnap majsán mint állat ! MÁS:DRZ-s társaink is jol nyomták azé !
Na srácok, megjártam Nyáregyházát! Kornél sajnos nem indult mert beállt a motorja!:(( Bence viszont nagyon szépen ment, fél kört adott Borka Janikának, harmadik Balu lett!
http://www.thumpertalk.com/for...
Egyszerre csak egy csavart vegyél ki. Megtisztítod, meg a helyét is az olajtól, loctite 243, aztán jól meghúzod. Forgórész 6db csavar és az oldaldekliben további 6. Nekem a forgórészt már beragasztotta az előző tulaj, de a dekliben lévőket nem és azokat nagyon könnyű volt kitekerni! Úgyhogy ragaszd be azokat is. Az indítómotornál van egy hézagoló gyűrű meg egy persely (3.kép) azokra vigyázz. A végén azt a fedelet nehéz lesz visszarakni a sok fogaskerék miatt, de be lehet játszani. A cikkbe úgy írja, h berakod 5.be és a hátsó kerékkel össze tudod forgatni, h a helyére csússzon a fedél (ha jól értem ), de meg lehet oldani anélkül is.
Jah és ne lepúdj meg ha a dekli nehezen jön le, nagyon erős a mágnes
Csatlakozom Klmszabi hozzászólásához és én is köszönök mindent, főleg a sok hasznos infót és a türelmet Szabi és Luyz Nektek meg köszönöm hogy csatlakozhattam hozzátok
Köszönjük a baáti fogadtatást, és a gardedámkodást.
Sokat számít a kis félős lelkünknek.
A képekért és a videóért pedig külön köszönet. Profi lett.
A cenzúrázás pedig.......atombombasztikus
Bocs, hogy nem jelentkeztem, de nem mozog a kezem. teljesen leamortizáltam magam. Na jó ez azért túlzás, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem fáradtam el.
Állat a pálya, és nagy ökör lennék, ha kihagynám a versenyt.
Már csak az akérdés, hogyan fogom kibírni azt a fél órát.
Mindenesetre, rábeszélem a cimbiket, hogy hétvégén is mennyünk le.
Kell a pályaismeret, és a fizikális felkészülés sem árt.
Halásztelek kimarad!?
Sziasztok! Lassan eljött az olajcsere ideje, olajat már vettem is, de akkor egyben a csavarokat is megcsinálom! Tudom régen sokat írtatok róla, de mire is kell figyelni a csavarok beragasztásánál? És milyen csavarrögzítőt ajánlatok hozzá? köszi mindenkinek előre is
Köszönöm mindenkinek aki segített benne
Egyszerre csak egy csavart vegyél ki. Megtisztítod, meg a helyét is az olajtól, loctite 243, aztán jól meghúzod. Forgórész 6db csavar és az oldaldekliben további 6. Nekem a forgórészt már beragasztotta az előző tulaj, de a dekliben lévőket nem és azokat nagyon könnyű volt kitekerni! Úgyhogy ragaszd be azokat is. Az indítómotornál van egy hézagoló gyűrű meg egy persely (3.kép) azokra vigyázz. A végén azt a fedelet nehéz lesz visszarakni a sok fogaskerék miatt, de be lehet játszani. A cikkbe úgy írja, h berakod 5.be és a hátsó kerékkel össze tudod forgatni, h a helyére csússzon a fedél (ha jól értem ), de meg lehet oldani anélkül is.
Jah és ne lepúdj meg ha a dekli nehezen jön le, nagyon erős a mágnes
Szilvi, Tibi!
Köszönjük a baáti fogadtatást, és a gardedámkodást.
Sokat számít a kis félős lelkünknek.
A képekért és a videóért pedig külön köszönet. Profi lett.
A cenzúrázás pedig.......atombombasztikus
Bocs, hogy nem jelentkeztem, de nem mozog a kezem. teljesen leamortizáltam magam. Na jó ez azért túlzás, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem fáradtam el.
Állat a pálya, és nagy ökör lennék, ha kihagynám a versenyt.
Már csak az akérdés, hogyan fogom kibírni azt a fél órát.
Mindenesetre, rábeszélem a cimbiket, hogy hétvégén is mennyünk le.
Kell a pályaismeret, és a fizikális felkészülés sem árt.
Halásztelek kimarad!?
Ja és hogy mikor kezdődne a futamvagy infókat tudnál írni?