Project kezdődik!4 kerék meghajtásúvá szeretném varázsolni a quadomat, méghozzá hidromotoros meghajtással.Vkinek ha lenni tapasztalat vagy kedves lenni segítség, esetleg lenni hidromotor, akkor megvásárolni én.Egy öccáz, sok háomötven-ért.Koszonom!
sajnos motorommal 1 hónapja történt egy kis bibi....
elkezdett zörögni csörögni stb...
gondoltam vezérműlánc
szerelőm szétszedte...tökéletes volt a vezérmű...kuplung...hengerfej...szelepek....gyújtás oldala.... váltó...
magyarul 6 év után fullra szétlett döntve az eddigi bontatlan motor
és nagyon örülök neki,hogy full jó állapotban volt midnen szinte
a főtengelyben lévő tűgörgős csapágy esett szét benne... oka:supermotozás
lestem ám nagyokat! elvileg ezekben a motorokban van egy fordulat,ami oylan rezonanciát okoz,amit nem szeret ez a csapágy.. oylan 6-7 ezer környékén kb ... de nemtom pontosan
namármost az a káros,ha za ember rááll olyan 120as tempóra folyamatosan 20kmen v mittudomén... hát mondom,ha küldöm terepen akor nem esik szét,ha meg lightozok akor igen
ez ki lett benne cserélve,meg a hajtókar is már... szerelőm javasolta,hogy gyűrűcsere is legyen,de mondtam h 6 éves dugó nem lesz viszatéve már,szal az is új!
azt mondta nekem,hogy kb 2-3 órát kell járatni,utána már lehet kenni neki....
én azért lightozni foogk mégegy darabig és finoman... persze megkapja az edigi 1000kmenkénti olajcserét is stb
szal azért látni,hogy egy iylen gép milyen sokat is kibír,ha nem lett volna utcán hazsnálva,még most is bontatlan lenne a motorja,de legalább tudom,hogy most már midnen fazsa benne... sm szettet ugyanugy fogom használni bene,csak sokkla de sokkal rövidebb áttétellel!
valakinek van valami véleméyne ehhez a dologhoz?mármint a bejáratósra gondolok... mert 2t-t azt kelett járatni sokáig... nemtom 4t hoyg van
mondjuk a srác versenyzik is stb szal azért vágja a témá az biztos
de pl sztem crossokat sem nan járatják
van valakinek ehhez vmi tapasztalata észrevétele v véleménye?
köszi h végigolvastátok
Hali mindenkinek!
Nagy problémába vagyok ki szedegettem a DR-Z mből a zsírzó gombokat hogy veszek másikat.de ugy el pakoltam őket hogy egyszerűen nem találom sehol!megköszönném ha valaki leírná pontosan a méretét!
Nekem ien van! Úgy tettem fel, h a váz és a sárvédő közé ékeltem be,igaz picit felnyomja a sárhányó de nem ronda. a 2 csavart ami kis csomagtartót tartja meglazitottam a toldatra pedig középen furtam egy lukat amivel a vázhoz csavaroztam. A csomagtartó szatyor 2 csavarját meghuztam és tök stabil az egész...igazából nem tom h lehet jobban megoldani,akkor lenn jó,ha nem lenne a váznyulvány,mint E-n!De ha vki tud erre az universalmotoros-toldata jobb felszerelési módot irjon...:D
Kérdezni azt szabad! Dekorostól egy tábla matrica, meg egy kis hulladék, utána lehet rajrolni, darabolni, és ragasztani. Saját kezűleg csináltam, a FOX-os reklám matrica. Örülök,hogy tetszik!
sajnos motorommal 1 hónapja történt egy kis bibi....
elkezdett zörögni csörögni stb...
gondoltam vezérműlánc
szerelőm szétszedte...tökéletes volt a vezérmű...kuplung...hengerfej...szelepek....gyújtás oldala.... váltó...
magyarul 6 év után fullra szétlett döntve az eddigi bontatlan motor
és nagyon örülök neki,hogy full jó állapotban volt midnen szinte
a főtengelyben lévő tűgörgős csapágy esett szét benne... oka:supermotozás
lestem ám nagyokat! elvileg ezekben a motorokban van egy fordulat,ami oylan rezonanciát okoz,amit nem szeret ez a csapágy.. oylan 6-7 ezer környékén kb ... de nemtom pontosan
namármost az a káros,ha za ember rááll olyan 120as tempóra folyamatosan 20kmen v mittudomén... hát mondom,ha küldöm terepen akor nem esik szét,ha meg lightozok akor igen
ez ki lett benne cserélve,meg a hajtókar is már... szerelőm javasolta,hogy gyűrűcsere is legyen,de mondtam h 6 éves dugó nem lesz viszatéve már,szal az is új!
azt mondta nekem,hogy kb 2-3 órát kell járatni,utána már lehet kenni neki....
én azért lightozni foogk mégegy darabig és finoman... persze megkapja az edigi 1000kmenkénti olajcserét is stb
szal azért látni,hogy egy iylen gép milyen sokat is kibír,ha nem lett volna utcán hazsnálva,még most is bontatlan lenne a motorja,de legalább tudom,hogy most már midnen fazsa benne... sm szettet ugyanugy fogom használni bene,csak sokkla de sokkal rövidebb áttétellel!
valakinek van valami véleméyne ehhez a dologhoz?mármint a bejáratósra gondolok... mert 2t-t azt kelett járatni sokáig... nemtom 4t hoyg van
mondjuk a srác versenyzik is stb szal azért vágja a témá az biztos
de pl sztem crossokat sem nan járatják
van valakinek ehhez vmi tapasztalata észrevétele v véleménye?
köszi h végigolvastátok
melléklek egykét képet bár mindne drz-E gyforma
Nagy problémába vagyok ki szedegettem a DR-Z mből a zsírzó gombokat hogy veszek másikat.de ugy el pakoltam őket hogy egyszerűen nem találom sehol!megköszönném ha valaki leírná pontosan a méretét!
Persze elsösorban csere érdekkel. Képet tudsz róluk mutatni?
És mit adsz hozzá?
Csere is érdekel vagy csak eledod, mert van egy pár enduro 2007 - es felnim. Amit szivesen elcserélnék.
De már látam és el is döntöttem, jobb mint a sárga.
Most nézőként veszünk részt a viadalon, bár ez még az időjárástól is függ.
Neked megjött a toldat? Nekem nem...
Nekem 165-s van hátul. És belefér..