Üdvözlök mindenkit. Kérdésem volna . Egy DRZ 400 S.-et találtam kítünő állapotban, de ugye az E kivitelhez képest igen gyenge, semmi spiritusz nincs bent.
Az E.-k meg általában mind levannak pukkanva.
Kérdésem, mi a két blokkban rejlő nagyságrendnyi különbség oka ?
Mit kéne tennem az S- blokkjára , hengerfej, könyök stb -re gondoltam eddig , úgy tudom ezek mások.
Ezek a felnik jók-e a Suzuki DRZ-400s-hez?
Adsz-e féknyerget a felnikhez?
Jó hozzá a gyári?
Mert én oda adom felnihez a féktárcsákat és a lánckereket!
Ha gondolod meg adhatnád a számod és megbeszélnénk.
Ezek a kerekek még használatban vannak:
dt racing! nekem ugyanilyen problémám volt csak nekem a vez műláncal kezdődött és ahogy szétlett szedve kiderült h mindent kell cserélni hengel, hajtókar, dugó, hát szal mindent kikéve a váltót nem nekem járatni kellett asszem 1000 ig
bár mostmár tom h minden frankóó áttétel is cserélve lett rajta! szal minden jóó lett!
egyáltalán nem érdekel,de másokat megtévesztesz a kis supermoto felnieiddel mert nem tudod odairni hogy nem a tied és nem eladó,hál istennek nem vagyok rászorulva hogy eladjam,mert használni szeretném!ennyibe van ha valakinek kell hadd vigye.De tuti hamarabb menne el 160ért mint a te emduró kereked 150ért mert nekem azt mondtad annyi,ja és te akarsz cserélni nem én.nem tudom mit játszod az eszed
Ezt a rezonancia dolgot érdekesnek találom mert pont az a 100-120 az a tempó amikor még szépen szalad a drz persze ez lánckeréktől függ de gondolom az sm-esek nagyrésze is kb ezt a sebességet szokta használni én erről a dologról még nem hallottam
Esett már szét valakinek így?
NOno.Az úgy nem jó.Méghozzá azért mert ugye a blokk bele 100ló felett van.Nah azt terelgessed hátsókeréken Lehetetlen.Így, hogy egy olajpumpát rámahinálok a lánckerékre, így meg lehet hajtania pumpát, ami meghajtja a két hidromotort.Egyszerű és nagyszerű.Mindössze 20%os teljesítmény csökkenés.(jah és bármikor kikapcsolható.pl. streetfighterkedésnél nem kell a 4x4)
Most néztem a vieót frankó nagyon csak kár hoyg nicns tovább ... de azért tetszik
Ádám!Nézd meg a teremcrossos vidit.Most töltöttem fel.Én adok benne riportot, de nagyon (hogyismondjam)SZAR!Állok, mint egy szerencsétlen
Ezért a kompresszió is több 1 kicsivel
+1000-el többet forog az E
Ma elindultam volna motorozni de indulás előtt felfigyeltem egy dologra. Kicsit hiányosnak találtam a vasat.....
Az E.-k meg általában mind levannak pukkanva.
Kérdésem, mi a két blokkban rejlő nagyságrendnyi különbség oka ?
Mit kéne tennem az S- blokkjára , hengerfej, könyök stb -re gondoltam eddig , úgy tudom ezek mások.
Adsz-e féknyerget a felnikhez?
Jó hozzá a gyári?
Mert én oda adom felnihez a féktárcsákat és a lánckereket!
Ha gondolod meg adhatnád a számod és megbeszélnénk.
Ezek a kerekek még használatban vannak:
bár mostmár tom h minden frankóó áttétel is cserélve lett rajta! szal minden jóó lett!
Nem keresett.
üdv.
Ezt a rezonancia dolgot érdekesnek találom mert pont az a 100-120 az a tempó amikor még szépen szalad a drz persze ez lánckeréktől függ de gondolom az sm-esek nagyrésze is kb ezt a sebességet szokta használni én erről a dologról még nem hallottam
Esett már szét valakinek így?
Kicsit+hökkentem a dolgon+mondom őszintén!
sztem jóó lenne az simán hátsókeresesnek is