http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Én tőle vettem egy ugyanilyen dobot csak titaniumba 60.000-ért,bár lehet ez is titaniumos csak vak vagyok .Ő is Amerikából szerzi be.Szerintem érdemes megkérdezni hogy esetleg rendszert tud-e.
nem tom mennyiért csinálják igazából!E-bayon néztem komplett rendszert yoshimurát az hazahozva kb 100-110-re jönne ki nekem!Na most raptorosoknál csak vég kellene összekötővel!
Hello
Én K7-esen néztem de már csavarrögzítővel rakták össze a gyárban úgyhoyg sztem a K8 ast is szóval fölösleges megnézni, de aki ahogy gondolja úgy nézegeti.
hali gerre
látom a képeken te eléggé felveszed az elejét. használod a hátsó féket amikor má olyan holtpont után van? vagy visszarakja motorfékre még olyakor is?
peppy nem akarok itt főokos lenni de nem a negyven lóerő miatt esik vissza hamar az orra...emiatt felesleges cserélned a motort. szánj rá 4 teljes hétvégét inkább sok pénzt takaríthatsz meg
Persze, hogy szólok.
Amúgy is jobb lenne sztem, ha többen is lennénk. Annyi, hogy tőlem nem kell majd sokat várni, mert még soha nem voltam pályázni, az sm-et is tavaly vettem.
Arról meg nem is beszélve, hogyha minden kész lesz rajta, akkor meg nem akarnám ismét megforgatni az aszfaltba...
Csatlakozom az előttem szolokhoz "E"-re biztossan megoldható a ventilátor is (felesleges) nem hallottam még, hogy az fel forralná a vizet. Pedig sok ismerös van akinek "E" DRZ-je van. De a 1-2 órás enduro versenyeken se szokot ilyen elő fordulni, ott is van sok lassú szakasz. A lábtartó is biztosan megoldható már láttam olyat hogy volt az "E"-sen egy kis barkácsolást igényel.
Én tőle vettem egy ugyanilyen dobot csak titaniumba 60.000-ért,bár lehet ez is titaniumos csak vak vagyok .Ő is Amerikából szerzi be.Szerintem érdemes megkérdezni hogy esetleg rendszert tud-e.