Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi danaez , jól hangzik!

Várok még további infókat is...de eddig tetszik...

A válaszokat előre is köszönöm mindenkinek! ( sajnos az "E" verziót nem ismerem)
Rálehet tenni a ventillátort csak az egyik vízcsőbe kell beleszerelni vhogy a gombát az a legyegyzserűbb hogy akkor működjön amikor kell, de megoldható egy kapcsolóvalis, de az mégsem olyan mint amikor a megfelelő hőfoknál kapcsol.
Az egyik haver rendszeresen E-vel járt dolgozni Pestre. Dugó, araszolás, stb. is volt, sosem panaszkodott melegedésre. Meg szerintem valamilyen módon rá lehet tenni ventilátort is. Két személyes túra ügyben E-vel nincs infom.
A hűtő ventillátor nem hiába nincs rajta nem is hiányzikrá sztem, én mentem nyáron nagy melegbe is vele először féltem hogy milesz megfőzöm vagy hasonlók de semmi még városba sem melegszik, bezzeg a ktm-ek azok kifőnek rendesen a nagymelegbe, de még melegsekell nekik nagyon. Szóval a DRZ-t eltalálták rendesen
Szevasztok!

Volt egy drz 400 s -em ,azonban keveseltem "egykerónál" a 40 le-t.
Hamar visszahult az orra. Viszont a párocskámmal lazán elmentünk vele kissebb-nagyobb túrákra. Gondolkozom mostanában DRZ 400 E rendszámos (2 személyre levizsgáztatott) verzion,hogy ilyet kéne venni. Azonban azt hallottam ,hogy az mellet ,hogy könyebb és erősebb ,nincs hűtő ventillátor. Na ez aggaszt kicsit! Az volna a kérdésem,hogy az "E" verzió megfelelő-e akár városi használatra illetve kissebb túrákra,mondjuk két személyel? (tudom,hogy az E verzionak más a segédváza de miért oly nehéz rárakni hátsó lábtartókat? Pontosabban miért nem látok hátsó lábtartókat a 2 személyre levizsgáztatott DRZ E mocikon sem? Akkor ,hogy vizsgázott le?
Akinek van tapasztalata kérem írjon.

Köszönöm Peppy
Drz400e gyújtásállórész kompletten megszakítóval eladó!Adatlapomon mail cím azon keress!
Akkor az én cimborám a nyerő, aki kb. 2 deci olajjal küldte a KTM 525-öt egy teljes napon keresztül csiki-csuki erdei terepen. Gyönyörűen tönkre is vágta a blokkot. Úgyhogy igaz a mondás: Kevésbé Tartós Motor. (A DRZ-hez képest ezek szerint minden bizonnyal.)
Szevasz Trobee!
Igen, a DRZ kupa biztos jó buli, meg is fogom nézni egyszer, csak én az S-sel nem akarok versenyezni. Ezért gondolnék valami közös tereptúrára - kalandtúrára, ahol többen összejövünk az országból.
Üdv,
Danez
Segítsetek!Hogy tudok keményiteni a futomüvömön,akár az első akár a hátsóról beszélünk.(ja egyébként DRz-s ről beszélünk)
A másik:képzeljétek az eggyik barátom,fél liter olajjal járt,és nem lett semmi baja a mocinak...létezik? Ennyire jó ez a száraz karteres dolog?
Azzal nem.
De nekem nincs 22es magasítóm.
nagy.david@kalocsakom.hu
Hú.
Mi is mennénk ha lenne valami.
Szólj nekem is ha mentek pályázni megkergethetnénk egymást.
Érdekelne az ár.
néztem a köpönyeg.hu-t a jövö hétvégére +10 josolnak. az már joo lenne, mehetnénnk 1 kört na persze egyeztetni kell.
Jóóó reggelt ilyen korán már a net előtt
Levegőcsavart ajánlom beszerezni,mert az életed rámegy,mire beállítod a dynojet szettet!
A drz-kupa egyébként arra is szolgál,hogy összehozza az endúrósokat!
Egyébként még a motorrevüben is szoktuk hirdetni!
messzevan az összes pálya de idén nem hagyom ki
egyelőre bütykökön az egység
Jaja gurulhatunk tőlem csak úgynézki nekem vasárnap nemjó, max délelőtt reggeltől, de kinek van kedve vasárnap reggel motorozni, mert nekem nem nagyon, inkább alszok
Ez a RaceAttack?
Amúgy annyit halottam róla, hogy tényleg nagyon jó, tapadós gumi, viszont ez valóban kopik is gyorsan. De hát ki mire akarja használni, meg milyen sűrűn cserélni...
Amúgy van egy listám continental gumikról, magyar viszonlyag bővebb leírások vannak róluk, bár nem mindegyik típus van benne felsorolva.
Ha adsz vmi web-es elérhetőséget, akkor átküldöm.
Hát skacok ha innen békés megyéből is lennénk v 5-6-an drz-sek akik benne lennénk egy ilyen nagyobb összeröffenésbe, tereptúrában!Futón, kisteherben motorok elférnek feltunk menni bárhová csak előre egyeztetni kéne egy időpontot amikor az idő is engedi!
Annyi lett a vége, hogy sikerült vennem itt a fórumon egy E-s könyököt, de ezt már asszem írtam is.
Így teljes lesz a rendszer a gépen, meg megvan már a dynojet is hozzá. A jóidőt várom, na meg a márc. 1-et, mert addig ideiglenesen ki van vonva a gép forgalomból.
Utána pedig install kelethagod cimbivel, amit remélem vmi összehangolt pályázás követ majd...
Jól beszélek Kele?
Megakartam,csak sietnem kelett majd legközelebb na de nekem mennem kell aludni most,jó éjt mindenkinek!
hát az nincs a nagyon közel Pesthez, de egyszer majd ha jobb idő lesz csatlakoznék egy körre én is :))