Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és azért szólnak hogy gyárilag S-s neke meg sm szett van alatta? vagy ez nem érdekes?
Szerintem elnézik,hogy nincs!
Vizsgáztattam már pár motort,általában be sem kell indtani csak megmérik a féket lefényképezik azt ennyi!
most jelenleg nekem is így áll majdnem. nekem azért a két fehér idom még fent van Amúgy a műszakria kellene a láncvédő is? Mert nekem olyan nincs
Kicsit ma szétkaptam a gépet egy kis tisztítás céljából,persze az első motorozásig fog tartani!
Viszem vizsgára úgy is ragyogjon a gép!
Ja, mindenképp először szimmering, mert az filléres mutatvány a többihez képest. De a szelepeket nézesd meg, mert ha az szar, akkor hiába az új szimmering!
A szelep szára is lehet karcos, akkor elmegy az olaj a szimmering alatt, a szelepszár barázdájában.
Elég nagy az esély rá,hogy csak szimering!
Én az autóknál mindig szimeringel kezdem az olajfogyasztás orvosolását(természetesen akkor,ha nem folyik sehol),tízből kilencszer segít,és jóval olcsóbb mint a dugócsere.
Lehet hogy dugónak semmi baja csak szelepszár szimering?
Megakadályozza, hogy a szelep száráról a tányéron keresztül bejusson az olaj az égéstérbe a szelepfedél alól.
És budapest környékén valami jó szerelőt elfogadható áron esetleg tudtok ajánlani mert szervízbe nem szeretném vinni
Szelepszár szimering az mire szolgál?
Drz400e gyújtásállórész kompletten jeladóvanl eladó!Adatlapon van mail cím keress nyugottan!
Vagy próbálj ki más fajta olajat!
Ha már szét szeded, mindenképpen meg kell mérni szakszerűen a dugót és a hengert is.
Így kiderül, hogy elég e csak gyűrűszettet cserélni.
Egyébként javaslom a szelepszár szimeringek cseréjét is.
Sziasztoka gépem eszi az olajat kb 400km kő kemény terep azalatt lefogy a nívopálca megfelelő szintje szerintetek elég gyűrűt cserélni vagy dugó?
Tök igazad van!
Rendszám, műszaki nélkül szerintem sem sokat ér egy enduro, főleg a mai világban, rendszámnélkül csak crossmotort szabad venni semmi mást . Ez meg csak az én véleményem, de aki ahogy gondolja úgy vásárol.
Egy az egyben megegyezik az sm, az S típusuval (fém mindkettö,és a forma is ugyanaz).
Szia
A kérdés csak az ,hogy lejárt műszaki?
Vagy abszolút nincs forgalmi?
Ha csak lejárt akkor megér annyit.

Azonban forgalmi nélkül szerintem fabatkát sem ér!
Ezt értsd úgy,hogy tök mindegy milyen évjárat, tölem lehetne az 2008-as is ,azért ,hogy csak a terepen állatkodjon vele az ember max adnék 300 ezret!(még azt is meggondolnám). Persze ez csak az én véleményem. Peppy
Köszi szépen a gyors választ,még vacilálok.
Meg van már az RM az majd forog 11000-t
Jaaa pedig már kezdtem csodálkozni
Vastagság az biztosan megfelelő! Mi már több mint 2 éve használjuk. EZ idő alatt elég sok esés kelés volt már, semmi baja a deklinek és a hűtőnek se. Ha nem lenne alu protektor a motoron, már biztosan cserélni kellet volna a hűtőt és a deklit is,ami elég drága lett volna. Nagyon elégedettek vagyunk vele, bátran merem ajánlani mindenkinek. És az Ár.......? több mint baráti
Héj van 1 pár cuccom.
Kormány 12e
Szivacs 2,5e
magasító 7e
S es kipufogó 25e (CSERÉLNÉM E-s re),
Tank 25e
Légterelők 10e ft.
tel..20-5-636-213
Jólvannna! Elírtam, azt akartam mondani, hogy +1000 fordulattal el lehet tolni a tiltást