Nem ez a kipszi van már rajta!Gyárit vettünk hozzá!Szal az nem lehet már!Ez a csavar merre van rajta mert nem találtam rajta állítót?Egy képen mutasd már meg mert fingom sincs!Előre is köszi a segítséget!
A képeket elnézve egy SM kipufogó van rajta, tehát semmiképpen nem gyári. Ráadásul mivel a kipufogó újra van festve ,lehet, hogy ki van herélve.
Amennyiben karburálási gondja van és jellemzően az alsó fordulatszám tartományban, akkor azért az alapjárati levegőcsavar felelős. A közepes - háromnegyed fordulatszámot a karburátorok tűpozíciója (és a tű alakja) befolyásolja, a max. körüli ford. tartományt pedig a főfúvóka mérete határozza meg.
Ha tényleg karbi gond van, én az alapjárati levegőcsavar környékén próbálkoznék először. (Feltéve, hogy a karbi tiszta!) Első lépésként betekered koppig a csavart (óvatosan) és megszámolod a fordulatot (praktikusan fél fordulatban). Ez azért kell, hogy a mostani kezdőpozícióhoz bármikor vissza tudj térni.
Visszatekered, beindítod bemelegíted üzemi hőfokra. Ekkor megemeled az alapjáratot picit (10-20%-kal), majd elkezded a levegőcsavart lassan(!) tekerni valamelyik irányba. Látni fogod, hogy mikor elemelkedik a fordulat. Amikor a fordulatszám a legmagasabb, zársz picit a csavaron (1/4-1/2 fordulat körül) és készen vagy. Csökkented az alapjáratot és örülsz.
Ez általános módszer, nem ismerem az E karburátorát, nem arra vonatkozik, ha valaki konkrétumot tud majd kijavít.
Gyertya cserélve let már kb 2 hónapja az tuti nem!Bemosni se mostuk be mert már így hoztuk el!A fekete cuccot én csináltam!Müanyag alapozó, matt fekete festék rá, matrica és vagy 3-4 réteg lakk!kb3000ft + a matrica!
Valaki másnak vmi ötlet a problémámra?
Rendszámtábla tartó keretet keresek, de olyat, aminél nem oldalról kell beletolni a táblát, hanem amin kis rögzítő füleket kell rápattintani minden irányból.
Van esetleg vkinek ilyen, vagy tudnátok segíteni, hogy hol lehetne venni?
Nekem is nagyon tetszik.....
matricázást hol csináltatod?
Csak még egy fehér idomszett is kellene....
ilyet keresek én
Most értem haza de nem kicsit jól esett
Nemtudjátok mennyibe kerül DR-Z 400SM- hez első fékbetétek, meg a hátsók?
Suzuki dr 125 service manual-ra lenne szükségem,ha valaki tudna segíteni megköszönném.
A képeket elnézve egy SM kipufogó van rajta, tehát semmiképpen nem gyári. Ráadásul mivel a kipufogó újra van festve ,lehet, hogy ki van herélve.
Amennyiben karburálási gondja van és jellemzően az alsó fordulatszám tartományban, akkor azért az alapjárati levegőcsavar felelős. A közepes - háromnegyed fordulatszámot a karburátorok tűpozíciója (és a tű alakja) befolyásolja, a max. körüli ford. tartományt pedig a főfúvóka mérete határozza meg.
Ha tényleg karbi gond van, én az alapjárati levegőcsavar környékén próbálkoznék először. (Feltéve, hogy a karbi tiszta!) Első lépésként betekered koppig a csavart (óvatosan) és megszámolod a fordulatot (praktikusan fél fordulatban). Ez azért kell, hogy a mostani kezdőpozícióhoz bármikor vissza tudj térni.
Visszatekered, beindítod bemelegíted üzemi hőfokra. Ekkor megemeled az alapjáratot picit (10-20%-kal), majd elkezded a levegőcsavart lassan(!) tekerni valamelyik irányba. Látni fogod, hogy mikor elemelkedik a fordulat. Amikor a fordulatszám a legmagasabb, zársz picit a csavaron (1/4-1/2 fordulat körül) és készen vagy. Csökkented az alapjáratot és örülsz.
Ez általános módszer, nem ismerem az E karburátorát, nem arra vonatkozik, ha valaki konkrétumot tud majd kijavít.
Üdv:
2N
Valaki másnak vmi ötlet a problémámra?
Rendszámtábla tartó keretet keresek, de olyat, aminél nem oldalról kell beletolni a táblát, hanem amin kis rögzítő füleket kell rápattintani minden irányból.
Van esetleg vkinek ilyen, vagy tudnátok segíteni, hogy hol lehetne venni?