Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neten, keresőbe valami külföldi oldalon:)
Nekem is nagyon tetszik.....
matricázást hol csináltatod?
ez a fasza fehér drz-s képet hol találtad? Nagyon állat a matrica szett, hasonlót akarok én is!
Na ilyet szeretnék vagyis ilyesmit egy kis átalakítással
Csak még egy fehér idomszett is kellene....
na ez igen
ilyet keresek én
DRZ ,KTM,TT,XR ,LTZ+ csajok ,TRX, -de nem mindég jön össze igy a társaság.
A Te DRZ-den kívül még mien motorok vannak a csapatba?
Mi is kerültünk egyet jó volt. Legközeleb akkor pontosabban kel egyeztetnünk
Hát ma gyönyörű tavaszi idő volt.Nem is volt hideg,remélem most már jön a jobb idő.
Basszus amikor írtál én már motorozni voltam, na majd a legközelebb megpróbálunk egyeztetni.
Most értem haza de nem kicsit jól esett
köszi!:)
Nézd meg pl: nagyvas.hu, biker-world.hu
Szisztok!

Nemtudjátok mennyibe kerül DR-Z 400SM- hez első fékbetétek, meg a hátsók?
DRZ-re szerintem az ACERBIS CYLOPE, vagy az ACERBIS DIAMOND a legszebb. nagyon jól mutat rajta. Szerintem sok motorosboltban kapható.
Köszi
Sziasztok!Drz.-re fejidomot hol tudok nézni?Vagy ha valakinek van átalakított DRZ fényképet szívesen fogadok
Sziasztok!
Suzuki dr 125 service manual-ra lenne szükségem,ha valaki tudna segíteni megköszönném.
Ez S karbi, szóval nem tudom az E-n hol van, de itt a hengerfej felől a torok környékén szokott lenni.
Süt a NAP Jhonny mi nemsoká indulunk
Nem ez a kipszi van már rajta!Gyárit vettünk hozzá!Szal az nem lehet már!Ez a csavar merre van rajta mert nem találtam rajta állítót?Egy képen mutasd már meg mert fingom sincs!Előre is köszi a segítséget!
Szia!

A képeket elnézve egy SM kipufogó van rajta, tehát semmiképpen nem gyári. Ráadásul mivel a kipufogó újra van festve ,lehet, hogy ki van herélve.
Amennyiben karburálási gondja van és jellemzően az alsó fordulatszám tartományban, akkor azért az alapjárati levegőcsavar felelős. A közepes - háromnegyed fordulatszámot a karburátorok tűpozíciója (és a tű alakja) befolyásolja, a max. körüli ford. tartományt pedig a főfúvóka mérete határozza meg.

Ha tényleg karbi gond van, én az alapjárati levegőcsavar környékén próbálkoznék először. (Feltéve, hogy a karbi tiszta!) Első lépésként betekered koppig a csavart (óvatosan) és megszámolod a fordulatot (praktikusan fél fordulatban). Ez azért kell, hogy a mostani kezdőpozícióhoz bármikor vissza tudj térni.
Visszatekered, beindítod bemelegíted üzemi hőfokra. Ekkor megemeled az alapjáratot picit (10-20%-kal), majd elkezded a levegőcsavart lassan(!) tekerni valamelyik irányba. Látni fogod, hogy mikor elemelkedik a fordulat. Amikor a fordulatszám a legmagasabb, zársz picit a csavaron (1/4-1/2 fordulat körül) és készen vagy. Csökkented az alapjáratot és örülsz.

Ez általános módszer, nem ismerem az E karburátorát, nem arra vonatkozik, ha valaki konkrétumot tud majd kijavít.

Üdv:
2N
Gyertya cserélve let már kb 2 hónapja az tuti nem!Bemosni se mostuk be mert már így hoztuk el!A fekete cuccot én csináltam!Müanyag alapozó, matt fekete festék rá, matrica és vagy 3-4 réteg lakk!kb3000ft + a matrica!
Valaki másnak vmi ötlet a problémámra?
Sziasztok!

Rendszámtábla tartó keretet keresek, de olyat, aminél nem oldalról kell beletolni a táblát, hanem amin kis rögzítő füleket kell rápattintani minden irányból.
Van esetleg vkinek ilyen, vagy tudnátok segíteni, hogy hol lehetne venni?