És ha esetleg hengerfejes, akkor költséges a javítása? Nagyon szimpatikus motor és nagyon úgy néz ki, hogy valamilyen DR lenne nekem ideális. A suzuki úgyis bevált nekem
Ha nem lenne hengerfejbajos, tökéletes motor lenne. Kb ennyit kell-kellene megnézned, ha a gazdi engedi.
A vázon csak a tank szokott rozsdás lenni, elég sok kellemetlenséggel jár.
Sziasztok. Mit érdemes tudni a DR350-ről? Most készülök venni endurot/krosszt és ezt találtam, ráadásul helybe is van. Árát tekintve rendbe van? Kifejezetten terepezésre keresek motort. Mennyire aánlható ez a típus? Mire kell figyelni, mennyire költséges üzembiztos állapotban tartani?
Köszi a tippet, ahogy olvasgatom, valóban a TKC 80 a legnépszerűbb 50-50%-os enduro gumi a piacon. "egri04" által ajánlott TW301/302 hasonló árban van vele, ez is biztos jó! Köszi a tippet mindkettőtöknek!
Hello.
Én bridgestone tw301-302-est használtam. Elég kemény gumi, nem könnyű szerelni. (defekt tűrős volt) Elég jól fog terepen, még homokbányában is el lehet vele evickélni.
állítólag a tkc 80 egész jó dual gumi
én nem tudok róla mit mondani mert amióta feltettem alig mentem vele pár km távot
de ha sár is kerül a motor alá akkor hátra inkább a 6 days, attól jobb gumit még nem találtam, lekoptattam már nem keveset, bütykösben nem is vennék mást
sajna előre szar letöredezik a széle
Sziasztok! Itt a fórumon milyen gumi az ajánlott, ha DR-Z400S-sel 50-50%-ban aszfalton és földúton/murvás úton járok? Tehát nem krosszpályán, egyszerű földúton. Egyszóval olyasmi kéne, ami nem kopik túlzottan közúton, de terepen is használható. Köszi!
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy lehet vizuálisan megkülönböztetni az E S SM. Konkrétan ránézésre a blokról vagy kipufogóról? Utaslábtartót most ne vegyük számításba!
Előre is köszi.
További alkatrészek tudunk biztosítani más típusú cross gyártmányokhoz ( Aprilia, Gas-Gas, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Tm, Yamaha) és Quad, Atv, Utv gyártmányokhoz ( Arctic cat, Can-am, Honda, Kawasaki, Polaris, Suzuki, Yamaha)
Mivel nagyon sok típus található egy gyártón belül a beazonosításhoz kell a gyártmány, pontos típus az alkatrész pontos beazonosításához
Tehát Önnek Csak Annyi A Dolga, Hogy Az Adatokat bediktálja vagy elküldi hogy mihez és milyen alkatrészt keres És MI Rövid Időn Belül Megmondjuk Kapható-E Az Adott Típushoz És Hogy Milyen Áron Tudjuk Önnek Kínálni A Keresett Terméket.
Ha kérdése lenne érdeklődjön nyugodtan az elérhetőségen
Te egy igazi hülye gyerek vagy aki szart sem ért a motorokhoz, és csak a pofája jár. Ha csak hülyeségeket tudsz írni meg másokat fikázni akkor inkább húzz el a picsába. Tudod egyáltalán hogy mi a szart jelent az hogy 95 oktánszám, hogy jeleneg mi az összetétele?
Félreértettél, ezeket a jelenségeket nem az én motorom produkálja. Ezeket CTRL-C-vel másoltam ki két Totabike-os cikkből, amik a téli tárolásról szóltak.
http://totalbike.hu/technika/karbantartas/2015/10/02/karbantartas_teli_elrakas/
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki061116/
Szevasz.
Sosem zárom el a benzincsapot, minek zárjam el.Ha szivárog benzin dobom kukába a motort! Ez Japán, nem Riga!
Kijáratni a benzint?Minek? Ott a leeresztő csavar, ha le akarom engedni a naftát. Milyen cikk ír ilyent?Nekem van
eredeti manual service könyv is, de ilyen sehol sincs benne. Na meg máshol sem!
Elpárolgó benzin után trutymák marad?!Mit öntesz te a motorodba?Limonádét?!
Tavasszal nehezen indul?! Ne önts bele vizet, és akkor pöccre fog indulni mint az enyém.
Meg-megtorpanás, megszűnő alapjárat, rángatás? Ha a motorod ezt csinálja, sürgősen vidd szervízbe, ott a gond nem kicsi!
Olyanokat írsz, amit nemhogy a saját DRZ motoromnál sem, de másoktól sem hallottam eddig!
Sziasztok! Ti téli tároláshoz le szoktátok engedni a karburátorból a benzint? Egy cikk ezt ajánlja: "...Ennek legegyszerűbb módja, hogy elzárt benzincsapnál kijártjuk belőle a maradék üzemanyagot. Ezzel megelőzhető, hogy a karburátorból elpárolgó üzemanyag után trutymákos lerakódás keletkezzen - jellemzően az felelős a tavaszi nyűgökért, mint amilyen a nehéz indulás, a meg-megtorpanás, a megszűnő alapjárat vagy a rángatás." Köszi!
A vázon csak a tank szokott rozsdás lenni, elég sok kellemetlenséggel jár.
https://www.kepesmotor.hu/suzu...
Én bridgestone tw301-302-est használtam. Elég kemény gumi, nem könnyű szerelni. (defekt tűrős volt) Elég jól fog terepen, még homokbányában is el lehet vele evickélni.
én nem tudok róla mit mondani mert amióta feltettem alig mentem vele pár km távot
de ha sár is kerül a motor alá akkor hátra inkább a 6 days, attól jobb gumit még nem találtam, lekoptattam már nem keveset, bütykösben nem is vennék mást
sajna előre szar letöredezik a széle
Az lenne a kérdésem, hogy lehet vizuálisan megkülönböztetni az E S SM. Konkrétan ránézésre a blokról vagy kipufogóról? Utaslábtartót most ne vegyük számításba!
Előre is köszi.
Még mindig keresek DRZ 400S-re gyári utas lábtartót! :)
Kawasaki Kx Kxf Kxe Klr Klx
Suzuki Rm Rmz Rmx Dr Drz Tsr
Yamaha Yz Yzf TT Dt Xt Xtz Wr
Honda Cr, Crf, Xr
futómű új alkatrészek eladók kedvező áron
A képeken látható pár alkatrész
Alkatrészek:
- fék pedál felújító
- kormánycsapágy
- első-hátsó főfékhenger, kerékfékhenger felújító szettek
- első-hátsó kerékcsapágyak
- lengéscsillapító felújító szett
- lengéscsillapító tömítés
- teleszkóp szimmeringek
- lengőkar, himba felújító szettek
- hátsó lengéscsillapító felújító szett (PDS szemek)
- szűrők
- más egyéb alkatrészek
További alkatrészek tudunk biztosítani más típusú cross gyártmányokhoz ( Aprilia, Gas-Gas, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Tm, Yamaha) és Quad, Atv, Utv gyártmányokhoz ( Arctic cat, Can-am, Honda, Kawasaki, Polaris, Suzuki, Yamaha)
Mivel nagyon sok típus található egy gyártón belül a beazonosításhoz kell a gyártmány, pontos típus az alkatrész pontos beazonosításához
Tehát Önnek Csak Annyi A Dolga, Hogy Az Adatokat bediktálja vagy elküldi hogy mihez és milyen alkatrészt keres És MI Rövid Időn Belül Megmondjuk Kapható-E Az Adott Típushoz És Hogy Milyen Áron Tudjuk Önnek Kínálni A Keresett Terméket.
Ha kérdése lenne érdeklődjön nyugodtan az elérhetőségen
tel.: +36-30-579-1558
http://totalbike.hu/technika/karbantartas/2015/10/02/karbantartas_teli_elrakas/
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki061116/
Sosem zárom el a benzincsapot, minek zárjam el.Ha szivárog benzin dobom kukába a motort! Ez Japán, nem Riga!
Kijáratni a benzint?Minek? Ott a leeresztő csavar, ha le akarom engedni a naftát. Milyen cikk ír ilyent?Nekem van
eredeti manual service könyv is, de ilyen sehol sincs benne. Na meg máshol sem!
Elpárolgó benzin után trutymák marad?!Mit öntesz te a motorodba?Limonádét?!
Tavasszal nehezen indul?! Ne önts bele vizet, és akkor pöccre fog indulni mint az enyém.
Meg-megtorpanás, megszűnő alapjárat, rángatás? Ha a motorod ezt csinálja, sürgősen vidd szervízbe, ott a gond nem kicsi!
Olyanokat írsz, amit nemhogy a saját DRZ motoromnál sem, de másoktól sem hallottam eddig!
fabian.zsolt@citromail.hu