az olcsó szarokkal vigyázz ilyen ufó vagy még azok utánzatai
mert picsa szar anyagból van az első esésnél elgörbül, de a terepen nem tudod visszagörbíteni, az eredeti polisport az már-már a használható kategória az is görbül de jó eséllyel nem annyira hogy nem tudj utána menni
sajna ami fasza az 30 ezer felé van
Hali. 2001-től önindítós. Nekem volt S változat átalakítva Sm-nek, most E van átalakítva Sm-nek. Ég és föld a kettő. Visszatérve az árára szerintem még mindig felfele fog menni....ami részben jó részben nem, így azok akik bontanak "meggazdagodnak" . (pl eddig egy enduró szett 50-60 volt most 80-120 akat kérnek érte ami szerintem vicc. 50-50 % hogy jót fogsz ki...nekem sikerült, öcsémnek elég sok pénze bánja :(
Eladó!
Frissen szinterezve, gumival. Drz400 alá berakható vagy akár másik motorra.
Első kerék mérete: 17x 2.75
Hátsó kerék mérete: 17x4.00
Ára: 35 000 Ft
én valami hasonlóval mosom: https://www.kamionfelszereles....
csak más a márka, és szervizes ismerős hozza beszerzési áron 4000 felé van egy 5-ös kanna
ki van öntve másfeles palackba 2 körben mosom az első csak nagyjából( ez kiviszi minden olajat por nagy részét) utána a másik mosás alaposabb ez kihozza az összes többi cuccot ezt mindig leszűröm az első adag csak ülepítve van
6-8 mosás után az első mosofolyadék annyira szar lesz hogy ki kell dobni(sok lesz az oldott olaj benne) ekkor ami eddig második palack volt az lesz az első és a másodikra öntök újat
pillanatok alatt megszárad és nem büdös a kezed tőle
olajozni meg légszűrőolaj: http://www.motorolajbolt.hu/we...égszűrőolaj.htm nekem ez van ez teljesen jó évekig elég
En sima mososzeres forro vizben kimosom.aztan legszuroolajjal atitatom. Sokkal ragadosabb mint a sima motorolaj. Erdemes venni.nagyon sokaig eleg egy flakon
Sziasztok !
Milyen tisztítószert használtok a levegő szűrő mosásához ? Benzin is jó lehet ?
Az olajozáshoz speciális légszűrő olajat javasoltok, vagy jó a sima motorolaj is ?
Köszi !
Én drágát vásároltam,és olyan amilyenre számítottam.hibamentes.
A 200-300 e ft,csak a blokkfelújításra szól,ami nem tartalmaz se futóművet se esztétikát stb
Millió fölé lehet ugrani hirtelen,és máris egy bontott motorról van szó!
Érdemes átgondolni!
az a baj hogy szinte mind drága, és a drága sem feltétlen jó
a nyáron megnéztünk néhányat, eléggé szörnyű élmények voltak
végül egy 500 alatti lett megvásárolva(470 ezer, smszett+ pót idomszett), amire kapásból rámegy 300 de legalább kb képben lesz az ember a műszaki állapotában
igazándiból nem láttuk azt a minőségi különbséget amit az a + 3-400ezer forint vételár indokolna
most épp ízekre van szedve, nem annyira vészes mint amire számítottunk
így az olcsóval mindenkép jobban jártunk, ugyanúgy 800 felé lesz mire kész lesz de legalább minden kopó cucc új rajta, plusz át van mérve minden motorikus dolga
drz400@citromail.hu