Sziasztok tudnátok segíteni? Miért van az hogy fél órás menet után megállok pl a piros lámpánál és olyan magas a fordulat szám mint az első indításnál melegítés közbe.
Kézi dekompresszor helye. Kimaradt a rögzítőcsavarja biztos szerelés után, és a nyomás kivitte.. Egyszerűen egy profin méretre vágott 10-es fúrószár nyele, és kész.. Funkciója nincs, csak dugónak volt benne.. De szerimntem ha cikkszám szerint rendelsz gyáérit, az sem lesz kb 3000-nél több.. Bontósoknak is biztos lehet egy öllel..
Szia rendelj bele alkatrészt a suzuki szalonban és addig ne használd.de az állíttó szerkezet ...azzal lehet belőni valamit rajta de nem tudom mit mert anno régen nekem is mesélte a szerelőm h mi az de már nem tom de nélküle ne mocizz..
SZIA mindenből a gyári dolgokat kövesd így a gyári olajat vedd bele..szerintem egy árban vannak ,inkább a gyárit rakd bele mindenből mert, nem véletlenül dolgozott vele több 10 japán többdiplomás mérnök mire összehozták a mocit-ők jobban tudják mi kell hozzá:)hallgassunk rájuk
köszi a válaszokat!! Olyan kérdés lenne még, hogy melyik olajat célszerűbb bele tölteni..10W50 vagy 15W50 ??
Illetve van valami bevált web oldal ahonnan szoktál alkatrészeket rendelni a motorhoz és megbízhatóak?
Sziasztok!
Olyanban kérném a segítségetek hogy nem e tudjátok mi lehet a problémám a képeken be karikáztam a hibát vot benne egy kis stift amit szépen kilőtt ami után elég rendesen okádta az olajat :( Mi lehetett a probléma oka? Másik honnan tudnék be szerezni egy másik ilyen stiftet ?
Köszönöm a segítségetek előre is !
Egyiket sem! gyàri tömítés szettet vegyél csakis hidd el h megéri az äràt!
Nekem csak is a generàtorom volt bajos meg az elsõtelomban gyàri hibàs volt egy alkatrész.
De ugye az elõéletét senki sem tudja pontosan.az szàmitt a legtöbbet h hogyan bàntak vele elötted
Szia!
Friss DRZ tulaj vagyok, ezért kérdem amit.
A gyújtás dekni alatt kringelit tömítés vagy paszta van? Illetve, ha kringelit akkor milyen vastag kell alá?
Így kezdésnek mit érdemes nézni - kicserélni? Van valami típus betegségük ezen kívül?
Szia nem tudom hol tartasz drz vàsàrlàssal de nekem eddig 2 ször esett le a generàtorom és tette tönkre a rendszert ott bent kb 150 000ft kàrt okozva...A gyàri csavarok törtek le sima 6 is imbuszok hiàba gyàriak! Ha van érte tedd meg h letekered a gyujtàsdeknit és imbuszok megtelepedett a csavarokat de a ragasztàs lenne a legjobb...bàr màsodszor a ragasztott csavarok is kicsavarodtak és kitörtek most 8 as erõsitett ragasztott van benne
"06-os DRZ SM-hez keresek összekötő csövet..(leömlő és a dobközé)
Köszönöm szépen!
Nekem van. Hívj fel.
Minden jót!
Szükségem lenne drz tanksapkára. (fém tankos)
Ha valakinek lenne....
Esetleg tud valaki?
köszi a válaszokat!! Olyan kérdés lenne még, hogy melyik olajat célszerűbb bele tölteni..10W50 vagy 15W50 ??
Illetve van valami bevált web oldal ahonnan szoktál alkatrészeket rendelni a motorhoz és megbízhatóak?
Köszi a segítséget!
Olyanban kérném a segítségetek hogy nem e tudjátok mi lehet a problémám a képeken be karikáztam a hibát vot benne egy kis stift amit szépen kilőtt ami után elég rendesen okádta az olajat :( Mi lehetett a probléma oka? Másik honnan tudnék be szerezni egy másik ilyen stiftet ?
Köszönöm a segítségetek előre is !
Péter
Nekem csak is a generàtorom volt bajos meg az elsõtelomban gyàri hibàs volt egy alkatrész.
De ugye az elõéletét senki sem tudja pontosan.az szàmitt a legtöbbet h hogyan bàntak vele elötted
Friss DRZ tulaj vagyok, ezért kérdem amit.
A gyújtás dekni alatt kringelit tömítés vagy paszta van? Illetve, ha kringelit akkor milyen vastag kell alá?
Így kezdésnek mit érdemes nézni - kicserélni? Van valami típus betegségük ezen kívül?