Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Eladó Dr 650se 1998 évi motorom!2016 januárban kezdtem el átalakítani!Váz por festve,idomok metál fekete,Új DIT lánc olaj olaszűrő levegőszűrő szelephézagálítás,fékolaj csere október végén megtörtént!Számlával tudom igazolni!Aki ismeri annak sztem nem kell ecsetelni hogy mit tud!Az enduró szett is megvan hozzá!Autó vásárlás miatt eladó!
Ha jó akkut akarsz, akkor vegyél bele lithiumot, pl Skyrich vagy ilyesmi. Nekem sokat ment vele, könnyebben indít, gyorsan tudja tölteni stb... Egyedül a kapacitása kevesebb, tehát ha álló motornál használsz valamit, pl endurozásnál ventilátor, ködlámpa stb, akkor lemerítheti.
Ha maradsz a savasnál, Exide akku elég jó, használtam én is más motorban, télen is könnyen indított.
Sziasztok! Ti milyen aksit használtok (YT7B-BS)? Egy motorszervizes szerint az Exide a legjobb a Yuasa után, a Varta és a hasonlók felejtősek. Mik a tapasztalataitok?
Na jó, de nem gondolod, hogy illusztráció a kép?
https://www.cmsnl.com/suzuki-d...
Ha rákattintol a csapágyra kinagyitja és olvasható a szám.
Melyik képen látod? Mert én ez alatt nem "SUZUKI DR650R 1990"
A hátsó mind a kettő 6303,azt mutatja a kép.
Vagyis bocsánat, csak a hátsóét nem látom
A hátsó és első kerékcsapágy méretét.
Melyik méretet nem találod???
Köszönöm, de sajnos ez nem tartalmazza a méretet.
Sziasztok! Tudja valaki, hogy milyen kerékcspágy kell a Suzuki DR650 R-be (1990) SP41B....?
Előre is köszi. Üdv.
Sziasztok! DR-Z400S-hez keresek eredeti első sárvédő-idomot, szerszámos-táskát és utaslábtartót.
Szia

Nekem van, hívj fel.
Üdv! drz 400 sm 2005-re keresek önindító relét.... vagy esetleg milyen típussal lehetne helyettesíteni? Köszi....
régem a maxxmotion benzinnel tettem el a motorokat(fém tankot fel kell tölteni fullra) azok kibírták a telet
de a karbi le volt engedve, 0 perc és ingyen van
Azóta vettem egy Liqui Molly benzinstabilizáló adalékot. A csurig töltött tankba kell önteni belőle egy bizonyos mennyiséget, majd 10 percig így járatni a motort. Elvileg ez is jó módja a téli hosszú szünetnek a motor szempontjából.
le kell engedni a karbiból ha sokat állni fog
egyes típusok (főleg a japánok) nem szeretnek állott benzinnel jól indulni
a miértre nem jöttem még rá de a honda-yamaha ha állt 2 hetet alig indult be, friss benzinnek meg 2-3 főtengelyfordulat
bezzeg a pusztulat 82es cagiva 3 hónap állás után is 1 rúgásra indult, de a ktm se finnyás
gondolom minél több a henger annál nehezebb ezt a leengedést összehozni, de szeintem megéri elgondolkozni rajta
Szia ha teheted cseréld le a benzint valamelyik prémiumra az nem tartalmaz etanolt és nem fog lerakodast okozni!
Az kevés ha csak rátankolsz mert a karbiban bent marad a régi benya!
keress nekem van dr 650 rs alkatrészem
Tisztelt kistojak!
Kérem az efféle üzeneteket ne tessék elküldeni ide. illetve máshova sem. Nem vagyok hülye, sem gyerek, mivel, nem 20 éves vagyok.Ha
megsértettem valakit, nem szándékos volt, és ezért kérem ne haragudjon rám senki, csak az előzményből kivonva úgy gondoltam, valami
nagyon nincs renden 1 járművel.Ezt utólag végigjárva megértettem, rájöttem mi lehet a hiba, az eltérés.A felvételen, amiről szó van, 2 ütemű
motorról is van szó, egész pontosan125-ös DT-ről, de véleményem szerint ott sem alakul ki az az indítási nehézség, ami 1 régebbi motornál
előfordulhat. Ilyent már láttam, csak a DRZ-nél nem.Ezért volt érdekes.Na de ne szaporítsuk a felesleges szót. Látom , itt van elég ellenség,
amit én nem kívánok, ezért sok sikert kívánok ezen oldalnak, mert nem szívesen veszem az efféle megnyilvánulást. Mivel többet nem nézek
ide, nem kell válaszolnod.
Üdv.
Balesetmentes motorozást kívánok.
Sziasztok!
Suzuki dr 650se hez keresek tankot idomokat ülést.
Esetleg lenne valakinek eladó
DRZ S gyári kipufogó eladó, 20/465-6266