DRZ 400 ast vennék rendszámosat supermoto és enduro szettel, ha megválnál tőle beszéljünk róla.
Egyúttal érdeklődnék van-e olyan dolog amire érdemes odafigyelni vásárláskor. Hallottam olyat a típus felől hogy a 2008 előtt gyártott drz-k váltóhibásak ez igaz vagy nem?
Üdv Zsolt
Nekem mostanában nem lesz hajtás... sokadik helyre került már a dolog sajnos. :/
Most látom csak, hogy írtál, am szombaton egy laza 40fokos lázzal feküdtem itthon, szóval minden fasza
Helló!!!
Ezer éve nem beszéltünk! Bővült a drz-sek tábora itt nálunk! Szombaton megyünk egy kis próbakört az új moci társaságában. Csatlakozz te is!
Hallottam róla, de nem láttam még a munkáját.
Sziasztok!
Halottam róla,hogy a Drz is küzd ezzel a fogasléces vezérműlánc feszítő problémával amitől zajos a blokkja,mivel vissza enged a fogas léc 1-2 mm ert a feszítőnél.Okozhat ez bármi gondot?Érdemes kicserélni manuálisra?Vagy van valami más megoldás?Köszi a válaszokat előre is.
Ott a pont. Saját LC4-en cseréltem membránosra, kezesebb lett, végsebesség maradt az eredeti, két sebességi fokozatban is, tehát úgymond a teljesítménye nem változott, de úgy vettem észre kíméletesebben tudok vele menni, és jobban is indult.
Bocs, hogy beleszólok, de DRZ-nél nem egészen kerek. Az E-s vezérlése nagyon más. onnan jön a lóerő. Feljebb van hangolva a motor, azért kell a keresztmetszet. Végteljesítményben szerkezetileg mindegy, hogy síktolattyús, vagy membrános, a keresztmetszet az igazán fontos, és a fúvókázás. A pumpás síktolattyúsnál jobb a gázreakció, nem lustán nyílik, mint a membrános és talán nem terheli a levegő áramlást mint a membrán rendszere. a tű pozíció, pumpa beállítás alapjárati fúvóka csak részterhelésben, 1/3- 1/2 gázig érezhető. Más tengelyfokoláshoz más kompresszióviszonyt igényel a motor, más-más fordulaton lesz vehemens. Sok motoros erősebbnek érez egy jelentősen gyengébb motort, mert alul idegesen megindulós..
Tud e nekem valaki segiteni ?
650dr 1995ev, a fej leveve szelepek megcsinalva, viszont nem gyullad a motor. Ha a gyertya helyen befecskendezek neki benzint akkor poffen parat de csak addig mig tart benne, a karburator nem (indul be) kezd el adagolni neki
Akkor eszi csak az olajat ha dugó vagy henger-hengerfej nincs rendben. Volt több 350 esem egyik sem ette az olajat, kicsit sem . Futóművet tettek gyárilag is jót a dr ekbe , pl dr350 SH. De Sanyikának is olyan gátlók vannak a 350 alatt mint az álom. Xr 400 fényévekkel jobb mint a dr350 súlyban , teljesítményben tartósságban is jobb, viszont nagyon ritkán lehet már találni.
Sziasztok,
Vásárlás előtt állok, szeretnék drz 400 E-t venni, de fontos lenne a hátsó lábtartó megléte.
A hátsó lábtartó felvarázsolható az E típusra vagy csak a segédváz cseréjével együtt lehet megoldani? Amennyiben cserélni kell a segéd vázat, mit kell még cserélni vagy módosítani?
Mire érdemes oda figyelni ezeknél, típusra jellemző meghibásodás?
Mennyi valóság alapja van annak,hogy a 2005-2006-os E Drz-nek a gyári karbija Keihin fcr 39 ? Elméletileg Mikuni Bsr 36-al szerelték őket.
Egyúttal érdeklődnék van-e olyan dolog amire érdemes odafigyelni vásárláskor. Hallottam olyat a típus felől hogy a 2008 előtt gyártott drz-k váltóhibásak ez igaz vagy nem?
Üdv Zsolt
DRZ400SM szettet keresek Csak küllőst!
ajánlatokat :mobilcentrum2001@gmail.com vagy 20-5-636-213 telefon számra.Viber van!
Most látom csak, hogy írtál, am szombaton egy laza 40fokos lázzal feküdtem itthon, szóval minden fasza
Sajnos nem jött össze. 4-kor kaptuk meg a telokat és fél 6ra végeztünk.
Ezer éve nem beszéltünk! Bővült a drz-sek tábora itt nálunk! Szombaton megyünk egy kis próbakört az új moci társaságában. Csatlakozz te is!
Hallottam róla, de nem láttam még a munkáját.
Halottam róla,hogy a Drz is küzd ezzel a fogasléces vezérműlánc feszítő problémával amitől zajos a blokkja,mivel vissza enged a fogas léc 1-2 mm ert a feszítőnél.Okozhat ez bármi gondot?Érdemes kicserélni manuálisra?Vagy van valami más megoldás?Köszi a válaszokat előre is.
A dr600 első kereke bele megy a dr650-ébe?
Vagy teljesen más a vills, meg a tengely?
Régebben valaki hirdette magát, hogy üléseket szivacsoz ill. újrahúz. Ha jelen vagy még, akkor írj. Vagy ha valaki tudja, hogy ki volt az, jelezze.
Tud e nekem valaki segiteni ?
650dr 1995ev, a fej leveve szelepek megcsinalva, viszont nem gyullad a motor. Ha a gyertya helyen befecskendezek neki benzint akkor poffen parat de csak addig mig tart benne, a karburator nem (indul be) kezd el adagolni neki
Esetleg valakinek valami otlete ???.
Vásárlás előtt állok, szeretnék drz 400 E-t venni, de fontos lenne a hátsó lábtartó megléte.
A hátsó lábtartó felvarázsolható az E típusra vagy csak a segédváz cseréjével együtt lehet megoldani? Amennyiben cserélni kell a segéd vázat, mit kell még cserélni vagy módosítani?
Mire érdemes oda figyelni ezeknél, típusra jellemző meghibásodás?
Köszönöm előre is.