Sziasztok.
Egy haverom kinézett magának egy drz-t.
A probléma a következő vele terhelésre csattogó hangot hallat a henger hengerfej felől. Állítólag lett emiatt hajtókar cserélve, illetve már acél hüvelyesre lett alakítva.
Nem lógnak a csapágyak, alapjáraton semmi hangja.
Kérdésem hogy jöhet normálisan működő, jól összerakott Drz-ből ilyen hang?
(Gondolok itt arra hogy milyen hang jön egy ktm-ből akkor is ha tökéletes.)
Vagy ez egyértelmű probléma, és egy szop...roller lesz belőlle?
Köszi ha van valakinek ötlete.
Nehogy megvedd ha hiányzik egy 5-ös inbuszkulcs, sosem találnál helyette. Semmivel sem bonyolultabb a vezérlés csere, ugyan úgy lánc van, feszítővel és egy patronnal. Membrános karbival jöttek ki, az E jött ki Keihin fcr-el.
találtam egy Dr-z t ami lehet megvásárolnék. a tulaj szerint jár hozzá a gyári szerszámkészlet, azt meg tudnátok mondani hogy pontosan mit tartalmaz a gyári szerszámkészlet? ill mondta hogy nemsokára vezérlést kell cserélni. ez mennyire nehéz munka? volt már régebben krossz motorom azon cseréltem, de nem tudom a dr-z mennyivel bonyolultam. 2003-s S modellről van szó, a szokásos dolgokon kívül érdemes valamire figyelni? milyen karbival jöttek ki alapból?
Helló! Használ valaki Koso db-01r típusú műszerfalat drz 400e-n? Szeretnék egy kis segítséget kérni! Odáig eljutottam hogy gyujtás ráadás után üzemel a műszerfal,viszont csak a fordulatszám mérő! Szeretném ha a sebességet is mutatná,a többi egyenlőre nem fontos.Valakinek valami leírás,rajz vagy csupán aki tudja hogy mit hova mivel kell összehozni hogy a várt eredményt elérjem?!...Köszi
Most vásároltam egy suzuki dr 400 e- motort.
A motor jól indul és jól megy, de ha hosszabb, egyenes útszakaszon tartósan húzom neki a gázt akkor a motor egy kis idő után betorpan. Ilyenkor egy kicsit vissza engedem a gázt és a motor ismét megy tovább.l. Ha viszont ismét ráhúzom a gázt akkor a motor egy kis idő elteltével megint betorpan.
Mintha a folyamatos gázadásnál a karbiból kifogyna a benzin. Mitől torpanhat be a motor ha tartósan húzom neki. A karbit még nem volt időm szétszedni, kipucolni.
Sziasztok
Dr650 nél ha az önindító kivételéhez kivettem a vez.lánc feszítőt is, akkot visszarakásnál csak simán visszarakom, vagy a patront vissza kell tolni úgy be a blokkba és ott kiengedni?
elméletileg bemelegítés után pár perc pihenőt követően lehet szintet nézni
gyakorlatilag egy kisebb menet után pötyögtetni alapjáraton egy kicsit majd várni egy kicsit és egyenes helyzetben-nem oldaltámaszon megnézni, így pontosabb az adat
sok olajtartályos gépen van alul egy golyós szelep, ami ha koszos leengedi az olajat a blokkba, ilyenkor 1-2 perc járatás után még nem pontos az adat
A legjobb az ha hosszú állás után is van olaj a szintmérő pálcán.
Emlékeim szerint a DRZ szárazkarteres,így a vázban van az oil.
Ugyan DRZ-m nincs de most is van két szárazkarteres motorom s mindkettőnél ,hosszú állás után is látható a pálcán a szint
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem. Nemrég vásároltam egy Suzuki DRZ 400 SM típusú motort, évjárata 2004-2005. A vétel után a kötelező olaj - olajszűrő csere. A motorozások előtt mindig megnézem az olajszintet, de nem tudom pontosan, hogy kell megnézni. Valaki azt mondja hogy be kell indítani járatni egy percet és utána megnézni, valaki azt, hogy beindítás nélkül. Tudnátok nekem ebbe segíteni? A válaszokat előre is köszönöm.
Egy haverom kinézett magának egy drz-t.
A probléma a következő vele terhelésre csattogó hangot hallat a henger hengerfej felől. Állítólag lett emiatt hajtókar cserélve, illetve már acél hüvelyesre lett alakítva.
Nem lógnak a csapágyak, alapjáraton semmi hangja.
Kérdésem hogy jöhet normálisan működő, jól összerakott Drz-ből ilyen hang?
(Gondolok itt arra hogy milyen hang jön egy ktm-ből akkor is ha tökéletes.)
Vagy ez egyértelmű probléma, és egy szop...roller lesz belőlle?
Köszi ha van valakinek ötlete.