egy ilyennel jobban járnál: http://www.ebay.com/itm/408666...
egy könnyű cross elsőláb egy nehezebb motorban közel sem fog úgy működni ahogy tervezték
ha meg átszelepelteted+ rugót cserélsz akkor meg egész drága lesz a játék
Dr 600-ban cserélt már valaki elejét ? Szeretném kicserélni az elejét valami régebbi cross -éra, mert elég lanyha az a futómű elöl. Valakinek valami tapasztalata ezzel kapcsolatban ? Belemegy egy régebbi cross gép eleje kompletten ?
nem mennek, annyiért árulják
pl haver vett ősszel egy drz-s kivitelt 470ért lejárt műszakival endúró és sm kerékszettel
egy kuplung-gázbowden csere, kuplunlamella és rugócsere, láncszett és féktárcsa-fékbetét csere után tökéletes lett
nem ment rá egészen 200 ezer és tökéletes állapotú lett amire vagy 10-15 ezerig nem kell költeni semmit az olajon kívűl
szóval az 1 millás drz az olyan hogy lehet elviszi valami madár de nem sok esély van rá
Az az első kérdés hogy volt-e valaha forgalomba helyezve az unió területén
Ha igen akkor kell rá e-betűs világítótestek(az első lámpába nekem mindig keresték a helyzetjelzőt, féklámpa, rendszámtábla tartó, km óra, és láncvédő, 2 tükör, persze e-jelzésű gumi is kell
Aztán ha nem ordít a kipufogó akkor borítékolható a rendszám
Ami hiányzik azt meg megkérded egy bontóstól majd mond árat
Ja és egy piros macskaszem hátra
Üdv .
Drz-t szeretnék .Fő felhasznalas supermoto lenne közúton,szerpentin,stunt.De szeretnék vele soft endurozni is , erdei utakon szántani . Megoldható ez vagy kiüti egymást a kettő? (két kerék szettel gondoltam)
De úgy tudom az E,S tipusok tul puhák utcára,össze ül fékezéskor. Az SM nem tudom mennyire birja a terepet ,de arról berugókart hianyolom.
drz400@citromail.hu
egy könnyű cross elsőláb egy nehezebb motorban közel sem fog úgy működni ahogy tervezték
ha meg átszelepelteted+ rugót cserélsz akkor meg egész drága lesz a játék
Dr 600-ban cserélt már valaki elejét ? Szeretném kicserélni az elejét valami régebbi cross -éra, mert elég lanyha az a futómű elöl. Valakinek valami tapasztalata ezzel kapcsolatban ? Belemegy egy régebbi cross gép eleje kompletten ?
Mire volna szükséged?
írj e-mailt: benike164@gmail.com
üdv.
http://kephost.com/images/2017...
Dr650- hez keresném ezt az alkatrészt.
Előre is köszi
Köszömöm a segitséget
pl haver vett ősszel egy drz-s kivitelt 470ért lejárt műszakival endúró és sm kerékszettel
egy kuplung-gázbowden csere, kuplunlamella és rugócsere, láncszett és féktárcsa-fékbetét csere után tökéletes lett
nem ment rá egészen 200 ezer és tökéletes állapotú lett amire vagy 10-15 ezerig nem kell költeni semmit az olajon kívűl
szóval az 1 millás drz az olyan hogy lehet elviszi valami madár de nem sok esély van rá
Drz supermotok miert mennek 1 millába ? A nagy reszuk E tipus ,koltseges az átalakitás ? Illetve mi a reális ár érte ?
üdv
Ha igen akkor kell rá e-betűs világítótestek(az első lámpába nekem mindig keresték a helyzetjelzőt, féklámpa, rendszámtábla tartó, km óra, és láncvédő, 2 tükör, persze e-jelzésű gumi is kell
Aztán ha nem ordít a kipufogó akkor borítékolható a rendszám
Ami hiányzik azt meg megkérded egy bontóstól majd mond árat
Ja és egy piros macskaszem hátra
E típust mekkora meló átalakítani forgalomba helyezéshez? sacc kb összeget tudtok mondani?
üdv
Gábor
írtam mailt is!
Mi lenne az ára illetve helyileg hol van? Kimeneti rész átmérője mekkora??
Drz-t szeretnék .Fő felhasznalas supermoto lenne közúton,szerpentin,stunt.De szeretnék vele soft endurozni is , erdei utakon szántani . Megoldható ez vagy kiüti egymást a kettő? (két kerék szettel gondoltam)
De úgy tudom az E,S tipusok tul puhák utcára,össze ül fékezéskor. Az SM nem tudom mennyire birja a terepet ,de arról berugókart hianyolom.