Heló. Hogy mértél töltést a motoron? Mert nekem most töltés problémám van, rámértem a generátor vezetékeire, széthúztam a csatlakozót és beindítottam a három mérés jó volt kb 30V, de ha a vezetékre és egy testre teszem a multimétert akkor 20V-ot mérek, és azt mondják hogy ilyenkor testzárlatos a tekercs. A motor tökéletesen indul csak olyan mintha nem töltene annyit amennyit kéne, új aksi kb 3 hetet bír utána már nem indít.
nem ismerem a drz villanyos dolgait, de általában úgy van szikra hogy van egy jeladó is a rendszerben aztán az adja a jelet mikor szikrázzon
persze egy kicsit komplikáltabb de a lényege ez
nézzétek meg azt amivel ment és azt amivel nem mi a különbség, ott van a 2 cucc méregessetek
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy ötletetek van-e a következő problémára? Vásároltam 2017-ben egy Suzuki DRZ 400 SM típusú motorkerékpárt 2004vagy 2005- ös évjáratú. A vásárláskor átvertek, mert össze volt égve a töltőtekercsem így nem volt töltésem ezt a 3 motorozáson vettem észre ugye amikor kint megállt alattam. Na ekkor kivettük a tekercset megtekercseltettem visszaraktuk pöc-röf ment a motor. Motoroztam vele kb 1 évet és idén júniusban egyik motorozásomkor érdekes hangot hallottam de egy gázfröccsre elhallgatott. Nem foglalkoztam vele még egy motorozásnál megint megállt alattam lemerült az aksi hazajöttem, bebikáztam rámértem nem volt töltés. szétszedtük ugyan úgy mint először és azt vettük észre, hogy a tekercset fogó csavarok eltörtek és ez okozta a bajt. Na a probléma itt kezdődik megint el lett küldve a tekercs tekercselésre ám mikor visszaküldték beépítettük, szikra van de a motor nem indul be. Visszaküldtem a tekercset, de állítják, hogy minden jó. Rendeltem egyet ebayról azzal sem működik, de az valószínűleg nem is jó mert a kivezetéseken nincs meg az ellenállás és szikra sem volt vele. Elvittük motor szerelőhöz aki azt állította, hogy biztosan a tekercs a rossz, ekkor rendeltem egyet az gerecse motortól és berakta, de a motor ugyan úgy nem indul mintha más helyen adná a szikrát. Szétszedte a blokkot meggyűrűzte szelepeket beállította. Dea motor még mindig nem indul be . A gerecsés tekercset elvitte megtekercseltetni, de ugyan úgy nem volt változás. Viszont kapott kölcsön egy DRZ tekercset egy másik motorból és pöc-röf ment a motor. Erre valami okosságot tudnátok mondani. Esetleg DRZ bontót? Elképzelhető hogy egyes DRZ blokkok más gyújtással vannak kiadva?
Üdv.nem találtam kettöt csak egyet remélem jó lesz.beépités valószinüleg tavasszal.Szét szétszedtem azért lökte ki mert elrepedt a hengerfej pont a szelep mellett.Elvittem röntgeneztetni azért nem csinálták meg mert nem vállalnak rá garanciát szar helyen van a repedés.Csinálok fotot majd feldobom.
Üdv.nem találtam kettöt csak egyet remélem jó lesz.beépités valószinüleg tavasszal.Szét szétszedtem azért lökte ki mert elrepedt a hengerfej pont a szelep mellett.Elvittem röntgeneztetni azért nem csinálták meg mert nem vállalnak rá garanciát szar helyen van a repedés.Csinálok fotot majd feldobom.
Érdeklődni szeretnék a Suzuki DRZ-E iránt, eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel a típussal de, ismerős említette hogy mindenképpen érdemes lenne elgondolkodnom ha endurózásra szeretnék egy megbízható és strapabíró gépet.
Nektek mi a tapasztalatotok a típussal kapcsolatban?
Üzemóra szerint kell elvégezni a kötelező szervizeket vagy kilométer után?
Milyen a futóműve és a fékei enduzórásra?
Vannak gyenge pontjai, szériahibája ami sűrűn megkeseríti a vele történő motorozást?
Alkatrészellátása jó, alkatrészárak mondjuk KTM-hez viszonyítva?
Összességében ajánlanátok hobbi endurózásra?
nekem előre nem jött be a 6days mert örökké letöredezett a széle
de láttam olyat aminek nem az más fajta lehet az volt az mst
nekem elől legutoljára ilyen volt https://www.r17.hu/termek/4561...
szerintem előre job mint a 6 napos, de hátra csak a 6 napos megy ha terepgumi kell még valaha, jó pár garnitúrát lekoptattam nekem nem volt ettől jobb "duál" gumi hátul
A gyári IFA plató méretű rendszámtartót szeretném kukáni róla. Van-e tapasztalatotok a meredekebb, műanyag, akár LED-es lámpával szerelt rendszámtartókkal?
Mennyire bírják a strapát terepen?
Rákerestem, szimpatikus a 6 days Metzeler gumi. Egy kérdésem volna még. Gyári leírásnak ezt találtam: 80/100-21 / 120/90-18.
Mennyire érdemes, nem érdemes eltérni ettől a mérettől. Pl. 6 days-ből most elsőre 90/100-21-est találtam. Ez rámegy még?
fim endúró gumit keress
az olyan mint a cross csak kisebbek kicsivel a bütykök, más keverék meg is lehet állni vele a vizes aszfalton is persze kicsit nagyobb fékúttal
nekem a 6 days extreme nagyon bejött hátra, előre nem az igazi mindig letöredezik a szélső bütyök legutóbb a comp6 volt elöl az egész jó volt de avval nincs olyan nagy tapasztalat
Vettem egy 2007-es DR-Z S-t, az utcai motorom melle. Ezzel 90%-ban erdőben, földúton, terepen szeretnek motorozni. Meg gyari soft enduro gumik vannak rajta, en viszont szeretnek a fenti terepre alkalmasabb, kockás vagy kockás jellegű garnitúrát ra.
Melyiket javasoljatok?
A motor nyilván rendszámos, így nem volna rossz ha E-s gumit irtok.
persze egy kicsit komplikáltabb de a lényege ez
nézzétek meg azt amivel ment és azt amivel nem mi a különbség, ott van a 2 cucc méregessetek
Érdeklődni szeretnék a Suzuki DRZ-E iránt, eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel a típussal de, ismerős említette hogy mindenképpen érdemes lenne elgondolkodnom ha endurózásra szeretnék egy megbízható és strapabíró gépet.
Nektek mi a tapasztalatotok a típussal kapcsolatban?
Üzemóra szerint kell elvégezni a kötelező szervizeket vagy kilométer után?
Milyen a futóműve és a fékei enduzórásra?
Vannak gyenge pontjai, szériahibája ami sűrűn megkeseríti a vele történő motorozást?
Alkatrészellátása jó, alkatrészárak mondjuk KTM-hez viszonyítva?
Összességében ajánlanátok hobbi endurózásra?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Gábor
de láttam olyat aminek nem az más fajta lehet az volt az mst
nekem elől legutoljára ilyen volt
https://www.r17.hu/termek/4561...
szerintem előre job mint a 6 napos, de hátra csak a 6 napos megy ha terepgumi kell még valaha, jó pár garnitúrát lekoptattam nekem nem volt ettől jobb "duál" gumi hátul
Egyébként azonos méret és típus mellett mi a különbség az általad említett guminál?
90/100 -21 57R TT M+S Hard, br 22.845ft
90/100 -21 57R TT MST, br. 21.150ft
Más lehet a keverék? Ha igen, melyik jobb választás?
Köszi!
A gyári IFA plató méretű rendszámtartót szeretném kukáni róla. Van-e tapasztalatotok a meredekebb, műanyag, akár LED-es lámpával szerelt rendszámtartókkal?
Mennyire bírják a strapát terepen?
http://www.motormann.hu/images...
http://www.mxmania.hu/UFO-Univ...
Rákerestem, szimpatikus a 6 days Metzeler gumi. Egy kérdésem volna még. Gyári leírásnak ezt találtam: 80/100-21 / 120/90-18.
Mennyire érdemes, nem érdemes eltérni ettől a mérettől. Pl. 6 days-ből most elsőre 90/100-21-est találtam. Ez rámegy még?
Köszi!
az olyan mint a cross csak kisebbek kicsivel a bütykök, más keverék meg is lehet állni vele a vizes aszfalton is persze kicsit nagyobb fékúttal
nekem a 6 days extreme nagyon bejött hátra, előre nem az igazi mindig letöredezik a szélső bütyök legutóbb a comp6 volt elöl az egész jó volt de avval nincs olyan nagy tapasztalat
Vettem egy 2007-es DR-Z S-t, az utcai motorom melle. Ezzel 90%-ban erdőben, földúton, terepen szeretnek motorozni. Meg gyari soft enduro gumik vannak rajta, en viszont szeretnek a fenti terepre alkalmasabb, kockás vagy kockás jellegű garnitúrát ra.
Melyiket javasoljatok?
A motor nyilván rendszámos, így nem volna rossz ha E-s gumit irtok.
Koszi!