Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves ini, nem arra gondoltam, hogy tud e menni melegben. Minden motor tud, egy 20 éves DT is, de 35 fokban egy hosszú meredek emelkedő után meg kell állni, mert túl meleg a motor, amit a hőmérő jelez is. Erről szerettem volna információt gyűjteni, hogy a DR-nél ez milyen, lévén ott nincs hőmérő sem, azaz azt sem tudod mikor szeretne megszorulni a dugattyú.
pont az a kicsi hiányzott ahhoz hogy a kis 130 kilós habtestem alatt nem nyekergett még erdélyben sem
"de kb úgy állítottad be a dolgot mint ha kb egyformák lennének a dr350el "
teljesítményben nem nagyon van különbség,XR kicsit nyomatékosabb ennyi
Nem talán hanem biztosan, és sokkal de sokkal jobb az xr4 futómű
Nyomatékosabb motor és túra tempóban 2ezret is elmegy egy jobb olajjal
Az enyém xr4 80 ezer felé kezdett füstölni indításkor de még télen is 1-2 rúgásra indult
Tudom hogy itt off ez a dolog de kb úgy állítottad be a dolgot mint ha kb egyformák lennének a dr350el
Üdv. Nekem illetve a testvéremnek is van egy Dr350e. Nagyon jó kis motor. Egyszerű mint a faék, de ebben a kategóriában ez csak előny. Mi kimondottan hétvégi terepezésre használjuk. A motorja nagyon strapabíró, elnyűhetetlen darab, ha megfelelően karban van tartva. Nem üzemórás gép, uh nem kell minden motorozás után szerelgetni+dugattyút cserélni. Persze futómű téren nem veszi fel a versenyt a mostani gépekkel, de ez a futómű bőven jó tud lenni terepezésre. Nem hard enduro, de nem is arra akarod használni. Motorja nem kihegyezett, teljesítménye 30Le környékén van, de ez bőven elég tud lenni, kellemesen kezelhető. Szerintem jó motor. Nyáron a 40°C-ban sincs vele gond. Nekem berugós verzió van, ha jól be van állítva, ez is 1 rugásra újraindítható, az önindítós változattal meg megint nincs gond. Ami hátránya lehet, hogy hástó idomot és oldalsó rajtszám idomokat nem lehet hozzá kapni csak bontva, vagy horror áron ebay-ről. Illetve mint minden léghűtéses motor ez is eszegeti az olajat, de ez normális ezeknél a gépeknél. Honda XR400 hasonló gépezet, talán komolyabb futóművel és 1000 km-es olajcserével. De mint minden motornál az állapot itt is sokat számít. Az én gépemben óra szerint 48500 km-van...
Gondolom milyen rosszul viselheti a meleget ha még 20+ évesen is egy csomó üzemképes....
Sziasztok!
Új terepmotor vásárlás előtt állok, nincs konkrét kiszemelt típus de tetszik a DR350 is. A kérdésem az lenne, hogy mennyire bírja a nyári hőséget? Kicsit ódzkodok tőle amiatt, hogy léghűtéses, tapasztalatom pedig még nincs ilyen téren, eddig csak kétütemű vízhűtéseseim voltak. Nem 80-al utazós túrára lenne használva, de nem is a siratófalas hard endurora, valahol a kettő között, ez is-az is. Előre is köszi a segítséget!
Szia Romesz! enyém eladó nagyon szép állapotban! hívj fel és elmondok mindent.

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Rá lehet rakni, a lámpától kell/lehet vinni bele áramot. A meghajtásához nem kell átalakítás, az S és az E is spirálos elven működik, be csavarod és mér. Magáról a műszerfal felfogatásáról nem tudok nyilatkozni, én bicikli km órát használok, a célnak tökéletesen megfelel.
Tisztelt fórumozók!

Szeretnék egy DRZ-t vásárolni! A hirdetéseket rendszeresen nézem, de aki tudna esetleg eladó sorban levőről az kérem jelezze!

Illetve, olyan kérdésem van, hogy az S tipus műszerfalát fel lehet rakni E tipusra?
Ha igen, milyen átalakításokra van szükség?
Előre is köszönöm!

Üdv.: Romesz
Kösz! Igen a fogyasztás manapság már választási ok is lehet.Egyre többször hallok injektor beépítésről is a fogyasztás miatt./nem ebbe a kategóriába/
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy van egy Suzuki DR 650R 1994 es tipusu motorom! Mien olajat rakjak bele kinek mi vált be??
ha már ilyen bénán oldottátok meg a dolgot legalább cseréld már le ilyenre azt a 3 nagy batár imbusz csavart
Gyórsító pumpás vagy sima síktolattyús?
Mikuni tm 42 höz volt már szerencsém.
Meg tm 40 eshez is. (BST 40 volt a gyári karbi)
Gázreakció csökken le. Ha nem nyúlsz a légszűrőhöz
és a házhoz akkor teljesítménynövekedés nincs
membránossal szemben, viszont fogyasztás megnőhet.
kipufogó eladó
25 e ft-
drz400@citromail.hu
Mennyi lenne?
Urak!
Keresek DRZ 400 s -hez
-váltókart
-tágulási tartályt
- kék színű hűtő takaró idomokat.

szarkafarka@freemail.hu
Drz enduro kerék eladó
75.000-
drz400@citromail.hu
Köszi, de majd nyár elején esedékes a vétel. Egyelőre infót gyűjtök
179 centi vagyok
simán leér,főleg sm ről
ha érdekel a gép,eladó
drz400@citromail.hu
Sziasztok. Gondolkoztam hogy beszerzek egy supermotot és a Drz-re gondoltam. A gond, hogy 170 magas vagyok. Mennyire használható így számomra? Egyáltalán leérnék róla? Sajnos nincs ismerősi körben.
Üdv. a síktolattyús karbival mennyivel más a gyorsulás,fogyasztás?valaki,tapasztalat?kösz.
Drz 400E:
Első kerékgyapágy: 6904 2rs 2db és 25x37x5 szimering
Hátsó kerékcsapágy:6004 2rs 2db, 6204 2rs 1db. 29x42x7 szimering, 30x47x7 szimering.
Blokkba kuplung tengely szimering: 10x20x6
kormány csapágy: NTN 4T-CR0643
önindítóba szimering: Gyári az 13,5x24x6( Suzukiba nincs jelölve sehol, nem kapni, 1 orosz oldalon találtunk csak ilyet). 13x24x7 es szabvánnyal váltottam ki.