Döcög a fórum gyerekek. 2008-ban 20 - 50 bejegyzés volt naponta. Mi lett mára? Felnöttek a DR-Z sek, vagy máshol fórumoznak, vagy már elkoptak a DR-Z -k?
Sziasztok!
Vezérmű lánc csere a kérdésem! Hány kilométer után aktuális, milyen alkatrészek, tömítések kellenek hozzá? A szelephézag beállításához milyen lapka kell, hol lehet beszerezni,.és mennyiért?
csavar 1-2 anyával aztán köszörülni a másik felére egy csavarhúzó profilt
ahová ez sem fér el(havenak ilyen van a drz-hez) oda egy bitfej profiltalan vége tüskére köszörülve és bedugva egy lyukas lemez csíkba aztán villáskulccsal tekergetni(ha nem érthető lefotózom valamikor, de leírva bénább mint kivitelezve)
amúgy ez a legegszerűbb: http://www.tokyomods.com/image...
biztos van mindenféle karbihoz, nekem az fcr-hez volt ilyen csak lusta voltam betenni
Sziasztok!!! Bontogatók, és alkatrész többlettel rendelkezők figyelmét kérném!! Kéne nekem DRZ 400-hoz generátor fedélre középső zárócsavar, és olajpumpa közlőkerék, a műanyag! Aki tud, kérem ne tartsa magában! Gyári vezérműtengelyeket vásárolnék. Esetleg többet is, én is tovább adom, emberi áron érdekelne! Köszönöm a figyelmetek!
A karbit kitakarítottam, illetve a membrán nincs szakadva, sérülve. A tünet megmaradt. Hirtelen gázadásra befullad. Leginkább alapjáratról történő hirtelen gázra fullad. fordulatról gázadásra nem! Esetleg valami tipp? ötlet?
Keihin karbi keverékszabályzó csavarhoz spéci kulcsot hol lehet kapni? Vagy valami frappáns ötlet a legyártáshoz? Önindítótól nem férek oda semmi értelmes dologgal. (na és ugye járó motornál kéne tekergetni......
Szevasztok márkatársak :)
Mire erdemes odafigyelni 2002 DRZ400S tipusoknal? (papiros)
700ezer forintert tervezek venni egyet jovo honapban, szerintetek ezen az aron lehet korrekt drz-t kapni?
Mindent tudni szeretnek, mire kell odafigyelnem vasarlaskor.
Tudtok valami szeriahibarol 2002-es S-es tipusoknal?
Koszi mindent! :)
DRZ400e típusu motornál az a jelenség lép fel hogy relatív alacsony az alapjárat(ezzel nem is lenne baj) de hirtelen gázadásra fullad, illetve le is áll! üzem meleg motornál is leengedi az alapjáratot, előfordul hogy le is áll! Lehet összefüggés az alacsony alapjárat és a hirtelen gázadásra fulladás között? vagy külön történet a kettő? Esetleg aki találkozott már jelenséggel és megoldódott, mit csinált a géppel?
Sziasztok.Egy olyan problémám lenne,drz 400 sm
Hogy,folyik a hűtőviz a túlfolyón.
Hűtőben a cellát ellepi a víz,a kiegyenlítő tartály üres.Okés ez így?
Választ előre is köszönöm.
Nekem van, hívj fel.
Minden jót!
Vezérmű lánc csere a kérdésem! Hány kilométer után aktuális, milyen alkatrészek, tömítések kellenek hozzá? A szelephézag beállításához milyen lapka kell, hol lehet beszerezni,.és mennyiért?
Köszönöm mindannak, aki segíteni tud!!!
Valakinek esetleg van ilyen kapcsolója eladó? Köszi!
Ugyanitt lánckerék rögzítő anya és alátét eladó (2000ft, 1000 ft./db )
ahová ez sem fér el(havenak ilyen van a drz-hez) oda egy bitfej profiltalan vége tüskére köszörülve és bedugva egy lyukas lemez csíkba aztán villáskulccsal tekergetni(ha nem érthető lefotózom valamikor, de leírva bénább mint kivitelezve)
amúgy ez a legegszerűbb: http://www.tokyomods.com/image...
biztos van mindenféle karbihoz, nekem az fcr-hez volt ilyen csak lusta voltam betenni
Olyan kézzel tekergetős csavart még trobee árult régebben, ha jól rémlik hasonló áron.
A karbit kitakarítottam, illetve a membrán nincs szakadva, sérülve. A tünet megmaradt. Hirtelen gázadásra befullad. Leginkább alapjáratról történő hirtelen gázra fullad. fordulatról gázadásra nem! Esetleg valami tipp? ötlet?
Keihin karbi keverékszabályzó csavarhoz spéci kulcsot hol lehet kapni? Vagy valami frappáns ötlet a legyártáshoz? Önindítótól nem férek oda semmi értelmes dologgal. (na és ugye járó motornál kéne tekergetni......
Előre is köszönöm!
Üdv!
tel.: +36-30-579-1558
Mire erdemes odafigyelni 2002 DRZ400S tipusoknal? (papiros)
700ezer forintert tervezek venni egyet jovo honapban, szerintetek ezen az aron lehet korrekt drz-t kapni?
Mindent tudni szeretnek, mire kell odafigyelnem vasarlaskor.
Tudtok valami szeriahibarol 2002-es S-es tipusoknal?
Koszi mindent! :)
DRZ400e típusu motornál az a jelenség lép fel hogy relatív alacsony az alapjárat(ezzel nem is lenne baj) de hirtelen gázadásra fullad, illetve le is áll! üzem meleg motornál is leengedi az alapjáratot, előfordul hogy le is áll! Lehet összefüggés az alacsony alapjárat és a hirtelen gázadásra fulladás között? vagy külön történet a kettő? Esetleg aki találkozott már jelenséggel és megoldódott, mit csinált a géppel?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Romesz
http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
Hogy,folyik a hűtőviz a túlfolyón.
Hűtőben a cellát ellepi a víz,a kiegyenlítő tartály üres.Okés ez így?
Választ előre is köszönöm.