Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.Engem érdekelne a hátsó alsó láncvezető (1 kép a lengővilla alatt).DRZ re kellene,az enyém láncszakadásnál összegyűrődött,bízom benne hogy kompatibilis,és rá tudom tenni.Próbáltam már több helyről bontottnál is de sehonnét nem tudtam venni idáig.Érdekelne az ára,esetleg postára adod e?(én állom a postát)
NAGYTAKARÍTÁS!Megmaradt DR350 alkatrészeim nagy vonalakban:
-karburátor
-berugókar,váltókar
-gázkar
-első telók(szimeringezni kell)
-hátsó féknyereg
-hátsó sárvédó lámpával
-hátsó telóvédő (kis sárvédő)
-lendkerék,kuplungkosár
-tank
-ülés(újra kell huzatni a bőrt)
Holnap teszek fel képeket.
és még sok dolog amit ha meg kell venni jól zsebbe kell nyúlni.
30 db mátyásra gondoltam.
Fontos volna minél előbb mert "útban van" úgyhogy ha neked nem is de a haverodnak lehet hogy kéne.
06harminc-hat9050tíz
attis1003@gmailpontcom
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_e-8851290 további képeket igény esetén privátban...
Üdv
Csak segítséget kérnék motorozás közben hallottam egy erősebb kattanast reccsenest és aztán leallt a motor. Forgatni forgatja van szikra gyújtás oldalnál lendkerék jó szelepeket mozgatja de nem indul. 1 2 durranás a kipufogobol és a karburatolbol. Ötletek?
Sajna nem. 2db 1literest ontottem bele
Hát inkább arra gondoltam nem nézted e félre és mondjuk 2 helyett másfél vagy 1 litert töltöttél bele.
Ezeknél a drága olajaknál is csalnak a mocsok gyártók? Full original a dobozzal.
Én megnézném azt a dobozt biztosan 2 litert öntöttél e bele...
Sziasztok
Van egy olajcserével kapcsolatos kérdésem
E DRZ olaj leengedve, leeresztő csavarok visszatéve. A dekni fedelet leszedtük megnézni mi újság van. Visszatettük a deknit. Felöntöttem 2 liter olajjal és a nívópálcán nem látszik az olajszint. Beindítottam járattam leállítottam és nem látom a szintet. Mit nem csinálok jól vagy hova a csecsbe ment az olaj...?
NAGYTAKARÍTÁS!Megmaradt DR350 alkatrészeim nagy vonalakban:
-karburátor
-berugókar,váltókar
-gázkar
-első telók(szimeringezni kell)
-hátsó féknyereg
-hátsó sárvédó lámpával
-hátsó telóvédő (kis sárvédő)
-lendkerék,kuplungkosár
-tank
-ülés(újra kell huzatni a bőrt)
Holnap teszek fel képeket.
és még sok dolog amit ha meg kell venni jól zsebbe kell nyúlni.
Egybe szeretném eladni,kinek mit érne meg?
30.000ft és mindent vihet egybe aki akarja .
Fontos volna minél előbb mert "útban van" úgyhogy ha neked nem is de a haverodnak lehet hogy kéne.

06harminc-hat9050tíz
attis1003@gmailpontcom

Ígért képek hamarosan..
Köszi az eddigi segítségeket, ha vki még erre jár és tudna tanácsokat adni szívesen veszem :) Köszi mindenkinek
Egy kis idő múlva kevés lesz és tuningon fogsz gondolkodni, ezért jobb egyből E-t venni. A terepen használt motorok csúnyábbak, de jobban bírják. Kb 25 óránként olajcsere, meg 1-2 motorozás után szűrőtisztítás és örök élet. Évente átzsírozni a csapágyakat (kormány,himba..stb), karbi tisztítás, szelephézag, meg lengéscsillapító felújítás. Kb ennyi.
Hát ahhoz, hogy a kormánycsapágy szétmenjen, elég sokat oda kell verni az aszfaltnak. Szerintem igénytelenséget próbáld kerülni, mert ha valaki egy kotyogó kormánycsapágyba belesz*rik az másba is bele fog és lehet ,hogy még azt a minimálisan elvárható alapot sem teszi, meg mint, hogy hozzá való minőségi olajat tölt a motorba vagy rendes benzint tankol, tisztán tartja a légyszűrőt és lekeni a láncot.

Szerintem alapdolgokat nézz meg egy vásárlásnál.
- mennyire van kiülve, szétkopva, lekopva (festés, ülés, markolat, váltó, matricák)
- motor indítás után (éles csörgő zörgő hangok, drz-nek befogod a kipufogóját olyan halk lesz, mint egy villany borotva :) ilyenkor jól lehet hallani a motorból kiszűrődő hangokat)
- menetpróba: javaslom, hogy üzem meleg állapotba vidd el ,ha leáll ne lehessen az a kifogás hogy "csak hideg volt a motor" minden fokozatba kipróbálni kicsit oda is tekerhetsz neki ha elviszed egy körre nyilván ha már vezettél motort érezni fogod ha valami nincs teljesen rendben vele ha próba kör után valami nem stimmel akkor az eladónak nehogy el hidd a mesekönyvet amit előad hogy csak ezért meg azért volt most pont rossz rajta az a valami blablabla (már jártam pórul más motorral , hogy voltam olyan hülye hiszékeny és elhittem amit mondd aztán szívtam is)
mivel szárazkarteres így motorolaj szintet csak járatás után nézz oldaltámaszon leállítás után 4-5 perccel (egyébként ebből sok nem derül ki jó mondjuk ha a nívó pálca alját sem éri el az baj lehet és sok jót nem jelent!)
- Szerintem ha jó egy DRZ annak pöc-röfre kell indulnia legalábbis nálam mindig így volt.
Én az E-t talán nem is az üzemórás mivolta miatt kerülném hanem azért mert valószínűleg többet használták terepen szóval inkább S és SM.
Sok mindent lehetne még írni motorvásárlással kapcsolatba, de majd mások még kiegészítik neked. Nekem most ennyi elég volt a gép előtt
Városba csont elég az S-s... 39 ló és több hasznát veszed a km órának és az indexnek. Szerintem. Költség meg minimális..
Egy motor felújítás mit takar magában és mennyi időnként kell? Nézegetve a neten most használtba 40-50e km körül vannak gépek. Azok, ha valós a km mennyit bírnak még? Használt vásárlásánál mi az amire ügyelni kell? (olvastam h a kormány csapágy a sok kerekezéstől deformálódhat és pl lötyög előre hátra, szal ilyen infókra lenne szükségem)
Hello,
S/sm-ről tudok nyilatkozni. Megbízható motorok ezek, olcsó a fenntartásuk szerintem. Ha figyeltek a motorra, generállal
nem nagyon kell számolni (a generátor forgórész csavarjai azért legyenek beragasztva!).
Lánc szerintem viszonylag gyorsan nyúlik az "egyenlőtlen" nyomatékleadás miatt, a hásó gumi meg még gyorsabban kopik,
főleg ha puha. És érdemes puhát rátenni :)
Légszűrőt érdemes mosni/olajozni, a könyvében asszem 6e km van írva, de ha gyakrabban csinálod az nem baj. Ez is minimális költség.
Ja, deknivédőt is tegyél majd rá, mert ha fekteted a váltó/fékkar benyomhatja a deknit. Meg hűtővédő sem árt, hasonló okokból.
Más költség most nem jut eszembe.
Hello emberek!

Szeretnék venni egy Suzuki DRZ-t városi használatra. Azt már tudom, hogy milyen verziók vannak, viszont a kérdésem az lenne, hogy oké az E+10 LE ami érződik is, viszont mekkora + költséggel jár a fenntartása (üzemórás?)? Az SM verzió milyen költségekkel számítható? Évente kb 4e km-el kell számolnom. Generál és egyéb hogyan alakul?
Lényegében tőletek - mint tapasztalt rókák - egy konkrét fenntartási költségek, kiadások érdekelnének. Köszönöm előre is aki segít
Vettem egy Dr 800S-t! ujra ket kereken
sziasztok! vettem egy dyno jet et drz-S em hez és ahogy nézem ebbe 128-136 ig vannak csak a főfúvókák na az én karbimba 142,5 es van igaz a tű az vékonyabba dynojetben mint a gyári de belerakjam egyáltalán? szerencsére egész olcsón jutottam hozzá azt mondta az illető megoldódik töle a nyitott rendszertöl való fulladás de nem tudom mitévő legyek más lehet az áffolyása a fúvókának? valaki okos segíthetne pár jó tanáccsal :D köszi
írtam üzenetet!
e hol van e.. se horpadás se rozsda ... egy jói könyök elérhetőség adatlapon
Helló mindenki!
Hátha érdekel valakit eladósorba került motorom:
Drz 400E, 2006 évj, ca. 29ekm, papiros, 2.ik tulaj vagyok. Müszaki 2014/11. hóban lett hosszabitva - 1 személyre.
LeoVince dob, Renthal 997 Twinwall 28mm-es versenykormány +magasitó (64.900,-Huf volt októberben), K&N légszürö amik extrának tekinthetöek.
Endurózás során 1.000-1.200km-ként, SM használatnál ~2.000km-ként cseréltem olajat+szüröt.
Októberben a fenti kormánycserén kivül: kormánycsapagy takaritás, zsirzás, hütöfolyadék csere, elsö telóolaj csere, elsö hidr. féklámpakapcsoló, elsö-hátsó fékkör olaj csere.... hirtelen ennyi jut eszembe.
4-5hetente tudtam hazautazni egy hétre - és akkor használtam. Mivel májustól munkahelyet váltok nem fogok tudni még ennyit sem hazajárni és sajnálnám ha csak kihasználatlanul állna a garázsban. Másik oka az eladásnak, hogy szombaton hoztam el egy új Tiger 800XC-t.
Adok még hozzá mindent amim megvan otthon: emelöbak, K&H szürö tisztitó+olaj, ca. 3 liter Motul5100, fékolaj, féktisztitó, gyári kipuf + fejidom + elsö sárvédö, stb....
Amit viszont kér: februárban utolsó olajcserekor mégnéztem a vez.lánc feszitöt és már csak 2rovátka van - szóval az hamarosan esedékes....
Èn vennék rá már egy elsö "bügykös" gumit is mert már nem ugy fog, mint kellene. Ezen kivül soha semmi problámám nem volt vele. Otthon voltam ráültem, mentem.
Minden karbantartást gépészmérnökként saját kezüleg, ill. dizel mozdonyszerelö édesapámmal végeztünk grin hangulatjel
Bontva nálam és elözö tulajnál sem volt. Èn a gen. csavarokat ellenöriztem, elözö tulaj cserélte a kuplung lamellákat.
Enduroszettel 699.000,-Huf az ára
SM szett (fekete Excel füzött felni) 2db 80%-os elsö, ill. 1db 70%-os hátsó gumival, fékadapterrel, távtartóval mindennel 185.000,-Huf
Kettö együtt: 865.000,-Huf-ra tartom.
Ha valakit érdekel és megnézné április 5-12. között otthon tartozkodom.
Üdv. Gábor, Mail cimem adatlapomon, számom: 30/ötharminchat-89három9
mennyi pénz lenne?
képed esetleg van róla? hibája van? (horpadás, repedés)
van a keresett alkatrész