Ini!...ejha....én meg azt hittem, hogy egy motorostársam vagy..csak más nickkel.
Tényleg azt hittem..én meg még mertem Veled viccelődni!
Szóval ezer bocs! Tévedtem!
(De ekkora önsúllyal remélem Te is emelgeted a munkatársad súlyzórúdját (gondolom súly nélkül)) !
melóhely minek? a munkából senki sem tud megélni
husky megvan szerintem mindenki fosik tőle
megkerestem a vapor órát: 94dollár meg a szállítás 19 dolár
erre ha rájön a vám meg az áfa szóval nem lenne annyival olcsóbb
az eu-ban árultak is kb ennyire jönnek ki
külföldről csak az ilyen gagyi kínai cuccok érik meg legjobban(mint amiket árulsz)
meg ilyen ing-póló, pénztárca, led lámpa meg ezer minden
usából csak az igazán jó cuccokat(meg amiből kevés fogy) éri meg behozni mint pl munkatársam súlyzórúdja vámmal mindennel együtt alig volt több mint 70 ezer, itthon meg bőven 120felett van
múltkor mondta egyik ismerősöm innen a fórumról ( nem nevezem meg) hogy ütöd a súlyt és lomha vagy, a többit inkább nem mondom,mert azt hiszed a végén hogy nekem van bajom veled
melóhellyel hogy állsz, sikerült már találni?
husky meg van még?
felvettem veled a ritmust
baszmeg naponta írnak rám az ismerősök högy kóstolgatsz engem is
mondtam nekik hogy csak udvarolsz
viccet félre téve, te tényleg 120 kilós embör vagy?
Sziasztok !
Ha nincs vissza töltése az aksinak akkor az mindenképpen
generátor problémára utal ?
Vagy más tényező is lehet ? Pl. vezeték szakadás vagy ilyesmi
Köszönöm a válaszokat !
Sziasztok! Ha minden igaz Behr felni van a DRZ-mben, ebbe bele lehet tenni az sm mérőcsigáját?
Ha igen, már jelentkezhetne is valaki akinek van ilyenje!
Ha kis gáznál fullad, próbáld először az alapjárati keveréket beállítani, annak van a legnagyobb hatása a keverékképzésre 0-1/4 gázállásig.
Mielőtt hozzákezdesz, óvatosan tekerd be a csavart koppanásig, és számolt meg a fél fordulatokat! (Ez azért fontos, hogy erre a beállításra bármikor vissza tudd állítani.)
Melegítsd be a motort, vedd feljebb az alapjáratot picit, és alapjáraton kezdd el finoman, lassan(!) állítani a csavart. (A reakció késik.)
Akkor jó, amikor legjobban pörög így a motor.
Erről az állásról ZÁRJ (befelé) a csavaron picit, kb. 1/4-1/2 fordulatot. (Ekkor az alapjárat picit csökken, dúsabb lesz tőle a keverék.)
Az állítás nem könnyű, először keress hozzá megfelelő csavarhúzót, és kesztyűt, különben égetni fogod a kezed és egyfolytában szitkozódni fog csak.
Sok sikert, nekem sikerült ezzel megoldani a fulladást.
Ezen felül minimum egy nagyobb főfúvókára is szükséged lehet, de az a fordulatszám felső tartományára van hatással.
Nekem ennyi változtatás volt mindössze a nyitott dobhoz, elég volt. Persze nem egy FCR, de nem is fogyasztott sokat, és jól is működött.
vidd el egy hozzáértőhöz és pár ezerért hozzáhangolja a karbit a kipufogóhoz
egy s verziótól ne várj csodát, vagy ha igen le kell tenni érte egy marék 20ezrest
köszi szépen a válaszokat! megpróbálom akkor a subertűt:) még egy kérdés.. most lebeszéltetek az fcr ről de van még ugye a dyno jet es lehetőség.. megéri szerintetek befektetni rá ?
FCR hez már kéne tengely meg nagyobb kompresszió .
Mire ezeket megcsinálod,lesz 10 literes fogyasztásod meg cserélheted az olajat 1000 kilométerenként .
már csak 270 kiló kell hozzá