Hát azért kicsit jobban ki van hegyezve mint az SM. Igazából szerintem utcára jobb az SM nem csak kerékbe különbözik és lóerőbe SM-re fordított telót raktak azt hiszem a villa szög is más talán meredekebb, hogy fordulékonyabb legyen (de erre nem vennék mérget). Szerintem a DRZ-be a megbízhatóság a legjobb elég jó konstrukció igaz nem lóerő bajnok, de utcára bőven elég ha nem egy lerúgott, szét ugrált kókányolt vackot veszel 4-500eFt-ért hanem jó állapotút akkor nem is fog ott hagyni sehol.
Sziasztok!
Supermoto vásárlás előtt állok és nagyon szemezgetek a DRZ 400 E-vel, mert fateromnak is volt egy ilyen vasa, amivel nagyon sokat motoroztam és imádtam, csak azon enduro szett volt. Kipróbáltam az SM-et is, de sokkal gyengébbnek éreztem.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy az E egy supermoto szettel ugyanolyan jó és megbízható lehet akár hosszabb távon is, mint a gyári SM?
Előre is köszi a válaszokat!
Köszi a választ.
Igen a noname kínai szerintem sem ér semmit.
Ha komolyabb megoldás érdekelne, akkor szerintem MOSFET-es szabályzót érdemesebb venni véleményem szerint valami márkásabbat (Pl.: Shindengen).
Hello, bontottat rendeltem ebayen, meg szintén bontottat vettem egy arctól itthon. Mibdkettő gyári. Az egyiket beraktam, az jó, a másik még útban van.
Szükséged lenne feszre? A noname kínaiakban nem bízom, a márkás utángyártottakat nem ismerem. Nekem ez a harmadik feszem, tartaléknak vettem a negyediket...valami bujkál a motoromban villanyilag...
Szia lynty!
Megkérdezhetem milyen fesszabályzót rendeltél? Diódahidas vagy MOSFET-es? Meg milyen márka Shindengen vagy más? Honnét rendelted? Esetleg hány A-s?
Köszi előre is a választ!
Segítséget kérnék a tűszelep méretét illetően is. fcr 39-es karbiba kellene rendelnem de 3 különböző méret van fent neten 2.0 , 3.2 és 3.8. ez milyen mérete a tűszelepnek ? és melyik kell bele? köszi
Jaja de attól csak több levegőt kap benzin is kéne mellé.
Nem is ilyen igénytelenül szétvagdosni akarom.
Lehet kapni bepattintható "szellőzőt". Mint a képen ami még jól is néz ki.
Nem hiszem, hogy eladom patika állapotú és most kapott egy kis optikai tuningot is kicsit gatyába ráztam a szezonra.
Bár őszintén szólva a motort csak akkor érdemes komolyabban tuningolni ha már nem tudod mire szórni a pénzt.
Új kipuff, új karbi, nagyobb henger és hipp-hopp ugrott 4-500eFt.
És max nyertél vele 8-10 lóerőt. Igazából értelmetlen. Akkor inkább vennék egy v2-es SXV ami olyan 70lóerő alapból aztán azon nem kell semmit tuningolni. (de gondolom olyan megbízható is olasz..)
Ja, és ne feledd, a Dynojet kit-ek amerikai DRZ-kre lettek kitalálva, tehát az instrukciók, amik vele érkeznek, nem biztos hogy jók lesznek a hazai DRZ-re, úgyhogy próbálkozni kell a fúvókákkal.
Ugyanis az amerika DRZ S/SM Mikuni karbija ugyanaz mint a európai modellé, kivéve:
Pilot Air Jet- amerikaiban 135-ös, EU modell- 165-ös.
Amerikai 135-ös PAJ part number: 09492-27010
Amerikain nincs solenoid.
Továbbá PAIR szelepjük sincs.
A Dynojet kitben viszont csak főfúvókák vannak. (main jet, meg a tűk) Pilot air jetek nincsenek, csak amerikából tudod megrendelni a Suzukitól.
Az alapjárati fúvóka pedig egy harmadik dolog.
A pilot air jet az ábrán a 43-as.
Supermoto vásárlás előtt állok és nagyon szemezgetek a DRZ 400 E-vel, mert fateromnak is volt egy ilyen vasa, amivel nagyon sokat motoroztam és imádtam, csak azon enduro szett volt. Kipróbáltam az SM-et is, de sokkal gyengébbnek éreztem.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy az E egy supermoto szettel ugyanolyan jó és megbízható lehet akár hosszabb távon is, mint a gyári SM?
Előre is köszi a válaszokat!
Igen a noname kínai szerintem sem ér semmit.
Ha komolyabb megoldás érdekelne, akkor szerintem MOSFET-es szabályzót érdemesebb venni véleményem szerint valami márkásabbat (Pl.: Shindengen).
Szükséged lenne feszre? A noname kínaiakban nem bízom, a márkás utángyártottakat nem ismerem. Nekem ez a harmadik feszem, tartaléknak vettem a negyediket...valami bujkál a motoromban villanyilag...
Megkérdezhetem milyen fesszabályzót rendeltél? Diódahidas vagy MOSFET-es? Meg milyen márka Shindengen vagy más? Honnét rendelted? Esetleg hány A-s?
Köszi előre is a választ!
Nem is ilyen igénytelenül szétvagdosni akarom.
Lehet kapni bepattintható "szellőzőt". Mint a képen ami még jól is néz ki.
Nem hiszem, hogy eladom patika állapotú és most kapott egy kis optikai tuningot is kicsit gatyába ráztam a szezonra.
Bár őszintén szólva a motort csak akkor érdemes komolyabban tuningolni ha már nem tudod mire szórni a pénzt.
Új kipuff, új karbi, nagyobb henger és hipp-hopp ugrott 4-500eFt.
És max nyertél vele 8-10 lóerőt. Igazából értelmetlen. Akkor inkább vennék egy v2-es SXV ami olyan 70lóerő alapból aztán azon nem kell semmit tuningolni. (de gondolom olyan megbízható is olasz..)
De ha árulod kár szétfaragni.
új
13 e ft
2db van
De inkàbb hívj mert ritkán vagyok gèp közelben!
2014 év végi
27000Ft
Tel.: 30-5183461
Nekem van!
20-5-636-213
Ugyanis az amerika DRZ S/SM Mikuni karbija ugyanaz mint a európai modellé, kivéve:
Pilot Air Jet- amerikaiban 135-ös, EU modell- 165-ös.
Amerikai 135-ös PAJ part number: 09492-27010
Amerikain nincs solenoid.
Továbbá PAIR szelepjük sincs.
A Dynojet kitben viszont csak főfúvókák vannak. (main jet, meg a tűk) Pilot air jetek nincsenek, csak amerikából tudod megrendelni a Suzukitól.
Az alapjárati fúvóka pedig egy harmadik dolog.
A pilot air jet az ábrán a 43-as.
a lefulladásos történetre tedd azt, amit 2N írt.