nagy esésnél törik minden
de az ilyen endúrós tegyük le egy kicsit a kormányt pihenni simán bírja
a honda fix tükrök is jók párszor fejtetőre tettem az xr4-et aztán kibírta mind, max a feje esett le amit fél perc alatt vissza lehetett tenni hibamentesen
behajtóssal még nem estem, de jónak tűnik
annyit kell csinálni ezekkel a ktm utánzatú tükrökkel hogy az anyát ki kell venni és egy önzárósat betenni, nekem még nem esett ki a csavar de ismerek olyant akinek igen
és az önzáróssal jobban be tudod állítani a "szorulását"
DRZ HUNGARY Facebook csoportban létrehoztunk egy listát és abból közösen összehoztuk ezt a google MAPS térképet. Aki DRz tulajdonos és szeretne rajta lenni az válaszként írjon , névvel lakhellyel! https://maps.google.com/maps/m...DRZ HUNGARY GOOGLE MAPS hajrá!
Sziasztok! Mikuni BST 40-hez keresnék egykét cuccot, és ÖTLETEKET!
Kellene nekem egy membránház fedél (amin nincs kivezető csöcs, amit le kéne dugóznom), továbbá egy szép állapotú tű, de érdekelne még manuális szivató is, meg "tuning" levegőcsavar is.
Ötlet ahhoz kéne, hogy hogy oldjam meg a karbitűn lévő alátét elhagyását, merthogy eszi a tű oldalát a rázkódás miatt.
Bármilyen tuning ötletet szívesen fogadok, a tolattyú felfúrása, fúvókázása, rugó vágása már megtörtént, ezeket már kívülről fújom.
de az ilyen endúrós tegyük le egy kicsit a kormányt pihenni simán bírja
a honda fix tükrök is jók párszor fejtetőre tettem az xr4-et aztán kibírta mind, max a feje esett le amit fél perc alatt vissza lehetett tenni hibamentesen
behajtóssal még nem estem, de jónak tűnik
és az önzáróssal jobban be tudod állítani a "szorulását"
ha szar a link akkor keress rá: vicma-366
Leginkább semmilyet! :D
Ez legalább olyan hülye kérdés volt mint, hogy milyen slick gumit vegyek homokbányába. :P
És csak egyre többen leszünk!
Aki még nem tette csatlakozzon!
https://www.facebook.com/group...
Komplett karbit adok 10eft ért.
üdv.
Kellene nekem egy membránház fedél (amin nincs kivezető csöcs, amit le kéne dugóznom), továbbá egy szép állapotú tű, de érdekelne még manuális szivató is, meg "tuning" levegőcsavar is.
Ötlet ahhoz kéne, hogy hogy oldjam meg a karbitűn lévő alátét elhagyását, merthogy eszi a tű oldalát a rázkódás miatt.
Bármilyen tuning ötletet szívesen fogadok, a tolattyú felfúrása, fúvókázása, rugó vágása már megtörtént, ezeket már kívülről fújom.