Összefogja!
Nekem tegnap felrobbant a blokkom e miatt.
És tűzijátékot szórt a kipufogó
Nem amúgy semmi baja nem lesz
Behúzott dekóval körbeforog akadás nélkül.
Ma felhívtam a tulajt, hogy szombaton fizetem a gépet. Válasz : Pénteken jönnek szerbiából megnézni mert ők 20.000 ft.-vel többet adnak. Nos itt döntöttem el, hogy Honda Hornet 2003 lesz a Drz helyett. Eltérés 60 le. Mindig is vacíláltam, de végre tudtam dönteni.
Kizárt, hogy olyan idős motorban ilyen kevés kilóméter legyen. De kurvamindegy hány kilómétert mutat az órája, a motor állapotát kell nézni nem az órát.
Sziasztok !
Drz 400 sm ( 2005 ) vétel előtt vagyok. Km óra állás 12.300. Viszont a tulaj ősszel cserélte a gyári gumikat, elmondása szerint kopás miatt. Valóban elkopik utcai használat mellett ennyi km alatt ? Az óra állás miatt gondolkodom ezen. A motor nem leharcolt.
Az nem üzemszerű, hogy kanyarban folyik a benya a túlfolyón! Be kell állítani a karbiban rendesen az üzemanyag szintet és nem azon agyalni, hogy kell visszavezetni az elfolyt benyát!
Neon ! valamit félreértettél ! nem lóerőt akarok kicsikarni ! A kanyarokban túlfolyón kicsorduló benzint akarom visszajuttatni az üzemanyag tankba ! Szó se volt lóerő többletről . Mellesleg szereltem a Yamaha WR-em karbiját ,azért akartam egyből az úszóháznál megoldani a problémát csak hát azok a kib@szott csavarok .
Sziasztok (dr 600 karbihoz) keresek keverék állító csavart ha van valakinek kérem jelezze esetleg ötletek javító készletet honnét lehet szerezni hozzá? köszi a segítséget
Ezek simsont se szereltek még soha! Hagyjad őket!
Igen a benzinszivattyú jó ötlet
Dobna lóerőket a mocira!
Karbit nem nagy kunszt leszerelni és jobban hozzáférnél
az úszóház aljához. Nekem is be voltak ragadva a
csavarok és tűszelepet akartam cserélni.
Fogóval szedtem szét a csavart már agyon
kínozták előttem így esélyem se volt csavarhúzózni.
Ne ess abba a hibába hogy ugyan azokat visszarakod.
Érdemes inbuszos csavarral pótolni és nem megtépni.
Nézd meg lehet csak sok retek lerakódás miatt
nem zár a tűszelep megfelelően.
ne legyetek már hülyék vazzeg
kisebbre kel venni a benzinszintet
az úszón kell variálni ha lehet görbíteni, akkor görbítesz ha nem, akkor a kis nyelven kell görbíteni amihez a tűszelep csatlakozik
a tűszelep ritkán rossz, ha mégis akkor azt kel cserélni
valahogy meg akarom oldani ,egy kis (hasonló mint a hátsó fék tartály) tartályba elvezetem a nedűt ,és utána visszajuttatom a tankba. az még kérdés hogy mivel juttatom vissza (üza szivattyú , ablakmosó szivattyú ,vagy valami más )
igen volt kocogtatás ( finom -keményebb ) de nem engedett.Viszont nem tudom hirtelen honnan szerezzek másik csavarokat .addig viszont nem akarom tönkre barmolni a csavart mert az új év első hetében csapatni akarok 1-et
én se hallottam még olyat a szerelőmtől sem (aki pedig profi drz témában),hogy üzemórás gép lenne. Nekem is E-s van, és mióta megvan (nyár eleje óta) kb 5-6 ezer km-t tettem bele, és csak olajat kellett cserélnem azt is olyan 2000 km körül. Sokan még az olajat sem csak a km alapján nézik, hanem ha olyan az állaga akkor még egy 500ast is rá lehet dobni :) Vegyesen használtam 4 hónapig közút, utána endurózás és semmi baja nincs :)
Esetleg az S-hez képest szokták emlegetni, hogy az E mivel erősebb is, egy hangyafasznyival több a szervizigénye, ami lássuk be, DRZ-nél nem egetverő :D
próbáltad óvatosan megkocogtatni esetleg kalapáccsal? nekem régebben a hondánál volt ez, amikor az olajszűrőházat próbáltam leszedni, finom ütögetés után felengedett. Egy próbát szerintem megér :)
Helló! Ezzel a benzincsurgással egyébként mit lehetne csinálni? nekem is ha bedöntöm akkor csurog.. Az addig oké hogy az úszóházat megnézed, de ott mit kellene csinálni? költséges eljárás lenne?
Nekem tegnap felrobbant a blokkom e miatt.
És tűzijátékot szórt a kipufogó
Nem amúgy semmi baja nem lesz
Behúzott dekóval körbeforog akadás nélkül.