Nem bíztad a véletlenre! 3 anyával kontráztad le!
Arra viszont figyelj, hogy a csavaron menet csak a féknyergen túlnyúlt részen legyen ahová a 3 anyát tetted, mert megakadhat a menetben a fékbetét!
Ugyan olyan mint bár melyik nissin fékes endurón.
Ugyan az a kapcsolója. tsr től a tökömtudja min
ugyan olyan kütyü van.
Használtan tuti találsz olcsóért. EBAY
Ahogy ini kolléga is mondja, kiváltod vele a fékcső leszorító csavart és bekötöd a régi kapcsoló vezetékeire, ügyelve hogy a polaritást ne cseréld fel, mert akkor mindig világítani fog a féklámpa és ha fékezel nem.
Én E- re kötöttem be nem volt gyári vezeték, csak hátsó féken volt lámpakapcsoló, ezért két szálas vezetéket behúztam az ülés alatt lévő féklámpa kapcsoló reléhez.
Arra viszont figyelj, hogy a csavaron menet csak a féknyergen túlnyúlt részen legyen ahová a 3 anyát tetted, mert megakadhat a menetben a fékbetét!
Az FCR karbikban megegyezik a levegőcsavar? Vagy más a 39-esé, 41-é stb...
Köszi.
vagy ez.
Én elől cseréltem le, mert már válla volt. Sima horganyzott 8.8as M6os csavarral helyettesítettem!
Azt a csavart ami fogja össze a pofákat? Szükség
Lenne mert elhagytam
Ott van a képek alatti hozzászólásban!
email elérhetőségedet megadnád,hogy priv.ba tudjak írni?Köszi
infó.:06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
[67293] 2013. november 30. 21:38
Ugyan az a kapcsolója. tsr től a tökömtudja min
ugyan olyan kütyü van.
Használtan tuti találsz olcsóért.
EBAY
Én E- re kötöttem be nem volt gyári vezeték, csak hátsó féken volt lámpakapcsoló, ezért két szálas vezetéket behúztam az ülés alatt lévő féklámpa kapcsoló reléhez.
Keresnék 2002-es dr-z hez elsö fejidomot vagy csak lámpatestet!van esetleg eladó valakinek?